Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Prenatal.nl

887 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Pakketje was niet volledig geleverd, dit doorgegeven. Waardoor ze snel hebben gehandeld en het laten na bezorgen. Zonder enige extra verzendkosten etc. Erg gewaardeerd voor de goeie service dus!
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal.
Medewerker adviseerde mij via de winkel te bestellen voor snelle levering en de volgende dag ontvangen. Heel fijn!
5 jan. 2023
Fijs de ontvanger heeft extra veel plezier in bad. Hij kan nu goed en veilig zitten en heeft veel plezier.
6 jan. 2023
6 jan. 2023
Prima toch!! Duidelijk, overzichtelijk en leuke baby/kinder kleding voor een niet al te dure prijs.
9 jan. 2023
10 jan. 2023
De snelle en fijne/vertrouwde levering. De makkelijk heid met het rerouren
12 jan. 2023
Pakketje optijd gekomen en ik vond het echt mooi het kleding
4 jan. 2023
Goed geholpen, prima voorlichting en hulp in de winkel
5 jan. 2023
Geen spijt, hele fijne pyama's maat is ook goed....
12 jan. 2023
ontvangen bestelling perfect in maat en kwaliteit!
13 jan. 2023
Goede kwaliteit van de producten. Vlotte levering
31 dec. 2022
Geleverd als beloofd binnen gestelde termijn.
2 jan. 2023
14 jan. 2023
Goeie afhandeling van een online aankoop.
14 jan. 2023
Fijne afhandeling van een online aankoop.
14 jan. 2023
Netjes geregeld, goede kwaliteit super.
12 jan. 2023
De kwaliteit van de pyama is waanzinnig
13 jan. 2023
Ik kon het in de winkel snel ophalen
31 dec. 2022
Goede communicatie, snelle levering.
2 jan. 2023
Snelle levering en super kwaliteit!
van Mel L.
Goede service en snelle levering
8 jan. 2023
Snelle service en netjes verpakt
9 jan. 2023