Denon Store by Audio Forum- Logo - Beoordelingen

Denon Store by Audio Forum

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden271 beoordelingen in totaal

ongeldig

Denon Store by Audio Forum is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Denon Store by Audio Forum vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Prix et délais raisonnables. Emballage ok sans être le top mais suffisant pour une bonne protection du contenu. Ce qui pourrait être amélioré c'est le libellé des messages d'attente quand un produit est mis en attente. On ne voit pas directement le produit qui amène cette attente. On reçoit ensuite un message disant que la commande est transférée à la librairie, ce qui pose question au client lambda qui comprend mal que cela signifie que le colis est mis à l'expédition.

Ik heb bij Audio Forum een Outlet artikel gekocht, een zogenaamd demo/winkel model. Gekocht op 14 September 2023. Ontvangen de dag erna op 15 september 2023 Aankoop bedrag 1250 euro met volledige garantie. Echter bij aankomst en uitpakken stonk het apparaat naar sigaretten rook. Ik heb 3 andere mensen laten ruiken en die roken het ook. Dus dat wil ik niet. Ook vond ik dat hij niet volledig gereset was en de naam van de vorige koper ! Dus niet van Audio Forum. Dus daar kan ook gebeurd zijn. En het was een demo model ?? En hun zeggen nee hoor, wij roken het niet. Absoluut onmogelijk dus. Dus ik wilde retour sturen, maar dat ga ik niet doen op mijn eigen kosten.Hun leveren iets wat niet klopt ! Uiteindelijk naar e-mailen een label gekregen voor retour. Echter niet met verzekering ! Aangezien het om een duur product gaat en dat ze geen omdoos er om hadden gedaan, vind ik dat veel te gevaarlijk zo. Dus ik zeg ik wil label met verzekering. Kon niet dat moest ik dan zelf doen, op eigen kosten want was op mij verantwoording. Ja kom zeg, ondeugdelijk product en dan moet ik zelf nog risico lopen ook nog ! Voor mij is 1250 euro groot bedrag hoor. Maar ook de wet aangehaald , maar kon dus mooi niet. Nu moet ik als ik dus zelf dat moet doen, voor hun ondeuglijk product kosten gaan maken. Niet kopen hier dus, slechte service !

Beoordelingen voor Denon Store by Audio Forum

30 mrt 2024

Website niet up to date

Product (demomodel) gekocht online. Kreeg na een paar dagen een mail dat Bestelling werd geretourneerd en dat ik m’n geld terug kreeg. Nummer dat online op de site staat is oud/onbereikbaar. Eerst moeten googlen om vervolgens iem van de Bang & Olufsen winkel ernaast aan de lijn te krijgen, die even ging checken bij Denon Store en mij vertelde dat het product incompleet is. Erg jammer wel. Update de site aub.
Product goed levering traag! Een week wachten op een pakketje is niet meer van deze tijd, vermeld dit dan eerlijk op de website dat ik mijn afweging zelf kan maken.
Mooie aanbieding bij ze kunnen scoren alleen het verzenden duurde wat lang. De info per mail was ook beperkt. Verder prima!
1 dag geleden
Snelle service
FW
Flo W.
Purmerend

Van aanbieding naar demo model

De bestelling gaat goed, maar de info die zijn geven is slecht. Ik heb een aanbieding gekocht maar dat bleek later een demo model met beschadigingen en niet schoon met vieze vingerafdrukken op de kast en het rooster van de luidspreker (voorkant) is vuil. Dit had ik dus niet besteld. Ik voel mij redelijk misleid omdat ik geen demo wil hebben. Ik heb bij andere aanbiedingen gekeken en het staat er heel klein bij. Dus let op! Ik heb Audio Forum twee keer een mail gestuurd, ik wil van de koop af maar ik krijg geen reactie.

Worst customer service ever seen

I had to wait a week before my order was canceled and I still didn’t get the refund. Customer service never responded to mails, PayPal and WhatsApp. Never gonna order again.
30 mrt 2024

Nog niks ontvangen en telefonisch niet bereikbaar

22ste besteld en de 25ste verzonden, een week later nog niks ontvangen en ook geen track and trace code ofzo. Daarnaast is audio forum telefonisch niet te bereiken.
Ik heb een sonos era 100 besteld, ik kreeg geen update maar toen ik belde was het plotseling niet meer beschikbaar. Vervelend dat ik er zo achter moest komen.
De delen zijn nog niet verstuurd ontvang geen mail hoe of wat, ook de mail word niet beantwoord.
Product van webshop was niet meer leverbaar. Geld nog niet terug.
Snelle reactie en goede prijs. Beter kan de info over bezorging. Ik had geen idee dat het uit Polen moest komen, met de winkel in Leidschendam is dat geen logische plek.
Veel te lange levertijd , steeds zelfde updates vanuit de leverancier ( onderweg naar leveringsdepot) In de tijd van nu bestaat dat toch niet meer ???
Super snel antwoord op mijn vraag.

ontransparant process. Meer dan 2 weken levertijd, volgens website in stock en 1 dag.

Volgens website product in stock, leverbaar op 1 dag. Bestelling geplaatst en betaald op 15/2/2024. Bestelling uiteindelijk (na mailen en bellen) door Audio Forum Polen (bestelling nochthans in NL) aan transportfirma GLS uitegeleverd op 22/2/2024. Sinds 23/2 geen beweging (het pakket staat bij GLS in Komorniki, Polen). Communicatie en leverbetrouwbaarheid zijn beneden alle peil. Op 26/2 product nog steeds niet ontvangen.

Bestelling nog steeds niet ontvangen, geen communicatie

Telefoonnummer is niet bereikbaar, wordt niet op mailtjes gereageerd. Zou op voorraad zijn maar ineens mailtje dat levering uitgesteld is. Hele slechte communicatie en bestelling van dure versterker van ruim 900 euro nog niet ontvangen.
23 mrt 2024
EV
Erno V.
Leiden

Denken goed mee met de klant

Goede en plezierige communicatie en de medewerkers denken in oplossend gericht wat voor mij weldadig was na negatieve ervaringen bij andere electronisch bedrijven. Ik ben blij met het product.

Product is goed aangekomen maar….

Product is goed aangekomen, alleen dr vervoer van GLS kan beter. Pakket was niet te traceren. En je wist dus niet waar het was en wanneer het geleverd zal worden.