HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

266 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux

Afspraak levering slecht!! Speciaal dag vrij genomen voor levering spullen .komen ze een dag eerder dan de afspraak, einde van de dag Of er iemand thuis was kreeg ik een belletje op mijn werk was een hoop geregel is de laatste keer dat ik wat bij jullie heb besteld
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met de levering. Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. We begrijpen dat leveringen soms niet gaan zoals gepland en we verontschuldigen ons voor het ongemak. We houden je feedback in gedachten bij het verbeteren van ons leveringsproces.
Ik had een staal aangevraagd, betaald en geld is iets later weer terug gestort. Maar de staal van 10 mm. helder polycarbonaat kanaalplaat nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het laten weten van je ervaring. Onze excuses voor de vertraging die je hebt opgelopen bij het ontvangen van je bestelling. Bij HMG Benelux is klanttevredenheid onze topprioriteit en we zijn er trots op dat we de hoogste kwaliteit service en producten kunnen leveren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen.
Wij ontvingen de levering nog steeds NIET!!! Ondertussen reeds meer dan 2 weken geleden besteld en betaald.
19 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn als bestellingen niet op tijd worden geleverd. Het leveren van uitstekende klantenservice is de kern van onze filosofie hier bij HMG Benelux en we streven er altijd naar om ons best te doen. We zullen snel contact met je opnemen over deze bestelling.
23 apr 2023

Klacht

eerst mail dat bestelling do zou komen,daarna mail dat het vrijdag zou komen. Staan ze ineens donderdag op de stoep. Aangegeven dat we half uur vantevoren graag telefoontje zouden ontvangen maar helaas niks,gelukkig was klant thuis. Dan levertijd van 3 weken terwijl op site staat 5 tot 7 dagen. Gelijk laatste keer hier iets besteld
24 apr 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. Het spijt ons voor het ongemak veroorzaakt door de onverwachte levering en we verontschuldigen ons voor het feit dat we je niet van tevoren hebben ingelicht. We streven ernaar onze klanten betrouwbare en tijdige diensten te leveren, en we zullen hier rekening mee houden als we ons leveringsproces blijven verbeteren. We waarderen je opmerkingen en nemen ze in overweging. Nogmaals bedankt voor je feedback.
17 apr 2023
Aangegeven leveringsdatums worden totaal niet nagekomen (3a5 werkdagen zijn er 10 geworden), bestelling via de website betaald, vervolgens verkeerde bedragen geboekt zodat ik “zogezegd” moest bijbetalen ( na meerdere malen contact opnieuw herinneringen gekregen ) … nooit meer
24 apr 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Wij waarderen alle opmerkingen van onze klanten en zetten ons in om een hoogwaardige service te bieden. We streven ernaar om onze levertijden na te komen, maar als er vertragingen zijn doen we ons uiterste best om dit effectief en snel te communiceren. Wij waarderen je gebruik en nemen klantenservice serieus en verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Nogmaals bedankt voor je feedback, het wordt gewaardeerd.
4 okt 2023
Heb 4 dakplaten besteld incl. bevestigingsmaterialen ( 100 stuks schroeven en 100 kakoletten). Uw advies was 100 schroeven en 200 kakoletten. Ik weet niet waarom deze advies. Heb nu een hele pak kakoletten over.
5 okt 2023
Bedankt voor je feedback! We stellen het zeer op prijs. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om onze klanten het best mogelijke advies en de best mogelijke service te bieden. We begrijpen dat dit soms kan betekenen dat ons advies niet aansluit bij jouw specifieke behoeften, maar we zijn blij dat je hebt besloten om ons te vertrouwen en het eens te proberen!
18 jun 2023
Eerder leveren en bij een levering alles leveren en niet de bevestigingsschroeven in de vrachtwagen laten staan
22 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen je feedback omdat het ons helpt de best mogelijke producten en diensten aan onze klanten te leveren. In ons bedrijf streven we naar tijdige en volledige leveringen. In de toekomst zullen we ervoor blijven zorgen dat alle benodigde onderdelen bij onze leveringen zitten om een uitstekende klantervaring te kunnen bieden. Onz excuses dat er een pakketje is vergeteen af te laden. Dit is zeker niet ons streven, maar kan helaas onder ons mensen gebeuren. Nogmaals bedankt voor je beoordeling.
24 apr 2023
Moeilijk om in contact te komen en het is vrij lastig om je bestelling te wijzigen
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We stellen het op prijs omdat we ernaar streven onze diensten voortdurend te verbeteren. We begrijpen hoe belangrijk het voor onze klanten is om een soepel en gemakkelijk proces te hebben wanneer ze met ons te maken hebben. Bij HMG Benelux zijn we er trots op dat we toegankelijk zijn en een persoonlijke service bieden die aan uw individuele behoeften voldoet. Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus en helpen u graag als u vragen of problemen hebt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.
16 nov 2023
stalen veel te klein om goede beoordeling te kunnen maken
23 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. We waarderen het en het spijt ons dat de maat van het product niet aan je verwachtingen voldeed. Bij HMG Benelux streven we ernaar om kwaliteitsproducten te leveren die voldoen aan de hoogste eisen van onze klanten. We zullen je feedback in gedachten houden voor de toekomst. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten!
8 sep 2023
Slechte kwaliteit. Niet kopen.
8 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen! Het spijt ons dat je niet tevreden was over de kwaliteit - bij HMG Benelux streven we ernaar om de beste producten en klantervaring te bieden die we kunnen. Als we nog iets voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
11 jun 2023
Levering laat op zich wachten
22 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen je feedback en nemen alle klantbeoordelingen serieus. Ons doel is om onze klanten een uitzonderlijke service te bieden en we verontschuldigen ons dat we daar in dit geval niet aan hebben voldaan. We streven ernaar om alle bestellingen snel te leveren en zijn dankbaar voor je geduld terwijl we aan dit doel blijven werken. Nogmaals bedankt voor je beoordeling.
6 jun 2023
Niet voldoen aan de afspraken
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. We waarderen de tijd die je neemt om ons feedback te geven over je ervaring. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten zich gehoord en gewaardeerd voelen. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als verwachtingen niet worden waargemaakt, en we streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring met ons hebben. Het is onze missie om een uitstekende kwaliteitsservice te bieden en onze beloften na te komen. Nogmaals bedankt voor je eerlijke beoordeling en we hopen dat we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.
Is nog niet Geleverd
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het contact! We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering. Bij HMG Benelux streven we naar een snelle en betrouwbare service. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en we hopen dat je tevreden bent met je aankoop wanneer deze wordt geleverd.