Wat ik bij Wellsana koop bevalt bijna altijd goed. Ook deze bestelling was oke.
Eind vorig jaar was veel niet voorradig en had ik niets aan de kortingsbon, omdat wat ik hebben wilde allemaal uitverkocht was. Lijkt nu weer beter te gaan.
Wel vind ik dat de klant moet kunnen kiezen tussen digitaal artikelen bekijken en een papieren folder. Ned. heeft nog best veel mensen die niet goed thuis zijn in de digitale wereld. Met vriendelijke groet.
Ik heb voor de derde keer bestelling gedaan bij Welsana, eerste twee keren goed verlopen. Nu bij bestelling wilde ik met Mastercard betalen (was mogelijkheid op de website) was niet mogelijk, kies andere kaart. Opmerking dat ik teleurgesteld was in klachtenformulier, geen reactie. Op de website werd wel aangegeven dat er een nieuw digitaal systeem werd ingevoerd dus de bestellingen konden langer duren, heb ik begrip voor.
In mijn account staat dat mijn bestelling van 2 oktober (10001015157689) is verzonden. (wanneer ??}
Er is een factuur aangemaakt per 10 oktober (lees ik ook in mijn account). Nog niets ontvangen ook geen bericht van DGL.
Gisteren gebeld , deze mogelijkheid wordt aangegeven , Niet door te komen zoals overal tegenwoordig met alleen maar verwijzingen naar website, account, etc. etc. Die mogelijkheden beheers ik, ondanks mijn 85 jaar en ik heb dan ook gisteren een formulier ingevuld met bovenomschreven klacht. Bevestigingsmailtje dat men zo spoedig mogelijk contact opneemt.
Bent U dit contact ?????
Wel iedere dag aanbiedingen met cadeautjes als ik bestel, lever eerst mijn bestelling maar eens uit waarop ik echt met smart wacht. !!!!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.