HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux ShopReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
HMG Benelux Shop is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij HMG Benelux Shop kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2013
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

160 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
Duidelijke informatie van door ons bestelde polycarbonaat heldere golfplaten in een lengte van 8.00 m1 beschikbaar. De bestelde materialen werden deugdelijk verpakt aangeleverd. Groot bezwaar... HMG maakt gebruik van extern transportbedrijf, waardoor je afhankelijk bent van de transportdagen/weken van deze Duitse transporteur. HMG geeft aan dat doorgaans tussen 1 en 2 weken wordt bezorgd, maar aanvaard geen enkele aansprakelijkheid over deze leverdata. In ons geval vond de levering circa 1 maand later plaats en is behoorlijk vervelend als je op de dakplaten zit te wachten ivm noodzakelijke waterdichtheid etc. Wij vinden dat HMG hier beter mee om moet gaan.

29 nov. 2022
Bij mijn bestelling gevelplaten ook vulstroken besteld om ONDER de plaat te monteren. Bij montage merk ik dat deze niet passen. Het blijkt dat ik vulstroken nodig heb type "BOVEN de plaat", om "ONDER de plaat" te kunnen monteren..!? Dit blijkt nergens vermeld te zijn, ook niet in montagehandleidingen waardoor ik dit onmogelijk kon weten. De klantendienst kan dit niet (kosteloos) voor mij oplossen met een retour & nieuwe levering terwijl in mijn ogen wel de juiste vulstroken voor montage "ONDER" de plaat besteld heb. De levering door een extern transportbedrijf was ook niet op de afgesproken dag, van hen uit werd niks over gecommuniceerd over een wijziging in distributie. Ook qua prijs niet de meest interessante leverancier. Jammer genoeg heb spijt van deze aankoop bij HMG Benelux en is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Geen aanrader.

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

14 okt. 2022
Levering ze komen de leverdag niet na laten niets op voorhand weten . Bellen zelf niet aan ze leggen het neer en zijn weg.
28 okt. 2022
Vervelend te horen dat het bij u zo gelopen is. De chauffeurs bellen eigenlijk altijd aan. Mails betreffende de levering zou u moeten hebben ontvangen. We hopen dat u wel tevreden bent met het materiaal.
18 okt. 2022

leverermijn was behoorlijk lang
28 okt. 2022
Onze excuses hiervoor, u heeft inderdaad iets langer als normaal moeten wachten. We hopen dat u wel tevreden bent met het geleverde materiaal.
23 jun. 2022
Betere communicatie betrefende het bellen van de chauffeur mijn telefoon gsm deed het even niet had ook ons normale huis nummer kunnen bellen toch nog aan de telefoon gekregen stond al voor aan de weg konden deze niet zien wonen 200 meter van de weg af ben naar hem toe gereden met tractor en aanhanger sprak zeer voor mij gebrekkig duits en helemaal geen nederlands kregen zelf een kwade mevrouw aan de telefoon zij mijn vrouw maar verder is het goed verlopen
1 jul. 2022
Onze excuses dat de levering niet helemaal goed is verlopen. Ook onze transporteurs hebben te maken met een gebrek aan chauffeurs en nemen daarvoor veel buitenlands personeel aan. Dit is niet altijd even makkelijk, ook niet voor de chauffeurs, maar anders zouden de levertijden nog veel langer worden. Kwade telefoontjes mogen echter niet zijn. Hiervoor onze oprechte excuses.
6 mei 2022
De producten zijn prima voor een mooie prijs, verbeteren het transport. Enkel een 17meter lange vrachtwagen voor kleine pakketen en dan nog 4 mails krijgen over een leverdatum die een aantal keer wijzigt en tenslotte een dag eerder om 's avonds 19:15 bezorgt wordt. Eh nee ik heb geen tijd om de hele de dag de Track&Trace in de gaten te houden om te zien wanneer de levering precies komt.
24 mei 2022
Fijn te horen dat u tevreden bent met het materiaal. Het probleem met het verschuiven van de datum was een technisch probleem, dit hebben we inmiddels opgelost. Andere wagens kunnen wij echter niet inzetten. Wij leveren in geheel Nederland vanuit Duitsland en dat de gehele week. We kunnen niet iedere dag van magazijn naar Nederland / Belgie rijden, dan worden de levertijden immens lang. Wij hopen op uw begrip.
22 apr. 2022
De golfplaten die wij kregen waren niet strak afgesneden. Bezorging kwam op het afgesproken tijdstip. 1 plaat had een klein scheurtje wat ik gerepareerd heb ipv weer terug te sturen wat weer een aantal weken uitstel tot gevolg zou hebben gehad.
24 mei 2022
Het spijt me dat u schade aan het materiaal had. Dit is natuurlijk niet osn standaard en hadden wij graag opgelost.
7 feb. 2022
De bestelling was precies wat ik verwachtte en ben er tevreden mee. Alleen de bezorging was op een ander tijdstip dan verwacht (woensdag om 19:30 in plaats van donderdag). Ook de platen waren een beetje nat geworden
11 mrt. 2022
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij leveren met een open wagen, dus de platen kunnen inderdaad nat worden, maar gezien ze bedoeld zijn voor buiten is dat verder geen problem. De levering is gebasseerd op een planning. Soms kan het voorkomen, dat de wagens iets sneller of langzamer onderweg zijn. We proberen dit uiteraard te voorkomen.
8 apr. 2022
Bestelling werd in 2 keer geleverd (jammer). goot kwam 2weken later dan dakplaten. hierdoor 2x terug naar de klant wat normaal maar 1 keer zou moeten.
22 apr. 2022
Het materiaal komt soms vanaf verschillende fabrieken, dan is een gezamelijke levering helaas niet mogelijk.
22 mei 2022
helaas waren alle zelf borgende moeren van de verstelbare dakgootbeugels door roest aangetast en 1 beugel was incompleet.
24 mei 2022
Dat horen wij natuurlijk niet graag. Heeft u hiervan foto´s gemaakt en dit aan ons gemeld?
9 apr. 2022
De afspraken betreft de levering is 6 keer gewijzigd waardoor ik mijn afspraken telkens heb moeten verzetten.
22 apr. 2022
Onze excusess voor het ongemak. Het nieuwe systeem gaf af en toe wat problemen, we hebben dit inmiddels kunnen behelpen.
5 aug. 2022
Heel hoge verzendkosten, maar wel uitgebreid assortiment
10 aug. 2022
De transportkosten zijn helaas op gehele markt erg hoog geworden. Aangezien het materiaal grotendeels vanuit Duitsland geleverd wordt, is het zelfs slechts een bijdrage aan de kosten. Fijn te horen, dat u alles heeft kunnen vinden bij ons.
11 aug. 2022
Zware verzendkosten
22 aug. 2022
De vrachtkosten zijn over het algemeen gestegen. Het betreft hier daadwerkelijk enkel een bijdrage aan de kosten.
24 jun. 2022
Trage levering,
1 jul. 2022
Van trage levering is geen sprake. Langere levertijden zijn er momenteel helaas overal. Ook wij hebben met tekort aan chauffeurs en langere wachttijden op bepaalde artikelen te kampen. Maar het wordt inmiddels weer veel beter.
22 mei 2022
24 mei 2022
Hartelijk dank voor de sterren.
11 feb. 2022
11 mrt. 2022
Dank voor de sterren.
14 jul. 2022
Graag bestellen op factuurbasis mogelijk maken.
10 aug. 2022
Deze mogelijkheid bieden wij momenteel niet voor bedrijven, omdat de verschillende crissisen voor problemen gezorgd hebben bij vele bedrijven. Ook de verzekeringen zijn hier erg voorzichtig geworden.