Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Prenatal.nl

982 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 nov. 2021
In wilde een meegroei autostoel die aan een paar wensen moest voldoen o.a. dat hij voor zowel een autogordel als het isofix systeem te gebruiken moest zijn. In de winkel werd ik deskundig geholpen zeker omdat mijn wensen nogal specifiek waren. De gekozen stoel liet de medewerkster mij zelf op een echte autostoel, die in de winkel stond, bevestigen en ze gaf uitleg waar nodig. Dat laatste was zeker nodig aangezien mijn kinderen al jaren niet meer in een autostoel zitten. Omdat ik op het moment van de koop niet over voldoende ruimte heb in de auto stelt de verkoopster voor de stoel thuis te laten bezorgen. Top!

21 jan. 2022
Online is het top, maar de winkel in Almere buiten vind ik het personeel echt totaal niet geschikt om in een prenatal winkel te staan. Helaas is het gehele team na mijn zeggen ongeschikt. Kan veel meer uitgehaald worden. (Voorbeeld ik kom mijn bestelling ophalen en ze heeft me iets in de hand en zegt: hier kan je in Google even 5 sterren geven voor onze winkel) zonder enige service of klantvriendelijk verwacht je dat je 5 sterren krijgt 🤔. Meerdere malen in de zaak geweest en totaal geen hulp ik gaf aan wat een leuke nieuwe collectie en het antwoord was vind je?. Heb een leuke jas gezien voor mijn dochter online komt die ook nog in de winkel? Geen idee soms wel soms niet, totaal geen service jammer.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Vertrouwd
Vergelijkingsmateriaal van zelfde soort artikel.
Duur en late zending
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
van a V.
Duidelijke website. Heel leuk product voor goede prijs. Snel grleverd
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
Onbeschadigde producten verkopen
Antwoord van Prenatal.nl
Wij zien dat er inmiddels contact is geweest met onze Customer Care afdeling. Wij wensen je nog een mooie dag. Liefs, Prénatal
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
Dochter blij met dit pakket. Mooi spul,vrolijke kleurtjes.
Antwoord van Prenatal.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je er dan ook ontzettend veel plezier mee. Liefs, Prénatal
van Ar R.
Alles netjes optyd binnen
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat artikelen snel zijn uitgeleverd, wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs Prénatal
Top
Antwoord van Prenatal.nl
Netjes verzorgd ingepakt, bezorging had iets sneller gekund.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het geven van de 5 sterren review, wij wensen je veel plezier met je aankopen! Liefs Prénatal
Veel keus
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het geven van de 4 sterren review, wij wensen je veel plezier met je aankopen! Liefs Prénatal
Ik bestel een pyama, na weken krijg ik bericht dat hij niet meer leverbaar is maar mijn geld nog niet retour....
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
Duidelijker aangeven dat retourneren niet gratis is. Ook niet als de tekortkoming vwb bezorgafspraak bij Prenatal ligt. En dus je cadeau, na t feestje komt.
Antwoord van Prenatal.nl
Krijg een mail dat het klaar ligt. Kom je in de winkel is het er niet. Dus ik kom niet uit de buurt en moet nu weer terug.
van Ada B.
Mooi jasje, prachtige kleur, en een heel mooi model voor de winter met teddy er in
Niets veranderen.