Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

712 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.464 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 sep 2023
Prenatal heeft een groot assortiment en zeer behulpzame medewerkers. Een verbeterpunt zou zijn wanneer je iets online besteld dit indien nodig dit kosteloos kan worden teruggestuurd. Tevens zou het prettig zijn om zelf contact op te kunnen nemen met de winkel waar ik naartoe zou willen. En wanneer je dan met een vraag het algemene nummer belt hebben de medewerkers geen productinformatie, dit ervaar ik als zeer vervelend

Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij

Beoordelingen voor Prenatal.nl

14 okt 2023
Het artikel werd nat geleverd en vol met schimmel. Lag niet aan de levering. In de doelgroep waar je mee werkt, vind ik dit alles behalve passend.
17 okt 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
8 mei 2023
Twee dingen besteld allebei defect winkel ook niet in de buurt om te retouren al met al heleboel gedoe voor dat ik van me producten kan genieten
10 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend en helemaal niet de bedoeling je bestelling niet naar wens is. Zou je contact met ons willen opnemen via ons contactformulier: www.prenatal.nl/contact. Je mag hierin je ordernummer en e-mailadres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Alvast bedankt voor je tijd en moeite. Liefs, Prénatal.
22 jun 2023
Relatief duur, veel gedoe met retourneren, duurt lang voor het in huis is. Eigenlijk alleen interessant als er echt een flinke aanbieding is...
29 jun 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
4 jul 2023
M'n product was defect. Dit kan gebeuren. Echter was het terugsturen en opnieuw bestellen een heel gedoe wat uiteindelijk weken heeft gekost.
4 jul 2023
FL
Fred L.
Schijndel
13 jun 2023
Levertje bizar lang. Winkel heeft geen idee over wanneer de bestelling komt Geen mail over aankomst en dat het product opgehaald kan worden
14 jun 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij willen je vragen of je ons contactformulier in zou willen vullen zodat we met je in contact kunnen komen. Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan hiervoor de volgende link gebruiken. https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
19 okt 2023
Onvolledige bestelling geleverd, maar wel voor betaald. Klantenservice reageert niet op mails en is telefonisch heel slecht bereikbaar.
20 okt 2023
29 mei 2023
Er mist een onderdeel en dat verwacht je niet. wij gaan er ook niet van uit dat dit onderdeel alsnog nagestuurd gaat worden.
31 okt 2023

Artikel wel te bestellen maar niet leverbaar

2x een zelfde artikel besteld wat de volgende dag geleverd zou worden. Tot 2x toe was het artikel niet leverbaar.
21 sep 2023
Retour is nog niet aangemeld het moest perse 2 weken duren voor dat het verwerkt is. Dat is helaas niet snel .
25 sep 2023
30 jul 2023
De klantenservice verbeteren, door naar de klant te luisteren. En (soms) ter wille willen zijn.
1 aug 2023
VJ
V J.
Beek
Meerdere artikelen prijsverschil tussen website en kaartjes aan kleding tijdens de mazzeldagen
10 okt 2023
Ik heb 5 euro retour moeten betalen voor een beschadigd item die ik terug moest sturen.
16 okt 2023
Beste, Wij zien dat wij de terugbetaling van je retourkosten in orde hebben gemaakt, onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Prenatal
25 mei 2023
Bestelling niet ontvangen. Na ruim drie weken nog geen oplossing en geen terugbetaling.
26 mei 2023
Wat vervelend dat je nog niks hebt vernomen wat betreft jouw bestelling! Wij zien dat er een onderzoek voor je loopt en hopen dat er zo snel als mogelijk een antwoord en oplossing aan je geboden kan worden. Op dit moment zijn wij in afwachting van de betreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Liefs Prénatal
De bestelling is na 3 weken niet verstuurd en ik heb niets gehoord over mijn 3 mails.
Antwoord van Prenatal.nl
Beste Arvin, Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben je gemaild, hou hierbij ook even de spam/ ongewenste mail in de gaten. Met vriendelijke groet, Prenatal
13 okt 2023
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen!!!! En ook geen reactie op mijn mails!
17 okt 2023
Wij hopen dat je inmiddels de bestelling in ontvangst hebt mogen nemen en wensen je dan ook veel plezier met je aankopen. Wanneer je nog steeds geen levering in ontvangst hebt mogen nemen komen wij graag met je in contact. Je kan ons contactformulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden Groetjes Prenatal.
20 okt 2023

Teleurstellend

Ontzettend onvriendelijk, star, onwelwillend en traag. Jammer, assortiment is leuk.
15 okt 2023
Omdat ik van de boks korte schrust te kort krijg daarom ben ik 2 steren geven
BM
Beate M.
Dordrecht
5 nov 2023
Na 2 weken nog geen bestelling binnen dus geannuleerd! Jammer Prenetal!
10 nov 2023
15 jun 2023
Bestelling nooit ontvangen; klantenservice traag en slecht bereikbaar.
21 jun 2023

verkeerde levering …

Nou verkeerde levering gehad geen excuus niks! Alleen maar gezeik
Antwoord van Prenatal.nl
Beste Danielle, Wat ontzettend vervelend dat het zo verlopen is, onze oprechte excuses. Wij hebben je benaderd via de mail. Vriendelijke groet, Prenatal