Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

707 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.429 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Vriendelijk personeel

Heel vriendelijk personeel die met je meedenken.
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
Snelle afhandeling
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prenatal
14 jan 2024
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
13 jan 2024
Meer variatie producten bijvoorbeeld.
Antwoord van Prenatal.nl
snel product ontvangen, gemakkelijk bestellen
Antwoord van Prenatal.nl
Ben echt tevreden over prenetal.
7 jan 2024
Nette levering
31 dec 2023
Snelle en correcte verzending,

Fijne webwinkel

Overzichtelijke site, bestelling snel binnen. Enige minpuntje zijn de verzendkosten wanneer je iets wilt retourneren
Antwoord van Prenatal.nl
Product prima en goed aangekomen. Levertijd was vrij lang en geen communicatie over levering oid.
Antwoord van Prenatal.nl
Vriendelijke verkoopster, de tijd tussen bestelling en ophaalmoment kan sneller
Antwoord van Prenatal.nl
Aardig personeel en mooie producten maar verzending ging zo traag als dikke ontlasting
MW
Maria W.