Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

26 okt 2023

Opa begrijpt het niet.

Voor opa is de gebruiksaanwijzing tamelijk onbegrijpelijk Dus dat is de eerste keer niet gegaan. Vreselijk overgegeven.
27 okt 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
17 sep 2023

Weergegeven levertijd klopt niet!

De reële levertijd op de website zetten en ook tijdens het bestelproces weergeven.
25 sep 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
Het bestelde ook sturen en niet 2 truitjes met verschillende maten sturen.
20 jul 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
2 nov 2023

Klantgerichtheid

Er is geen een keer gevraagd , kunnen we je helpen of zoek je iets ?
20 okt 2023
Duurde ruim een week om de te ontvangen.
6 okt 2023
Klantvriendelijker, mails beantwoorden
4 nov 2023
Snelheid kan beter; artikel is prima.
18 jun 2023
Levering liet te lang op zich wachten.
21 jun 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
8 okt 2023
Levering duurde langer dan verwacht.
Lange levertijd
24 okt 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
21 okt 2023
16 okt 2023
16 okt 2023
22 aug 2023
23 aug 2023
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Groetjes Prénatal.
15 aug 2023
17 aug 2023
1 jul 2023
4 jul 2023
11 apr 2023
12 apr 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.