Wellsana.nl- Logo - Beoordelingen

Wellsana.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Wellsana.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Wellsana.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Wellsana.nl

593 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 mrt. 2022
Fijn om microfibre steunkousen zo te kunnen bestellen. Dit zijn de enige die er nog mooi uitzien en ik gebruik ze al heel lang i.p.v. de gangbare steunkousen al hebben deze steunkousen wel meer steun dan de microfibre. Maar de microfibre is wel een veel mooiere alternatief dan de gangbare. Helaas is de kwaliteit van deze Arthroven kousen in de jaren wel achteruitgegaan er vallen eerder gaten in en dat is een teleurstelling.

20 okt. 2022
Ik heb voor de derde keer bestelling gedaan bij Welsana, eerste twee keren goed verlopen. Nu bij bestelling wilde ik met Mastercard betalen (was mogelijkheid op de website) was niet mogelijk, kies andere kaart. Opmerking dat ik teleurgesteld was in klachtenformulier, geen reactie. Op de website werd wel aangegeven dat er een nieuw digitaal systeem werd ingevoerd dus de bestellingen konden langer duren, heb ik begrip voor. In mijn account staat dat mijn bestelling van 2 oktober (10001015157689) is verzonden. (wanneer ??} Er is een factuur aangemaakt per 10 oktober (lees ik ook in mijn account). Nog niets ontvangen ook geen bericht van DGL. Gisteren gebeld , deze mogelijkheid wordt aangegeven , Niet door te komen zoals overal tegenwoordig met alleen maar verwijzingen naar website, account, etc. etc. Die mogelijkheden beheers ik, ondanks mijn 85 jaar en ik heb dan ook gisteren een formulier ingevuld met bovenomschreven klacht. Bevestigingsmailtje dat men zo spoedig mogelijk contact opneemt. Bent U dit contact ????? Wel iedere dag aanbiedingen met cadeautjes als ik bestel, lever eerst mijn bestelling maar eens uit waarop ik echt met smart wacht. !!!!

Beoordelingen voor Wellsana.nl

van I H.
Bestellen ging prima duurt alleen lang voordat het geleverd wordt
Antwoord van Wellsana.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
11 jan. 2023
van J R.
Alles was keurig geregeld. Werd duidelijk op hoogte gehouden.
12 jan. 2023
2 jan. 2023
Prijzen zijn nogal vrij hoog voor verscheidene producten.
3 jan. 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, team Wellsana
De website is duidelijk en alles is makkelijk te vinden
Antwoord van Wellsana.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
Mooie gezondheids pantoffels en vooral betaalbaar.
Antwoord van Wellsana.nl
Dank u wel voor uw top review! Hier worden wij heel erg blij van! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
van Aad v.
Ik heb verder geen opmerkingen of aanmerkingen meer.
5 jan. 2023
2 jan. 2023
Niets, alles was perfect.... Dus gewoon zo doorgaan
6 jan. 2023
fijne artikelen voor een schappelijke prijs
9 jan. 2023
3 jan. 2023
Betere communicatie bij klantenservice.
2 jan. 2023
goede producten; snelle levering meestal
13 jan. 2023
De service is goed en bedankt
6 jan. 2023
goede spullen en service