Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

13 jun 2023

Item ontbreekt - advies opnieuw bestellen maar is nu duurder

In mijn bestelling ontbrak een item. Ik kreeg een aanbod het geld terug te krijgen en een kortingscode voor gratis verzending. Echter was destijds een korting geldig voor dat artikel en nu niet. Dit heb ik als antwoord teruggegeven, maar geen gehoor op mijn mail tot op heden. Ik moet het item nu duurder aankopen en er gaat tijd verloren aan al het op en neer gemail.. zonder reactie helaas. Ik had liever gehad dat het item werd nagezonden of dat ik het item voor de toen geldende prijs kon ontvangen.
14 jun 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
Pakket was niet aangekomen. Ging gelijk afzender retour. Helaas moest ik heel vaak achter Prenatal aanbellen en mailen om te vragen of ze mijn pakket kunnen annuleren en ik mijn geld terug kan krijgen. Nu moesten ze eerst onderzoek doen bij PostNL waar het pakket is gebleven. Prima, maar je kon zien dat het pakket nooit bij mij was aangekomen dus verwacht ik dat ik mijn geld terug kan krijgen, en dat zij het onderling met PostNL uitzoeken. Ik moest 3 weken wachten om mijn €100 terug te krijgen.
10 nov 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
9 jul 2023
Ik krijg geen antwoord op mn vraag . Ik bestelde een babylakentje 1+1 gratis. Ik ontving er maar 1. En ontving geen antwoord op de klacht.
20 jul 2023
Hoi Marja, helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen op de e-mail die wij verstuurd hebben op 11 juli. Graag ontvangen wij nog jouw reactie. Groetjes, Prenatal
23 apr 2023
Helaas nog bezig om het laatste deel van mijn bestelling binnen te krijgen. Dit is buiten mijn schuld kwijt geraakt. Prenatal is enkel bereid om het geld terug te storten en dan moet ik zelf een nieuwe bestelling doen en achter de korting aan. Ik heb een aantal andere oplossingen aangedragen, hopelijk kan Prenatal het nog naar tevredenheid oplossen...
25 apr 2023
7 jun 2023

Verzenden duurt erg lang. Pakket is niet te volgen

Verzenden duurt erg lang. Contact met de klantenservice gehad omdat het nummer van de winkel niet te vinden is. Klantenservice gaf aan dat het dinsdag na het weekend geleverd zou worden. Had de producten zaterdag nodig. Uiteindelijk bij het ophalen blijkt het dat het al in de winkel lag. Informatie van de klantenservice was incorrect.
10 jun 2023
RB
Rachel B.
Purmerend
14 mei 2023
Zeer slechte klantenservice kunnen helemaal niks zien qua bestelling en voorraden in magazijn. Word niet met je mee gedacht. Ik raad dit bedrijf ten strengste af. Heb 3 weken op een bestelling zitten wachten en bleven maar vol houden dat het was opgestuurd. Dit was zeker niet het geval. En hun maar rente trekken van mijn geld.
17 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend en helemaal niet de bedoeling je deze ervaring hebt gehad. Zou je contact met ons willen opnemen via ons contactformulier: www.prenatal.nl/contact. Je mag hierin je ordernummer en e-mailadres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Alvast bedankt voor je tijd en moeite. Liefs, Prénatal.
4 sep 2023
Besteld om op te halen in een filiaal. En toen was het broekje opeens uitverkocht. Daar kreeg ik geen mail van maar er werd gewoon geld terug gestort. Daarna gebeld. Nee het zou allemaal goed komen. Heb uiteindelijk het shirtje geannuleerd Nog steeds m’n geld niet terug
7 sep 2023
19 apr 2023
Product in de aanbieding gekocht met een prenatal tegoedbon, toen werd de bestelling geannuleerd, dus allereerste balen. En daarnaast kreeg ik een nieuwe tegoedbon die maar 3 maanden geldig is en hetzelfde product kan ik nu niet meer in de aanbieding kopen. Slecht!
19 apr 2023
1 apr 2023
Als je een cadeau online wilt bestellen voor iemand anders en dat daar wilt laten bezorgen, kan het niet ingepakt worden. Je krijgt de verpakking er dan wel apart bij, waar je apart voor betaald. Dus diegene krijgt haar cadeau en moet dat zelf in en uitpakken🤦🏻‍♀️
31 okt 2023
Product niet geleverd. En vervolgens verzendkosten in rekening gebracht voor een retour die nooit heeft plaats gevonden. Na invullen van een contactformulier verzendkosten terug ontvangen maar geen bericht dat de klacht ontvangen is of wordt opgelost.
29 apr 2023
Ik krijg een uitnodiging voor een review terwijl mijn spullen nog niet eens zijn geleverd, donderdag besteld, uiteraard weer beloofd 'vandaag besteld morgen in huis' en aanstaande maandag pas geleverd maar dat moet ik dus nog maar even afwachten
2 mei 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.
25 okt 2023
Trui is veel te kort en mouwen veel te strak. Dan heb ik nog een mager dochtertje, dus ben benieuwd hoe die mouwen bij een dikker kindje zitten. Gemaild en contact gehad met klantenservice, tot op heden nog stil, betreft het antwoord.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review, inmiddels is deze melding door onze collega’s van de Customer Care afdeling in behandeling genomen en zijn jullie samen tot een oplossing gekomen. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag via https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Liefs Prénatal.
Beschadigd ledikant ontvangen. Vervolgens contact gehad probeerde ze me met 10 euro cadeaukaart te geven en bedje dan zou houden. Waar ik niet akkoord mee ging slechte service traag reageren elke keer contact moeten opnemen’
25 sep 2023
5 apr 2023
Ik heb een ander artikel ontvangen, dan bestelt. Het retour verzenden ga niet zo simpel. Er zit geen bon in, dus ook geen Retour gegevens. Heb het zo bij postnl geprobeerd maar moeten een barcode hebben. Dus zeer ontevreden
15 jun 2023
Helemaal niet blij met de bestelling, ik ontvangst wanneer wij vertrek voor vakantie, De bestel was bij ons voordeur voor twee dagen. De bezorger gewoon laat de bestel zonder toestemming. Met vriendelijke groet,
21 jun 2023
13 apr 2023

Service ver onder de maat

Je komt in een callcenter terecht, het telefoonnummer van de dichtstbijzijnde zaak krijg je niet, ook geven ze geen informatie of een bepaald artikel ergens op voorraad is. Niet van deze tijd!
14 apr 2023

Bestelling geplaatst en betaald, blijkt product niet leverbaar.

Bestelling geplaatst en betaald, blijkt het artikel tòch niet op voorraad. Geld wordt teruggestort, maar voelt heel knullig. Retourneren kost te veel en is onhandig in de winkel.
23 nov 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
21 apr 2023
Pakje kwam niet moeten mailen weer wachten gebeld moes nog langer wachten weer gebeld heb toen mij geld terug gehad maar geen pakje dit heb ik nu ergens anders besteld
22 apr 2023
22 okt 2023
Ik heb nl nog niets ontvangen na 2 weken het pakket is zoek geraakt hoe kan ik dan beoordelen nogmaals opnieuw een bestelling geplaatst gisteren dus wacht nog even af
JS
Jacky S.
Landgraaf
8 nov 2023
Duurt veel te lang voordat de bestelling in de winkel is om op te halen. Word niet van te voren aangrgeven dat er maar 1x per week naar de winkel geleverd word.
10 nov 2023