Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

982 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 nov. 2021
In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

11 jan. 2022
Antwoord van Prenatal.nl
18 jan. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 2 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal