Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Prenatal.nl

891 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

11 aug. 2022
15 aug. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prénatal
28 jul. 2022
1 aug. 2022
19 jul. 2022

25 jul. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
19 jul. 2022
25 jul. 2022
11 jul. 2022
13 jul. 2022
28 jun. 2022
30 jun. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prénatal
16 jun. 2022
20 jun. 2022
23 mei 2022
24 mei 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
7 mei 2022
9 mei 2022
5 mei 2022
7 mei 2022
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review. Groetjes, Prénatal
24 apr. 2022
24 apr. 2022
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prenatal
20 apr. 2022
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
17 apr. 2022
19 apr. 2022
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prénatal
12 apr. 2022
13 apr. 2022
1 apr. 2022
3 apr. 2022
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prénatal
1 apr. 2022
3 apr. 2022
25 mrt. 2022
26 mrt. 2022
19 mrt. 2022
20 mrt. 2022
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
18 mrt. 2022