HMG Benelux GmbH- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux GmbH

263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux GmbH voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux GmbH

Tijdig geleverd op aangekondigde dag.Schaufeur mag wel wat voorzichtiger met de goederen omgaan.Maar gelukkig is er niets beschadigd.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je bestelling op de aangegeven datum is aangekomen. We begrijpen hoe belangrijk het is om zorgvuldig met goederen om te gaan en het is geweldig om te horen dat er niets beschadigd is tijdens het transport. Nogmaals bedankt voor je feedback - we stellen het echt op prijs.
3 mrt 2024
U aan 1 datum van levering houden en niet tot wel 6 keer voor 1 levering veranderen van datum
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We streven er altijd naar om de best mogelijke klantenservice te bieden, dus we verontschuldigen ons voor deze fout. We begrijpen hoe belangrijk het is voor onze klanten om hun bestellingen op tijd te ontvangen en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen en levertijden. Nogmaals bedankt dat je ons je ervaring hebt laten weten en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
Ik had een staal aangevraagd, betaald en geld is iets later weer terug gestort. Maar de staal van 10 mm. helder polycarbonaat kanaalplaat nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor het laten weten van je ervaring. Onze excuses voor de vertraging die je hebt opgelopen bij het ontvangen van je bestelling. Bij HMG Benelux is klanttevredenheid onze topprioriteit en we zijn er trots op dat we de hoogste kwaliteit service en producten kunnen leveren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen.
Ik heb een bestelling geplaats met wat ik dacht nodig te hebben, echter was er een vriendelijke persoon die mij heb laten weten dat het zo niet kan, dus is mijn order, naar alle tevredenheid, aangepast en goederen zijn geleverd, waarvoor mijn dank
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor je recensie! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn blij dat we je bestelling konden aanpassen en de goederen naar tevredenheid konden leveren. Bedankt dat je een trouwe klant bent!
ID
Ilka d.
Koog aan de Zaan
+ Goede en vriendelijke online communicatie via klantendienst. + Behulpzame transporteur - track& trace werkte niet en levering werd tot 4x toe uitgesteld wat vervelend is als je telkens verlof moet nemen van het werk. - Voor bestelling 'kleine' hoeveelheden wel serieuze extra te betalen + nog eens verpakkingskost + leveringskost maakt de bestelling prijzig.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij om te horen dat onze klantenservice vriendelijk en behulpzaam was. Het spijt ons om te horen dat de tracking & tracing niet goed werkte en dat de levering meerdere keren werd vertraagd - dat is echt vervelend. Wat de prijs betreft, begrijpen we je bezorgdheid, maar we zorgen er graag voor dat al onze artikelen veilig verpakt zijn voordat we ze versturen. Nogmaals bedankt voor je feedback!
Prima service. Bezorgkosten mogen wel wat lager.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Heel erg bedankt voor je positieve feedback! We zijn altijd op zoek naar manieren om onze klanten blij te maken en waarderen je input. We begrijpen de waarde van kostenefficiëntie en doen er alles aan om onze klanten de best mogelijke prijzen te bieden. Nogmaals bedankt voor je recensie!
Heel netjes verpakt en goede service
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn erg blij dat je genoten hebt van de manier waarop we je bestelling verpakt hebben en van onze service. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om van elke aankoop een geweldige ervaring te maken. Bedankt dat je daar deel van uitmaakt!
14 jan 2024
Correcte afhandeling van bestelling
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor de feedback! We zijn blij om te horen dat we je bestelling correct hebben afgehandeld. Bij HMG Benelux zijn we trots op ons streven naar een uitstekende klantenservice. We hopen geweldige ervaringen van onze klanten te blijven horen!
Levering
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling van onze bezorgdiensten te delen! We streven altijd naar een uitstekende klantervaring, dus we waarderen je feedback. Bij HMG Benelux zijn we toegewijd aan het leveren van de beste producten en diensten met een snelle doorlooptijd. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft!
MC
7 jan 2024
2 aug 2023
Geachte heer, mevrouw, ik heb 3 platen van 350 cm besteld, die keurig zijn ingekort op 316 cm. Ik wilde ook nog een hele plaat van 350 bestellen, echter dat is om onduidelijke reden niet gelukt. De bestelling is keurig afgeleverd. echter ik kwam 1 plaats tekort. Om later nog 1 plaat te bestellen moet ik weer € 70 bezorg/transportkosten betalen. Dat heb ik niet gedaan. Probleem is echter dat de bouwmarkt niet eenzelfde doorzichtige plaat kan leveren. Er zit dan een geringe kleuring in plaat, wat natuurlijk niet bij elkaar past. Hopelijk snapt u mijn probleem? Ik weet niet hoe ik nu verder moet, Met vriendelijke groet, Hans van den Dries Jacob Valckerstraat 16 4451 AX Heinkenszand tel. 06-51204225
3 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen contact met u opnemen.
1 jun 2023
De klantenservice was snel en accuraat met bij bestellen. Ook de informatie betreft de damwandprofielen was duidelijk. Ik ben erg tevreden over het product. De levering was ook goed en met zorg op mijn oprit neergelegd. Een mindere kant was het aanvullende product nok dat niet in de juiste hoek was gebogen. Hierdoor heb ik geen strakke nok nu.
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de snelheid en nauwkeurigheid van onze klantenservice en de duidelijke informatie over onze damwandprofielen. We zijn ook blij om te horen dat de levering met zorg is uitgevoerd. Hoewel we je teleurstelling begrijpen over het feit dat de nok niet in de juiste hoek was gebogen, hopen we dat je toch tevreden was met je aankoop. Bij HMHG Benelux streven we ernaar om uitstekende producten en diensten te leveren en we zullen naar dat doel blijven streven zodat we al onze klanten een positieve ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
7 jul 2023
Had een bestelling gedaan en kwam een dakconstructie tekort en moet dan voor er eentje bij te bestellen ongeveer 100 euro betalen voor levering wat ik begrijp hier moeten jullie iets op vinden zodat er word geleverd hier ergens in de buurt en dat de klant dit dan komt afhalen dit moet toch mogelijk zijn Opgelet het was mijn fout Mvg Ludo
12 jul 2023
Beste Ludo, Wij waarderen uw begrip voor het feit dat het probleem te wijten was aan een fout van uw kant en danken u voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie. Uw opmerkingen zijn waardevol om ons te helpen ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben wanneer ze met ons werken. Aangezien wij echter in Duitsland gevestigd zijn en het materiaal direct vanaf fabriek laten leveren, kunnen wij geen tussenopslag organiseren. Maar ik dit zou betaald moeten worden, als niet direct als vrachtkosten dan op de prijs van de platen. Het zijn uiteraard ondankbare kosten, waar ook wij hopen dat alles eens weer wat goedkoper gaat worden.
5 okt 2023

Beoordeling tussen goed en uitstekend

De eerste 2 soorten dakpanplaten waren niet leverbaar. Bij selectie gaf de winkelwagen niet direct aan dat deze niet leverbaar waren. Jammer, want er is op die manier veel tijd verloren gegaan. Maar goed, derde keer goede keer. De support die ik kreeg van Pascal Pereira was uitstekend en op een heel vriendelijke wijze.
6 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling! We stellen je eerlijke feedback erg op prijs. Het spijt ons dat de eerste twee soorten dakpanelen niet beschikbaar waren en dat het winkelwagentje je dat niet meteen vertelde - we weten hoe frustrerend dat kan zijn. We zijn echter blij dat onze supportmedewerkers je konden helpen. Hartelijk dank aan Pascal Pereira! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn dankbaar voor je waardevolle feedback.
Leveringsdatum werdt doorgegeven. Hierop verlof genomen om goederen in ontvangst te nemen. Doch levering is dag later geleverd (2e maal reeds.) Was identiek bij vorige bestelling) dat men geen exact uur kan geven is geen probleem, doch een dag van levering communiceren en dan niet aan voldoen is vervelend.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven er altijd naar om onze producten op tijd te leveren en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat de vertraagde levering heeft veroorzaakt. Bij HMG Benelux zijn we trots op onze uitstekende klantenservice, en we zullen alle nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet meer voordoet.
27 mei 2023
Bestelling op juiste dag afgeleverd. Was echter jammer dat ik niet kon zien wanneer de vracht op die dag zou worden afgeleverd. Hele dag thuis blijven houdt dat in plus scherp op belletjes. Na montage weet ik of alles compleet was, tot nu toe ziet het er prima uit.
8 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je bestelling op de juiste dag is afgeleverd. We begrijpen je bezorgdheid over het feit dat we de exacte levertijd niet konden voorspellen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Desondanks zijn we blij dat je tevreden bent met het product na installatie en dat alles er tot nu toe geweldig uitziet. We waarderen de tijd die je hebt genomen om ons je feedback te geven en hopen in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden.
31 aug 2023
Kan nog weinig zeggen, de werken zijn nog niet af,enige opmerking dat is ,bij uithalen uit die folie heb ik 2 deukjes tegen gekomen ,van zodra de werken voltooid laat ik u zeker weten hoe het resultaat hoe het afgelopen is Grtjes, Sanders Gerard
1 sep 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van je review. We streven er altijd naar om de beste service en producten te leveren hier bij HMG Benelux, en we waarderen het enorm als onze klanten de tijd nemen om hun feedback met ons te delen. We verontschuldigen ons als je problemen hebt ondervonden tijdens het uitpakken van je product en hopen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is afgerond. Nogmaals bedankt voor je beoordeling en we zijn benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Veel plezier met winkelen!