Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.356 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Levering prima, maar service slecht

De levering was prima, maar heb een vraag gesteld via het contactformulier en heb tot heden nog geen antwoord gekregen. Is niet echt klantvriendelijk!!!
Antwoord van Prenatal.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
De bestelling is na 3 weken niet verstuurd en ik heb niets gehoord over mijn 3 mails.
Antwoord van Prenatal.nl
Beste Arvin, Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben je gemaild, hou hierbij ook even de spam/ ongewenste mail in de gaten. Met vriendelijke groet, Prenatal

verkeerde levering …

Nou verkeerde levering gehad geen excuus niks! Alleen maar gezeik
Antwoord van Prenatal.nl
Beste Danielle, Wat ontzettend vervelend dat het zo verlopen is, onze oprechte excuses. Wij hebben je benaderd via de mail. Vriendelijke groet, Prenatal
Veeeeel te trage levering
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
sneller leveren!
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
16 jun 2023
Na anderhalve week had ik nog steeds niks gehoord over mijn bestelling. Er was vertraging bij winkelbestellingen en sommige winkels hadden geen vracht ontvangen. Hier kwam ik achter nadat ikzelf contact had opgenomen met de klantenservice. Ik had het wat netter gevonden als ze even een algemeen mailtje naar klanten hadden gestuurd en dit hadden vermeld gezien dit bij veel meer klanten het geval was. Klantenservice reageerde wel snel.
21 jun 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
17 apr 2023

Beperkt assortiment

Ik ben tevreden over de korting tijdens de Mazzel dagen. Ik ben niet tevreden over het beperkte assortiment, ten opzichte van andere baby winkels. Ook vind ik het jammer dat ik retourkosten moet betalen. Ik heb juist voor online bestellen gekozen omdat ik geen tijd heb om naar de winkel te gaan. Omdat een item niet past ben ik nu genoodzaakt om alsnog naar de winkel te gaan.
15 apr 2023
Na bestelling hoor je in principe niets meer. Toen het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn, heb ik gebeld om te checken of het nog wel zou komen. De medewerker aan de telefoon gaf aan “te denken van wel” maar het was dus gewoon afwachten. Gelukkig kwam het alsnog gewoon thuis. Het zou wel fijn zijn als je wat beter de status van je bestelling kunt zien.
31 mrt 2023

Pakket enorm vertraagd

Pakket zou bezorgd zijn in filiaal maar was er niet. Dus voor niks gereden. (Halve vracht was perongeluk bij een ander filiaal geleverd volgend kassa medewerker) Vervolgens weken lang geen bericht gehad wanneer het er wel lag. Zelf achteraan moeten gaan. En weer erheen moeten rijden..
1 apr 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.
8 mei 2023
We kochten een houten poppenwagen, we kregen een bouwpakket, het model wat wij hadden, miste wat uitsparingen, dus mijn man moest eerst zelf met een slijpmachine aan de gang, om hem in elkaar te kunnen zetten, dus je moet wel handig zijn om er een poppenwagen van te maken.
10 mei 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren. Onze excuses voor het ongemak dat de onderdelen wat afweken. Wij wensen je toch veel plezier met je aankopen en vernemen graag indien we nog wat voor je kunnen betekenen. Groetjes Prénatal.
12 apr 2023
Bestelling is niet compleet, hierover gemaild en geen reaktie gekregen. Na 5 dagen gebeld, stoelverkleiner was niet op voorraad wordt nageleverd. Dit hadden ze wel even op de pakbon mogen vermelden vind ik . Hopelijk krijg ik hem nog, heb er niet veel vertrouwen in .
12 apr 2023
15 apr 2023

Goede winkel, matige webshop.

(winkel) voorraad indicatie, materiaal compositie, en bepaalde account voorzieningen ontbreken of zijn zeer matig vergeleken met vele andere webshops. De move van winkel naar webshop is zeer matig verlopen met vele aspecten die nog steeds ontbreken in 2023.
HS
5 okt 2023

Eigen merk slaapzak erg klein.

De slaapzak is erg smal en overall aan de kleine kant. Ik heb hem niet eerst geprobeerd waardoor hij niet gewoon terug kan (eigen schuld). Normaal gesproken erg tevreden met prenatal maar de slaapzakken sla ik vanaf nu over.
17 apr 2023
Leuke winkel met goede kwaliteit spullen, nadeel is dat je online bestelling soms ineens achteraf niet beschikbaar is en als je naar de winkel gaat hem wel kan kopen! Hierdoor vaak extra naar de winkel moeten gaan!
17 nov 2023

Na een week een prachtig boxpakje

Op de site staat vandaag bestellen morgen in huis. Ik heb het pakje afgehaald in de dichtstbijzijnde winkel nou dat duurde ruim een week. Maar verder het boxpakje is enig.
18 nov 2023
22 mei 2023
Verkeerd adres, kon niet herstelt worden (kwam een uur na bestellen er achter) Moest een nieuwe kopen, achteraf alsnog 2 dezelfde geleverd, nu wachten op retour geld
22 mei 2023
16 jun 2023
Slechte communicatie over levering. Eind van de dag van eigenlijke levering pas bericht dat het die dat niet geleverd zou worden.
21 jun 2023
21 apr 2023
Bezorging werd erg laat bezorgd. Toen ik belde had ik het idee dat het pakketje kwijt was. 2 dagen later werd het ineens bezorgd.
22 apr 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen vernemen wij dat graag! Groetjes Prénatal.
26 okt 2023

Opa begrijpt het niet.

Voor opa is de gebruiksaanwijzing tamelijk onbegrijpelijk Dus dat is de eerste keer niet gegaan. Vreselijk overgegeven.
27 okt 2023
17 sep 2023

Weergegeven levertijd klopt niet!

De reële levertijd op de website zetten en ook tijdens het bestelproces weergeven.
25 sep 2023