Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

831 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters