Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Prenatal.nl

891 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1 jan. 2023
Verkeerde maat jurk geleverd. Maar 110 besteld. Maar 68 ontvangen
2 jan. 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
18 dec. 2022
Goed ingepakt, en de juiste artikelen met een goede kwaliteit
26 dec. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
15 dec. 2022
Makkelijk om te ruilen en bijzonder vriendelijk personeel.
4 jan. 2023
Goed geholpen, prima voorlichting en hulp in de winkel
5 jan. 2023
14 dec. 2022
Vriendelijk personeel en er is een goed assortiment
26 dec. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
23 dec. 2022
Snelle levering, kwaliteit en super leuke kleding.
31 dec. 2022
Geleverd als beloofd binnen gestelde termijn.
12 dec. 2022
Bestelling goed verpakt en snel geleverd.
13 dec. 2022
Snelle levering. Retour goed geregeld.
31 dec. 2022

Goede communicatie, snelle levering.
17 dec. 2022
Goederen perfekt en goede service
Zeer vriendelijke klantenservice
2 jan. 2023
Fijne winkel en vooral personeel
3 jan. 2023
31 dec. 2022
Alles netjes en op tijd bezorgd
19 dec. 2022
Snelle correcte afhandeling.