HMG Benelux GmbH- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux GmbH

263 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.092 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux GmbH voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux GmbH

LS
luc S.
LOKEREN
Ok
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over wat we hier bij HMG Benelux doen! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben, dus het is geweldig om te horen dat we jouw goedkeuring hebben gekregen.
Is nog niet Geleverd
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor het contact! We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering. Bij HMG Benelux streven we naar een snelle en betrouwbare service. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en we hopen dat je tevreden bent met je aankoop wanneer deze wordt geleverd.
MD
Maarten d.
Huijbergen
27 jul 2023
28 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback over de verpakking en de kwaliteit van het materiaal. We zijn blij dat u tevreden bent met de afmetingen van de platen en het resultaat van uw dak. Ons team doet er alles aan om kwaliteitsproducten en duidelijke instructies te leveren voor een succesvol resultaat voor u. Wij waarderen uw vriendelijke beoordeling.
13 sep 2023

Prima materiaal, vlotte levering

Zulke polycarbonaatplaten zijn hier niet te vinden in de doe het zelf winkels. Alles is goed uitgelegd op de website. Ik heb daags na mijn bestelling nog enkele zaken bijbesteld en gevraagd om dat bij mijn eerdere bestelling te voegen zodat ik maar éénmaal de verplaatsingskosten hoefde te betalen, dat ging vlot. Levevering was voorzien voor de donderdag. De woensdagnamiddag zag ik dat de vrachtwagen maar een 20 km meer van mijn woning was, en levering zou de woensdag nog plaatsvinden. Rond 18u zag ik dat de vrachtwagen nog altijd op dezelfde plaats stond, en levering was dan weer voor donderdag. Inderdaad, rond 8u dondermorgen werd alles geleverd. Alles was mooi verpakt. Ondertussen zijn de polycarbonplaten gemonteerd. Platen waren vlot te verwerken. Resultaat is prima. Doorzichtigheid is excellent voor serredak, nu nog afwachten of dat zo blijft.
15 sep 2023
Hartelijk dank voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over je bestelling en levering bij ons. We zijn blij om te weten dat de polycarbonaat platen gemakkelijk te verwerken waren en een geweldig resultaat opleverden. We zullen duimen dat de transparantie ook uitstekend blijft! Bedankt voor het winkelen bij HMG Benelux.
2 aug 2023
Geachte heer, mevrouw, ik heb 3 platen van 350 cm besteld, die keurig zijn ingekort op 316 cm. Ik wilde ook nog een hele plaat van 350 bestellen, echter dat is om onduidelijke reden niet gelukt. De bestelling is keurig afgeleverd. echter ik kwam 1 plaats tekort. Om later nog 1 plaat te bestellen moet ik weer € 70 bezorg/transportkosten betalen. Dat heb ik niet gedaan. Probleem is echter dat de bouwmarkt niet eenzelfde doorzichtige plaat kan leveren. Er zit dan een geringe kleuring in plaat, wat natuurlijk niet bij elkaar past. Hopelijk snapt u mijn probleem? Ik weet niet hoe ik nu verder moet, Met vriendelijke groet, Hans van den Dries Jacob Valckerstraat 16 4451 AX Heinkenszand tel. 06-51204225
3 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen contact met u opnemen.
5 jun 2023

Golfplaten op maat, relatief snelle levering, goede communicatie

Bij HGM kan je golfplaten kiezen uit een uitgebreid assortiment, afhankelijk van je budget. Ook op maat laten snijden is mogelijk. De prijzen zijn markt conform. De communicatie per mail verliep goed en snel. Een ontbrekend item (wegens niet in stock) werd snel achteraf gratis verzonden. Levering zelf was op vooropgesteld tijdstip (2 weken). Al het materiaal was in orde, in de montagehandleiding en informatieve mails vind je veel nuttige zaken mbt opslag en montage. Kortom, een zeer positieve ervaring bij mijn eerste aankopen bij HGM. Ik koos voor transparante polycarbonaat golfplaten aan de oostkant en grijze warmtewerende polycarbonaat platen aan de zuid-zuidwest kant.
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. We waarderen je vriendelijke woorden over onze uitgebreide selectie golfplaten, en ook het feit dat je artikelen kon bestellen die waren afgestemd op jouw behoeften en budget. We streven ernaar om klanten een snelle en efficiënte communicatie te bieden, evenals een snelle bezorgservice. We zijn zo blij dat we bij deze gelegenheid je verwachtingen konden overtreffen. Het is ons altijd een genoegen om behulpzaam advies te geven via onze montagehandleidingen en andere informatieve e-mails. Jouw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we die hebben bereikt!
13 okt 2023

Perfect

De spullen kwamen de avond voor de aangegeven dag en de chauffeur belde toen hij er was. Terwijl ik naar huis fietste heeft hij alles bij de poort gezet en was daarmee net klaar toen ik thuis kwam. De bestelling helemaal compleet geleverd en het weekend erop het dak van de aanbouw daarmee dicht gemaakt. Ik had het aluminium ECO-profiel gekozen, profiel afstand h.o.h. 1 mtr. Was een makkie, duidelijke handleiding. Ziet er behoorlijk chique uit al zeg ik het zelf. Platen gezaagd met een normale houtzaag.
19 okt 2023
Bedankt voor je gedetailleerde feedback over de levering en de producten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het dak.
1 jun 2023
De klantenservice was snel en accuraat met bij bestellen. Ook de informatie betreft de damwandprofielen was duidelijk. Ik ben erg tevreden over het product. De levering was ook goed en met zorg op mijn oprit neergelegd. Een mindere kant was het aanvullende product nok dat niet in de juiste hoek was gebogen. Hierdoor heb ik geen strakke nok nu.
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de snelheid en nauwkeurigheid van onze klantenservice en de duidelijke informatie over onze damwandprofielen. We zijn ook blij om te horen dat de levering met zorg is uitgevoerd. Hoewel we je teleurstelling begrijpen over het feit dat de nok niet in de juiste hoek was gebogen, hopen we dat je toch tevreden was met je aankoop. Bij HMHG Benelux streven we ernaar om uitstekende producten en diensten te leveren en we zullen naar dat doel blijven streven zodat we al onze klanten een positieve ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
7 jul 2023
Had een bestelling gedaan en kwam een dakconstructie tekort en moet dan voor er eentje bij te bestellen ongeveer 100 euro betalen voor levering wat ik begrijp hier moeten jullie iets op vinden zodat er word geleverd hier ergens in de buurt en dat de klant dit dan komt afhalen dit moet toch mogelijk zijn Opgelet het was mijn fout Mvg Ludo
12 jul 2023
Beste Ludo, Wij waarderen uw begrip voor het feit dat het probleem te wijten was aan een fout van uw kant en danken u voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie. Uw opmerkingen zijn waardevol om ons te helpen ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben wanneer ze met ons werken. Aangezien wij echter in Duitsland gevestigd zijn en het materiaal direct vanaf fabriek laten leveren, kunnen wij geen tussenopslag organiseren. Maar ik dit zou betaald moeten worden, als niet direct als vrachtkosten dan op de prijs van de platen. Het zijn uiteraard ondankbare kosten, waar ook wij hopen dat alles eens weer wat goedkoper gaat worden.
5 okt 2023

Beoordeling tussen goed en uitstekend

De eerste 2 soorten dakpanplaten waren niet leverbaar. Bij selectie gaf de winkelwagen niet direct aan dat deze niet leverbaar waren. Jammer, want er is op die manier veel tijd verloren gegaan. Maar goed, derde keer goede keer. De support die ik kreeg van Pascal Pereira was uitstekend en op een heel vriendelijke wijze.
6 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling! We stellen je eerlijke feedback erg op prijs. Het spijt ons dat de eerste twee soorten dakpanelen niet beschikbaar waren en dat het winkelwagentje je dat niet meteen vertelde - we weten hoe frustrerend dat kan zijn. We zijn echter blij dat onze supportmedewerkers je konden helpen. Hartelijk dank aan Pascal Pereira! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn dankbaar voor je waardevolle feedback.
Leveringsdatum werdt doorgegeven. Hierop verlof genomen om goederen in ontvangst te nemen. Doch levering is dag later geleverd (2e maal reeds.) Was identiek bij vorige bestelling) dat men geen exact uur kan geven is geen probleem, doch een dag van levering communiceren en dan niet aan voldoen is vervelend.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven er altijd naar om onze producten op tijd te leveren en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat de vertraagde levering heeft veroorzaakt. Bij HMG Benelux zijn we trots op onze uitstekende klantenservice, en we zullen alle nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet meer voordoet.
20 jul 2023

Pakketje met monsters acrylaatplaat en polycarbonaat aangevraagd

Duidelijke bijlages in de monsters die ik heb aangevraagd, netjes verpakt en snel ontvangen. Al snel een doorslaggevende keuze gemaakt met de acrylaat plaat in de lichtblauwe variant. Week later besteld en wordt komende maandag al bezorgd, compleet met montagelijsten en toebehoren
21 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! We zijn blij om te horen dat de gevraagde monsters snel en in een nette verpakking geleverd werden, en dat u een beslissende keuze gemaakt heeft met onze lichtblauwe acrylplaat. We zijn ook blij om te horen dat het volgende week maandag geleverd zal worden met montageframes en accessoires. Hartelijk dank voor uw steun!
26 nov 2023
Alles volgens afspraak verlopen. Klein detail, de chauffeur durfde met zijn oplegger niet de doodlopende straat in, dit terwijl dit bij de bouw van onze woning nooit een probleem is geweest, ook zonder meedraaiende achteras. Opgelost door op mijn anhanger te lossen.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor de feedback! We zijn zo blij dat je je bestelling zonder problemen hebt ontvangen! Veiligheid is onze topprioriteit hier bij HMG Benelux - we begrijpen dat het soms moeilijk is om in krappe ruimtes te manoeuvreren, maar we zijn altijd op zoek naar manieren om de beste service te garanderen.
27 mei 2023
Bestelling op juiste dag afgeleverd. Was echter jammer dat ik niet kon zien wanneer de vracht op die dag zou worden afgeleverd. Hele dag thuis blijven houdt dat in plus scherp op belletjes. Na montage weet ik of alles compleet was, tot nu toe ziet het er prima uit.
8 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je bestelling op de juiste dag is afgeleverd. We begrijpen je bezorgdheid over het feit dat we de exacte levertijd niet konden voorspellen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Desondanks zijn we blij dat je tevreden bent met het product na installatie en dat alles er tot nu toe geweldig uitziet. We waarderen de tijd die je hebt genomen om ons je feedback te geven en hopen in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden.