HMG Benelux ShopBeoordelingen

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

4.54 / 5.00

747 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

zeer korrekte opvolging en levering

Geweldige service!! We hadden platen met anti drup besteld zat er niet onder, maar het is geweldig opgelost binnen een week hadden we de platen weer!!

gewoon makkelijk bestellen, snelle en nette levering

afspraken netjes nagekomen wel een dag later dan afgesproken

1 dag geleden
Materiaal ziet er goed uit maar nog niet verwerkt door slecht weer. Levering ging goed, maar duurde wel wat lang maar werd goed op de hoogte gehouden.

goed kontact met het kantoor over de levering.

Prima levering van dakpanprofielplaten :)

Voordat wij golfplaten hebben besteld, hebben we telefonisch info opgevraagd en zijn goed geholpen De golfplaten werden vlot (binnen een week) geleverd door een uiterst vriendelijk en behulpzame chauffeur van HMG. De bijgeleverde montagematerialen van het voordeelpakket waren goed en voldoende. De golfplaten op ons afdak hebben inmiddels stormkracht 9 overleefd. Al met al tevreden

matriaal snel geleverd en niet beschadigd

Antwoord van HMG Benelux Shop
Fijn te horen dat u tevreden bent. Hartelijk dank!
erg goed

1 week geleden
Levering prima, levertijd redelijk Producten goed, wel een paar kleine krasjes Service zeer attent, gewezen op beter alternatief voor 1 van de bestelde producten.

1 week geleden
Bedankt voor het feedback. Ons excuses voor de krasjes. Graag even wat foto's toesturen, zodat wij hier samen een oplossing voor kunnen vinden.
1 week geleden
Alles heel netjes geleverd en goed ontvangen, een minpunt was dat ik op de site platen met een anti lek doek had aangevinkt en blijkbaar is dit op de site gewijzigd waardoor ik nu een extra isolatie dien te voorzien tegen deze platen om lekage tegen te gaan.

1 week geleden
Bedankt voor het feedback. Als bestelling hebben wij echter de platen zonder Anti-Drup viltlaag binnen gekregen. Hier heeft u op de website tog nog een optie gekozen, die de platen dan weer zonder viltlaag heeft uitgekozen.
Goed geregeld

2 weken geleden
Prettige samen werking en snelle levering

1 week geleden
Bedankt voor het feedback.
2 weken geleden
Soepele verandering van maten mogelijk van geplaatste bestelling. Vlotte beantwoording van vragen over bevestiging pvc damwandplaten.

1 week geleden
Bedankt voor het feedback.
ALLES PERFECT

2 weken geleden
Chapeau voor jullie organisatie Alles perfekt

3 weken geleden
Ze gaan meteen aan het werk met de bestelling en houden je goed op de hoogte van de status van de bestelling. Vriendelijk, klantgericht en duidelijk.

3 weken geleden
Levering was 5 sterren geweest als er op een dag geleverd kan worden die je zelf kunt aangeven. Verder alles netjes ingepakt en zonder beschadiging geleverd.

2 weken geleden
Fijn te horen dat u tevreden bent. Wij werken uiteraard voortdurend aan eenvoudigere leveringsvoorwaarden.
4 weken geleden
Alles in orde, platen beetje gedeukt maar niks ergs.

3 weken geleden
Fijn te horen dat u tevreden bent.