HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

265 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux

ID
Ilka d.
Koog aan de Zaan
Ik had een staal aangevraagd, betaald en geld is iets later weer terug gestort. Maar de staal van 10 mm. helder polycarbonaat kanaalplaat nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het laten weten van je ervaring. Onze excuses voor de vertraging die je hebt opgelopen bij het ontvangen van je bestelling. Bij HMG Benelux is klanttevredenheid onze topprioriteit en we zijn er trots op dat we de hoogste kwaliteit service en producten kunnen leveren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen.
Wij ontvingen de levering nog steeds NIET!!! Ondertussen reeds meer dan 2 weken geleden besteld en betaald.
19 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn als bestellingen niet op tijd worden geleverd. Het leveren van uitstekende klantenservice is de kern van onze filosofie hier bij HMG Benelux en we streven er altijd naar om ons best te doen. We zullen snel contact met je opnemen over deze bestelling.
Op rekening bestellen en meer zekerheid over leverdatum geven
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je feedback - we stellen het op prijs! Bij HMG Benelux willen we ervoor zorgen dat onze klanten altijd de best mogelijke winkelervaring hebben. Daarom werken we er hard aan om ons bestelproces en onze levertijden zo eenvoudig en betrouwbaar mogelijk te maken. Houd in de gaten dat er binnenkort meer verbeteringen komen!
+ Goede en vriendelijke online communicatie via klantendienst. + Behulpzame transporteur - track& trace werkte niet en levering werd tot 4x toe uitgesteld wat vervelend is als je telkens verlof moet nemen van het werk. - Voor bestelling 'kleine' hoeveelheden wel serieuze extra te betalen + nog eens verpakkingskost + leveringskost maakt de bestelling prijzig.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat onze klantenservice vriendelijk en behulpzaam was. Het spijt ons om te horen dat de tracking & tracing niet goed werkte en dat de levering meerdere keren werd vertraagd - dat is echt vervelend. Wat de prijs betreft, begrijpen we je bezorgdheid, maar we zorgen er graag voor dat al onze artikelen veilig verpakt zijn voordat we ze versturen. Nogmaals bedankt voor je feedback!
Ik heb een bestelling geplaats met wat ik dacht nodig te hebben, echter was er een vriendelijke persoon die mij heb laten weten dat het zo niet kan, dus is mijn order, naar alle tevredenheid, aangepast en goederen zijn geleverd, waarvoor mijn dank
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn blij dat we je bestelling konden aanpassen en de goederen naar tevredenheid konden leveren. Bedankt dat je een trouwe klant bent!
Ik werd constant op de hoogte gehouden over de bestelling en levering. Levering was netjes op tijd en het bestelde voldoet precies zoals op de webshop stond.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn zo blij om te horen dat je op de hoogte bent gebleven van je bestelling en dat de levering op tijd was. Ons doel is altijd om ervoor te zorgen dat onze klanten precies krijgen wat ze hebben besteld en het is fijn om te weten dat we daarin zijn geslaagd!
WV
Wim V.
Nijverdal (NL)

Prima shop

zoals het hoort, producten besteld, duidelijke communicatie, en levering volgens aangegeven tijd.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je een geweldige winkelervaring bij ons hebt gehad. Het is onze hoogste prioriteit om ervoor te zorgen dat er goed voor onze klanten wordt gezorgd en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft!
Goeie kwaliteit wel moeilijk filmpjes je vinden van het monteren er is niks te zien
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen het dat je de goede kwaliteit van onze producten erkent. We begrijpen dat het soms moeilijk kan zijn om video tutorials te vinden over hoe je onze producten installeert, maar we streven er altijd naar om ze gemakkelijk toegankelijk en up-to-date te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback!
duidelijke afspraken vriendelijke opgewekte chauffeur.
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je feedback! We zijn erg blij dat onze chauffeur zowel vriendelijk als vrolijk was. We streven ernaar dat al onze klanten een goede ervaring met ons hebben, en we zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad. Nogmaals bedankt voor je recensie!
WV
Wim V.
Nijverdal (NL)
4 feb 2024
qua transport en levertijden duidelijke communicatie.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je beoordeling! Bij HMG Benelux streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben als het gaat om transport en levertijden. We zijn blij dat je onze toewijding aan duidelijke communicatie hebt gezien en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Nogmaals bedankt!
Prima service. Bezorgkosten mogen wel wat lager.
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn altijd op zoek naar manieren om onze klanten blij te maken en waarderen je input. We begrijpen de waarde van kostenefficiëntie en doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke prijzen te bieden. Nogmaals bedankt voor je recensie!

mooi materiaal! en vlotte leverering !

mooi materiaal en vlotte levering
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je tevreden was over de kwaliteit van onze materialen en de snelheid van onze levering. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden, dus het is fijn om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We waarderen je steun!
Perfecte en snelle service
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten een prettige ervaring met ons hebben, en we zijn echt blij dat je dat hebt. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn!
Snelle en mooie levering
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de positieve recensie! We zijn zo blij om te horen dat je levering snel en mooi was. Bij HMG Benelux streven we ernaar om de best mogelijke winkelervaring te bieden, en we zijn blij dat je een geweldige ervaring hebt gehad!
17 feb 2024
21 jan 2024
Weinig communicatie, bestelling komt later maar je hoort er niks over.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je beoordeling! Wij van HMG Benelux nemen communicatie met klanten heel serieus en waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We streven naar de beste klantervaring en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je recensie!
LK
ludo k.
brugge

de snelheid waarbij alles geleverd werd.

de snelheid waarbij alles geleverd werd volgens afspraak.vriendelijke chauffeur en alles in orde buiten een kleine kras op een nok.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor jullie vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze chauffeur vriendelijk was en dat je bestelling zonder problemen is aangekomen, minus een klein krasje op het dak. We streven ernaar om op tijd of eerder dan gepland te leveren en het spijt ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen klanttevredenheid serieus, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen.
HD
Super tevreden, perfecte en snelle service zoals we gewend zijn van HMG. Nieuw dak voor tuinhuisje van 20 jaar oud
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat je tevreden was met onze service - het is altijd ons doel om een perfecte en snelle ervaring te bieden. We bestaan ook al 20 jaar en we vinden het heerlijk om oude dingen weer nieuw te kunnen maken!