Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Prenatal.nl

891 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

10 nov. 2022

van Ton F.
De bezorgservice via DHL is waardeloos. DHL medewerkers hebben last van een vroeger opgelopen PSTD. Aanbellen en onmiddellijk vertrekken, niet wachten tot de klant naar de deur gaat.
12 nov. 2022
7 dec. 2022
Artikelen online besteld en betaald die niet op voorraad bleken te zijn. Lang op mijn geld moeten wachten.
8 dec. 2022
27 nov. 2022
Boekje besteld. Na twee weken in de winkel geleverd. Het boekje was gewoon op voorraad in de winkel
29 nov. 2022
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.htm
16 nov. 2022
Afhandelen van stuk geleverde producten heeft 5 weken geduurd. Erg jammer
21 nov. 2022
2 nov. 2022
Ze houden retourkosten in, terwijl ik zelf al voor een eigen retourlabel heb betaald. Ik heb hun bijgevoegde retourlabel niet gebruikt en dit ook duidelijk aangegeven in de retourzending. Ondanks het niet gebruiken van hun label, willen ze de ingehouden retourkosten niet terugbetalen. Dit is gewoon niet toegestaan! Service is bar slecht, ik bestel hier nooit meer. GEEN aanrader
2 nov. 2022
15 okt. 2022
Slechte service. Zeggen dat ze mijn mail betreffende mijn klacht niet hebben ontvangen, maar sturen me wel dat ik mijn klacht opnieuw moet sturen. Raar als je zegt dat je hem niet hebt. Via Facebook kon ik een privé bericht sturen en kreeg daarna de melding dat ik binnen 24 uur een reactie krijg. Ben nog steeds aan het wachten.
19 okt. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
25 okt. 2022
Ik had een artikel (speelgoed) met korting besteld op zondag 2 oktober, wat als een cadeau was bedoeld. Op woensdag 12 oktober ontvang ik PAS een e-mail dat het artikel niet geleverd kan worden. Enkele dagen later zie ik dat hetzelfde product weer op voorraad is.
26 okt. 2022
24 okt. 2022
-Doorverwijzigingen google doen het niet. -Bestelling wordt te laat geleverd. -De helft van de bestelling wordt tevens eenzijdig geannuleerd, terwijl ik al 1,5 week zit te wachten op het product en het op 25 andere websites binnen een dag geleverd kan worden.
19 okt. 2022
slechte service niks waar gemaakt van de bezorgtijd .. heb een andere buggy moeten kopen op de laatste dag voor de vakantie omdat jullie je afspraken niet nakomen.. moest op de laatste dag nog babywinkels afrijden voor een buggy
17 okt. 2022
I have ordered some items more than two weeks and they haven’t sent them yet . I contacted them last week and they said that by Friday would have sent out the parcel but they didnt.
11 okt. 2022
Een bestelling die nog niet geleverd is, kan je niet veranderen. Dat betekent dat je het moet terugbrengen in de winkel. Daarnaast, levering duurde erg lang.
14 okt. 2022
26 okt. 2022
Retouren verwerken zoals het hoort. Na ruim 2 weken is mijn retour nog steeds niet verwerkt. Als ik contact opneem moet ik blijven afwachten.
27 okt. 2022
18 okt. 2022
Als ik eindelijk eens mijn bestelling zou mogen ontvangen, zou dat echt super zijn. In september besteld en nog steeds niet mogen ontvangen.
19 okt. 2022
De leverinformatie is onbetrouwbaar. Als je contact opneemt met klantenservice krijg je standaard e-mails.
23 okt. 2022
3 oktober besteld 15 oktober pas mijn bestelling binnen. Levertijd was 3-5 dagen.. erg jammer
19 okt. 2022
3,5 week moeten wachten op bestelling en geen reactie of laat bij de klantenservice.
21 okt. 2022
Diverse mails verstuurd......u hoort binnen 5 dagen van ons.........niet dus.
20 okt. 2022
Meer dan veertien dagen voordat er iets bezorgd werd.

van A d.
Meer (vriendelijker) personeel.