HMG Benelux GmbH- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux GmbH

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.093 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux GmbH voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

25 apr 2023
Bij mij zouden 8 zware dakplaten op donderdag worden bezorgd. Dus gezorgd dat ik vrij was van mijn werk en dat ik een helpende hand had om te sjouwen. Maar niets die hele donderdag. De dag erna direct gebeld en toen bleek dat de chauffeur op deze dag zou komen. Door de grootte van de oplegger kon hij de straat bij mij niet. Vreemd, want bij andere leveringen was dit wel gelukt. Maar goed, dan maar op de hoek van de straat. Omdat het een dag later was had ik niemand om mij op dat moment te helpen en aangezien ik redelijk snel weg moest in verband met een belangrijke afspraak zat er niets anders op dan maar zelf sjouwen. Twintig meter je een breuk tillen. Pfffff, pittig hoor. Niet handig en erg irritant. Planning van levering kan dus duidelijk beter. Verder prima dakplaten!

Beoordelingen voor HMG Benelux GmbH

Wij ontvingen de levering nog steeds NIET!!! Ondertussen reeds meer dan 2 weken geleden besteld en betaald.
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn als bestellingen niet op tijd worden geleverd. Het leveren van uitstekende klantenservice is de kern van onze filosofie hier bij HMG Benelux en we streven er altijd naar om ons best te doen. We zullen snel contact met je opnemen over deze bestelling.
Is nog niet Geleverd
Antwoord van HMG Benelux GmbH
Bedankt voor het contact! We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering. Bij HMG Benelux streven we naar een snelle en betrouwbare service. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en we hopen dat je tevreden bent met je aankoop wanneer deze wordt geleverd.
17 apr 2023
Aangegeven leveringsdatums worden totaal niet nagekomen (3a5 werkdagen zijn er 10 geworden), bestelling via de website betaald, vervolgens verkeerde bedragen geboekt zodat ik “zogezegd” moest bijbetalen ( na meerdere malen contact opnieuw herinneringen gekregen ) … nooit meer
24 apr 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Wij waarderen alle opmerkingen van onze klanten en zetten ons in om een hoogwaardige service te bieden. We streven ernaar om onze levertijden na te komen, maar als er vertragingen zijn doen we ons uiterste best om dit effectief en snel te communiceren. Wij waarderen je gebruik en nemen klantenservice serieus en verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. Nogmaals bedankt voor je feedback, het wordt gewaardeerd.
24 apr 2023
Moeilijk om in contact te komen en het is vrij lastig om je bestelling te wijzigen
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We stellen het op prijs omdat we ernaar streven onze diensten voortdurend te verbeteren. We begrijpen hoe belangrijk het voor onze klanten is om een soepel en gemakkelijk proces te hebben wanneer ze met ons te maken hebben. Bij HMG Benelux zijn we er trots op dat we toegankelijk zijn en een persoonlijke service bieden die aan uw individuele behoeften voldoet. Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus en helpen u graag als u vragen of problemen hebt. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.
8 sep 2023
Slechte kwaliteit. Niet kopen.
8 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen! Het spijt ons dat je niet tevreden was over de kwaliteit - bij HMG Benelux streven we ernaar om de beste producten en klantervaring te bieden die we kunnen. Als we nog iets voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
6 jun 2023
Niet voldoen aan de afspraken
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. We waarderen de tijd die je neemt om ons feedback te geven over je ervaring. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten zich gehoord en gewaardeerd voelen. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als verwachtingen niet worden waargemaakt, en we streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring met ons hebben. Het is onze missie om een uitstekende kwaliteitsservice te bieden en onze beloften na te komen. Nogmaals bedankt voor je eerlijke beoordeling en we hopen dat we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.