Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

MB

Top shop.

Het makkelijk bestellen online en de snelle levering is mij goed bevallen.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je tevreden bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen, Groetjes Prénatal
Snelle levering. Goed product
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen, Groetjes Prénatal
Snelle levring zoals aangegeven bij bestelling, goed verpakt.
Antwoord van Prenatal.nl

Alleen een online reactie op review

Na mijn productreview kreeg ik een formulier om in te vullen zodat Prenatal het probleem kon oplossen. Maar nu 3 weken later nog niets gehoord. Beetje jammer van de moeite!
Antwoord van Prenatal.nl
Helaas kunnen wij geen cases zien op het e-mailades wat genoteerd staat bij deze servicebeoordeling. Heb je een ander e-mailadres doorgegeven bij het invullen van ons contactformulier?
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
Simpel en snel geleverd
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review. Groetjes Prenatal
Snelle en goede bezorging
Antwoord van Prenatal.nl
Ik vond het super slecht ik heb voor best wat geld besteld kreeg lege doos geleverd ik contact met prenatal zeiden ze dat mijn eigen schuld was omdat ik pakket geweigerd had .. ze wilde dat ik een lege doos aannam. Ik heb uiteindelijk na weken al m’n geld terug gehad in kadoo bonnen van €3 euro per stuk.. nooit meer
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
Snel in huis, goede kwaliteit
Antwoord van Prenatal.nl
Een artikel was niet op voorraad en ook niet meer in de collectie en werd gelijk medegedeeld en bedrag teruggestort.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prénatal
Snelle levering! Leuke betaalbare kinderkleding.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen, Groetjes Prénatal
CB
Conny B.
Hoofddorp
10 mrt 2024
2 artikelen besteld. 1 artikel niet bijgesloten. Keurig opgelost. Kon artikel nogmaals bestellen zonder kosten. Echt heel fijn geregeld.
10 mrt 2024
Mooie webshop en snel geleverd.
9 mrt 2024
Snelle levering!
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
JJ
Julia J.
Amsterdam
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prenatal