Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

716 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.469 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Prenatal heeft een groot assortiment en zeer behulpzame medewerkers. Een verbeterpunt zou zijn wanneer je iets online besteld dit indien nodig dit kosteloos kan worden teruggestuurd. Tevens zou het prettig zijn om zelf contact op te kunnen nemen met de winkel waar ik naartoe zou willen. En wanneer je dan met een vraag het algemene nummer belt hebben de medewerkers geen productinformatie, dit ervaar ik als zeer vervelend

Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij

Beoordelingen voor Prenatal.nl

9 jul 2023
Ik krijg geen antwoord op mn vraag . Ik bestelde een babylakentje 1+1 gratis. Ik ontving er maar 1. En ontving geen antwoord op de klacht.
20 jul 2023
Hoi Marja, helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen op de e-mail die wij verstuurd hebben op 11 juli. Graag ontvangen wij nog jouw reactie. Groetjes, Prenatal
RB
Rachel B.
Purmerend
14 mei 2023
Zeer slechte klantenservice kunnen helemaal niks zien qua bestelling en voorraden in magazijn. Word niet met je mee gedacht. Ik raad dit bedrijf ten strengste af. Heb 3 weken op een bestelling zitten wachten en bleven maar vol houden dat het was opgestuurd. Dit was zeker niet het geval. En hun maar rente trekken van mijn geld.
17 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend en helemaal niet de bedoeling je deze ervaring hebt gehad. Zou je contact met ons willen opnemen via ons contactformulier: www.prenatal.nl/contact. Je mag hierin je ordernummer en e-mailadres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Alvast bedankt voor je tijd en moeite. Liefs, Prénatal.
Ik heb een boxkleed gekocht, waarbij ingebruikname de vulling erdoor heen kwam en die ons kleinkind bijna had ingeslikt.... Retour gedaan en een klacht ingediend, maar verder is er niets mee gedaan.... Bewijsfoto's erbij gedaan. Had op zijn minst een soort van cadeaubon verwacht aangezien jullie een "babyspeciaalzaak" zijn!!!
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
4 sep 2023
Besteld om op te halen in een filiaal. En toen was het broekje opeens uitverkocht. Daar kreeg ik geen mail van maar er werd gewoon geld terug gestort. Daarna gebeld. Nee het zou allemaal goed komen. Heb uiteindelijk het shirtje geannuleerd Nog steeds m’n geld niet terug
7 sep 2023
31 okt 2023
Product niet geleverd. En vervolgens verzendkosten in rekening gebracht voor een retour die nooit heeft plaats gevonden. Na invullen van een contactformulier verzendkosten terug ontvangen maar geen bericht dat de klacht ontvangen is of wordt opgelost.
29 apr 2023
Ik krijg een uitnodiging voor een review terwijl mijn spullen nog niet eens zijn geleverd, donderdag besteld, uiteraard weer beloofd 'vandaag besteld morgen in huis' en aanstaande maandag pas geleverd maar dat moet ik dus nog maar even afwachten
2 mei 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.
Beschadigd ledikant ontvangen. Vervolgens contact gehad probeerde ze me met 10 euro cadeaukaart te geven en bedje dan zou houden. Waar ik niet akkoord mee ging slechte service traag reageren elke keer contact moeten opnemen’
25 sep 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
15 jun 2023
Helemaal niet blij met de bestelling, ik ontvangst wanneer wij vertrek voor vakantie, De bestel was bij ons voordeur voor twee dagen. De bezorger gewoon laat de bestel zonder toestemming. Met vriendelijke groet,
21 jun 2023
22 okt 2023
Ik heb nl nog niets ontvangen na 2 weken het pakket is zoek geraakt hoe kan ik dan beoordelen nogmaals opnieuw een bestelling geplaatst gisteren dus wacht nog even af
JS
Jacky S.
Landgraaf
8 nov 2023
Duurt veel te lang voordat de bestelling in de winkel is om op te halen. Word niet van te voren aangrgeven dat er maar 1x per week naar de winkel geleverd word.
10 nov 2023
24 mei 2023
Ik zal nooit meer iets online bestellen. Lange levertijd slecht communiceren over levertijd. Geen melding wanneer iets binnen is. Bar slecht gewoon.
31 mei 2023
14 okt 2023
Het artikel werd nat geleverd en vol met schimmel. Lag niet aan de levering. In de doelgroep waar je mee werkt, vind ik dit alles behalve passend.
17 okt 2023
8 mei 2023
Twee dingen besteld allebei defect winkel ook niet in de buurt om te retouren al met al heleboel gedoe voor dat ik van me producten kan genieten
10 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend en helemaal niet de bedoeling je bestelling niet naar wens is. Zou je contact met ons willen opnemen via ons contactformulier: www.prenatal.nl/contact. Je mag hierin je ordernummer en e-mailadres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Alvast bedankt voor je tijd en moeite. Liefs, Prénatal.
4 jul 2023
M'n product was defect. Dit kan gebeuren. Echter was het terugsturen en opnieuw bestellen een heel gedoe wat uiteindelijk weken heeft gekost.
4 jul 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
FL
Fred L.
Schijndel
13 jun 2023
Levertje bizar lang. Winkel heeft geen idee over wanneer de bestelling komt Geen mail over aankomst en dat het product opgehaald kan worden
14 jun 2023
19 okt 2023
Onvolledige bestelling geleverd, maar wel voor betaald. Klantenservice reageert niet op mails en is telefonisch heel slecht bereikbaar.
20 okt 2023
VJ
V J.
Beek
Meerdere artikelen prijsverschil tussen website en kaartjes aan kleding tijdens de mazzeldagen
10 okt 2023
Ik heb 5 euro retour moeten betalen voor een beschadigd item die ik terug moest sturen.
16 okt 2023
Beste, Wij zien dat wij de terugbetaling van je retourkosten in orde hebben gemaakt, onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Prenatal
De bestelling is na 3 weken niet verstuurd en ik heb niets gehoord over mijn 3 mails.
Antwoord van Prenatal.nl
Beste Arvin, Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben je gemaild, hou hierbij ook even de spam/ ongewenste mail in de gaten. Met vriendelijke groet, Prenatal
13 okt 2023
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen!!!! En ook geen reactie op mijn mails!
17 okt 2023
Wij hopen dat je inmiddels de bestelling in ontvangst hebt mogen nemen en wensen je dan ook veel plezier met je aankopen. Wanneer je nog steeds geen levering in ontvangst hebt mogen nemen komen wij graag met je in contact. Je kan ons contactformulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden Groetjes Prenatal.