HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

268 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.106 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux

HV
henk v.
Leiden
11 jun 2023

goede kwaliteit, betrouwbaar

betrouwbare levering van goede artikelen ondanks moeizaam begin met website storingen
22 jun 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze betrouwbare levering van kwaliteitsartikelen de haperingen die je in het begin ondervond met website problemen goedmaakte. Bij ons bedrijf streven we naar een naadloze online winkelervaring en we waarderen je feedback omdat het ons helpt de nodige verbeteringen aan te brengen. Nogmaals bedankt dat je een gewaardeerde klant bent.
13 jul 2023
Alles perfect verlopen, op tijd geleverd. En ook voor een leek zeer gebruiksvriendelijke website.
14 jul 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat alles soepel is verlopen en dat onze website gemakkelijk te gebruiken is, zelfs voor een beginner. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten een efficiënte en gebruiksvriendelijke ervaring te bieden. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
JP
JP P.
België
19 okt 2023

Top kwaliteit & perfekte service

Prima kwaliteit aan interessante prijzen, uitgebreide gamma, perfekte service en levering, A+++
19 okt 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden en positieve feedback!
20 okt 2023
Alles netjes op tijd, en keurig verpakt afgeleverd. De chauffeur was zelfs eerder dan verwacht.
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor jullie vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze bezorger stipt op tijd was en dat de verpakking aan je verwachtingen voldeed. We streven altijd naar een uitstekende service en we zijn blij dat we aan je verwachtingen konden voldoen.
26 mei 2023

Uitstekend.

Overzichtelijk assortiment, duidelijk en goed te bestellen. Goed te volgen en snelle levering.
8 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden over het assortiment en je ervaring met bestellen. We zijn blij om te horen dat je onze opties duidelijk en gemakkelijk te bestellen vond en dat de levering snel was. We streven ernaar om onze klanten een prettige winkelervaring te bieden en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.
9 mei 2023
duidelijke afspraken voor de levering en goede verpakking tegen schade. een aanrader
15 mei 2023
Dank u voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat je vond dat het bezorgschema en de door ons geleverde verpakking van hoge kwaliteit waren. Hier bij ons bedrijf zijn we er trots op dat we onze klanten service en goederen van superieure kwaliteit leveren. We hopen in de toekomst aan je verwachtingen te kunnen blijven voldoen. Bedankt voor uw zaken!
21 sep 2023
Gemakkelijk te bestellen online , leveringstermijn was juist en uitstekend afgeleverd
22 sep 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! We streven ernaar om onze klanten een prettige en efficiënte online winkelervaring te bezorgen - we zijn blij dat we die belofte konden waarmaken. Houd een oogje in het zeil voor meer leuke aanbiedingen en producten van HMG Benelux!
6 okt 2023
super vriendelijk, perfect begeleid bij de levering. aan alle verwachtingen voldaan
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en zijn zo blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad. We streven ernaar om onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden en het is geweldig om te horen dat we dat hier hebben bereikt. Nogmaals bedankt!
25 aug 2023
Alles vlot en correct geleverd. Product zoals beschreven. Goede uitleg ivm montage.
28 aug 2023
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij dat alles soepel en naar verwachting is geleverd. We waarderen je vriendelijke woorden over onze beschrijvingen en de uitleg die je kreeg over de montage. Nogmaals bedankt voor je steun en een fijne dag verder!
26 jul 2023
Super bedrijf..komt afspraken na. En een TOP product.. Kan iedereen aanraden.
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u ons aan anderen zou aanbevelen. HMG Benelux is toegewijd aan het leveren van producten van topkwaliteit, betrouwbare service en klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
27 jul 2023
Snel geleverd, tegen een scherpe prijs en heel netjes onbeschadigd verpakt.
28 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback - we zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en onbeschadigd is aangekomen. Bij HMG Benelux zijn we erg trots op het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten aan onze klanten tegen concurrerende prijzen. We kijken er naar uit om u te blijven bedienen!
CV
Chris V.
Leuven
21 sep 2023

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit van het geleverde materiaal Levering snel en efficiënt
22 sep 2023
Hartelijk dank voor je feedback! We zijn zo blij om te horen dat je de kwaliteit van onze materialen en onze snelle en efficiënte levering waardeert. We streven altijd naar een uitstekende service voor al onze klanten. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
LK
ludo k.
brugge
17 dec 2023
alles correct geleverd op de afgesproken datum.vriendelijke chaufeur.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn zo blij om te horen dat de levering op tijd aankwam en dat onze vriendelijke chauffeur het nog beter maakte. We streven ernaar om de ervaring van elke klant zo comfortabel en soepel mogelijk te maken. Nogmaals bedankt!
6 okt 2023
vlotte samenwerking. Per stap werd ik telkens op de hoogte gehouden.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze samenwerking! We zijn blij om te horen dat je bij elke stap op de hoogte werd gehouden. We waarderen je feedback echt en het motiveert ons om door te gaan met het leveren van een geweldige service.
Toch nog een snelle levering, bij verrassing stonden ze op de stoep
1 aug 2023
Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met ons! We zijn zo blij om te horen dat je bestelling snel en tot je verrassing is aangekomen. Hier bij HMG Benelux streven we naar een uitstekende service en zorgen we ervoor dat onze klanten tevreden zijn. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.
AV
Angel V.
Zutphen
29 mei 2023
Keurig netjes bezorgd tot zelfs in de tuin. Vriendelijke chauffeur.
8 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je je Keurig levering in de tuin hebt ontvangen en waarderen de vriendelijke service van onze chauffeur. We streven ernaar om kwaliteitsservice en -producten te leveren, dus we waarderen je feedback. Bedankt dat je ons bedrijf steunt.
15 sep 2023
Keurig geleverd en prima op de dag als eerder aangegeven geleverd.
19 sep 2023
Bedankt voor de beoordeling! We streven ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren en zijn blij om te horen dat je bestelling werd geleverd op de dag die je had gevraagd. Nogmaals bedankt voor je steun!
31 aug 2023
Perfecte informatie en goede kwaliteit. Levering volgens afspraak.
1 sep 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn zo blij dat je genoten hebt van onze geweldige kwaliteit en tijdige levering. We streven ernaar om altijd eersteklas service en producten aan te bieden en zijn blij om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor je steun!
21 sep 2023
Snelle levering, vriendelijk (ook de chauffeur) en niet te duur.
22 sep 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat je een goede ervaring had met onze bezorgservice en dat je het snel, vriendelijk en redelijk geprijsd vond. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten alleen maar topkwaliteit service te bieden. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!
3 okt 2023
2 de maal bij jullie besteld. Goede materialen, zeer content
5 okt 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke recensie. We vinden het fijn om te weten dat je tevreden bent over je beide bestellingen en de materialen die we leveren. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer als klant te hebben!