Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15-4-2019
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1.082 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

Chaotische verzending van bestelling. Bestelling begin october geplaatst, drie weken later bericht dat bestelling verzonden is. Echter, track en tracé code ontvangen van Prénatal onbekend bij de post. Een week later pas reactie op mijn melding daarvan. Bestelling zou beschadigd teruggekomen zijn bij prénatal. Als ik niet zelf was gaan zoeken naar mijn bestelling zou ik hier dan van op de hoogte zijn gebracht?? Ik kreeg de vraag of ik alsnog de bestelling wilde ontvangen. Ik antwoordde positief indien producten niet beschadigd zijn. Geen antwoord terug. Ik moest opnieuw mailen om te vragen hoe of wat alvorens bericht te krijgen dat bestelling alsnog verzonden werd. Reactiviteit en qualiteit van e-mail contact kan wel wat verbeterd worden.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters