Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Prenatal.nl

891 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

20 okt. 2022
Bestelling kwam 2 weken te laat…
21 okt. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
20 okt. 2022

8 okt. 2022
prenatal heeft super leuke kleertjes, ik heb een poosje terug kleertjes besteld voor de herfst/winter nu blijkt dat ik 2 truien in verschillende kleur heb gekocht overigens wel dezelfde maat… maar bij 1 krijg ik haar armen niet door en de ander zit perfect! beetje vervelend wand ik kan het niet terug doen, hangt al geruime tijd in de kast. ik heb dit een aantal keer vaker gehad bij prenatal.
14 okt. 2022
17 mei 2022
De verpakking was erg groot, zeg maar overdreven royaal, waardoor deze bij het vervoer wel erg veel ruimte ingenomen heeft. Jammer, daardoor kunnen er minder artikelen vervoerd worden. Bovendien was de doos waarin het artikel geleverd werd open. Slordig.
23 mei 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
18 mrt. 2022

De bestelling is naar wens en goed geleverd. Ik had zelf een fout gemaakt door een artikel dubbel te bestellen. Heb dit volgens instructie terug gestuurd, maar tot nu toe geen bevestiging of terugstorting ontvangen
18 mrt. 2022
2 okt. 2022
De poot van de bestelde stoel was kapot. Hier zat een barst in. Toen ik dit in de winkel wilde ruilen werd er moeilijk over gedaan omdat ik het in de aanbieding heb gekocht via de webshop.
8 okt. 2022
18 feb. 2022
Prettige winkel met goed advies. Helaas een bestelling gedaan van Joolz waar alles aan mis liep. Wachten nu nog steeds op een parasol, sinds Juli..
19 feb. 2022
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
20 jun. 2022
Zending zonder bericht terug gestuurd gebeld werd opnieuw toegestuurd, daarna mail dat er opnieuw besteld moest worden, chaos
5 jul. 2022
3 jun. 2022
Zowel de doos waar mijn bestelling in zat als de verpakking van mijn bestelde artikel waren geopend en kapot.
8 jun. 2022
24 mei 2022
Verzending vd bestelde artikelen duurt lang (+5 dagen) dat ben je niet meer gewend in deze online tijd/ wereld
25 mei 2022
30 aug. 2022
Wel aan de klant luisteren. .. en juiste informatie geven
31 aug. 2022
17 feb. 2022
Maten kloppen niet met wat erin staat
21 feb. 2022
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html