HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.51/5.00

738 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

Leveringsdatum is een keer veranderd vlak voor de leveringsdag, maar later zonder overleg weer op de oorspronkelijke leveringsdag ingepland. Product is klasse.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn druk bezig met een nieuw software programma v.w.b. de planning. Wij danken u voor uw feedback.
Correcte levering en opvolging. Materialen ook zeer goed verpakt om beschadigingen te voorkomen
alles was ok
prima geregeld
Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen, hartelijk dank.
Ziet er goed uit netjes alles verpakt en de chauffeur loste het netjes op zijn plaats goede beschrijving erbij .
Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor uw feedback en de sterren.
Producten van professionele kwaliteit, Prettig geprijsd. De configurator is makkelijk, dan heb je meteen een compleet pakket met voldoende schroeven en bevestigingsmateriaal. Heb de duo-profielen gebruikt met afsluitprofielen. Echt stevig materiaal, deze panelen gaan niet gaan vliegen zoals de vorige. De levering was "pünktlich" door de hele vriendelijke, vakbekwame en behulpzame chauffeur.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u zo tevreden bent.
Levering voor wat betreft transport ( 1 dag later) niet tevreden maar heb hierover al contact gehad met receptie HMG . Voor de rest alles prima. Mvr.gr. DWH. Auf der Masch
Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk voor de sterren.
Ik werd, zoals gevraagd, keurig een half uur van te voren gebeld, zodat ik op tijd ter plaatse kon zijn. De spullen zijn inmiddels verwerkt, alles tot volle tevredenheid. Vooral de vriendelijke chauffeur verdient een pluim. Toppie! Vriendelijke groet Jan Spil.
platen konden niet in de straat bezorgd worden dit omdat truck te groot was heb met chauffeur platen door heel de straat moeten sleuren .stel dat ik niet thuis was of wegens handicap niet kon helpen .misschien eventuweel een kleinnere truck om dit probleem op te lossen .gr paul van ooijen.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Hartelijk dank voor de sterren. Wij leveren vanuit Duitsland in geheel de Benelux en kunnen daaroim niet met kleinere wagens rijden. Dit heeft u echter tijdens de bestelling al ter kennig mogen nemen.
Makkelijk te bestellen ..goede prijs ..vriendelijk mensen en super levering ..zeker aan te bevelen ..was super tevreden mvg suzan smits
Super materiaal prima verpakt, keurige levering. Echt Duitse grundligkeit. Gewoon top
Correct geleverd en vriendelijke chauffeur
Goederen zijn exact volgens afspraak geleverd en in uitstekende conditie door perfecte verpakking.
Alles perfect geregeld zowel de levering (kan je volgen) als de geleverde producten. Ook zeer vriendelijke chauffeur. Bestelde platen waren van het middensegment. Zagen er goed uit en zijn ondertussen geplaatst.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u zo tevreden bent.
Levering netjes op tijd alles 100%
Ik heb geen negatieve zaken te melden . Correct duidelijk en snelle levering !
Snel geleverd, na telefonisch contact werd alles duidelijk.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen, hartelijk dank voor de sterren.
Het straatje waar ze moesten leveren was te krap voor de vrachtwagen, dus op verzoek reden ze alsnog naar een ander afleveradres! Top! Ook de rekentool hadden uitstekend uitgerekend wat we nodig hadden. Heel blij met het resultaat.
Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u zo tevreden bent, dat horen wij uiteraard graag.
duidelijke website; adequaat bestelproces; goede voortgang naar uitlevering en uitstekende bezorging.
Alles vlot verlopen, makkelijk te monteren,vlotte levering, snelle chat. Bedankt