Wellsana.nl- Logo - Beoordelingen

Wellsana.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.426 beoordelingen in totaal

18 jun 2023
Goede waar, 2 paar schoenen. Alles prima. Maar .... Welsana moet wel aan het milieu denken. Verpakking in verpakking in verpakking. Een doos van hier tot in Tokio. Vervoer van lucht en onnodige verpakkingsmateriaal. Doe er wat aan!

26 jul 2023
Heb wandelstok nodig vermeld -niet leverbaar op dit moment ! Kon email adres opgeven wanneer weer leverbaar Op 8-07-2023 leverbaar ,besteld bevestigt0p 09-07-2023 levering ~9-11 dg levering.! Gebebeld op 24-07-2023 levering pas ~ 03 -08-2023 Moest zelf bellen overl evering dit vind ik ongepast gedrag !!! Bestelling geanuleerd !
JM
Johannes M.
zoutelande

Beoordelingen voor Wellsana.nl

AS
Anne S.
Den Haag
21 mei 2023
Ruim aanbod van goede spullen. Klantenservice kan beter.
22 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
KM
Karin M.
Amsterdam
11 jun 2023
De artikelen waren niet wat ik had verwacht
13 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat de artikelen niet naar wens waren. Met vriendelijke groet, team Wellsana
EV
E v.
Deventer
5 jun 2023
Op dit moment nog geen mening
6 jun 2023
Bedankt voor de 3 sterren! Met vriendelijke groet, team Wellsana
JM
Johannes M.
zoutelande
26 jul 2023
27 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de wandelstok niet op voorraad is. Met vriendelijke groet, team Wellsana
Zorgen dat de gekochte schoenen binnen een redelijke termijn worden geleverd. Want ik krijg alleen maar meldingen dat de levering weer vertraagd is. Als de nu gemelde levering éindelijk wordt waargemaakt, wacht ik al meer dan een maand
8 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Graag bieden wij u onze welgemeende excuses aan dat u de bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wanneer het artikel op voorraad is zullen wij deze zo spoedig mogelijk naar u toesturen. Met vriendelijke groet, team Wellsana
30 jul 2023
kwaliteit van de dekbedden is zeer matig in afwerking, na twee keer slapen raakten er al draden van de doorstiksels los, heel vervelend als je 's-nachts er uit moet om te plassen want dan zitten de draden om je tenen gewikkeld.
Antwoord van Wellsana.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Spijtig om te vernemen dat de dekbedden niet voldoen, u mag deze terugsturen binnen het herroepingstermijn. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Wellsana
MB
Martine B.
Leeuwarden
17 aug 2023
Duurde heel lang en uiteindelijk was het artikel er toch niet. Wacht nu op terugbetaling.
18 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat de gewenste artikelen niet meer op voorraad zijn. Zou u alstublieft ons een e-mail willen sturen met uw klantnummer en uw IBAN rekeningnummer. Dan zorgen wij dat het geld op uw rekening wordt teruggestort. Met vriendelijke groet, team Wellsana
De teencorrector stukjes waren al na een week dragen kapot, althams 1 van de 2.
11 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat het artikel stuk is gegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wilt u alstublieft contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, team Wellsana
6 sep 2023
Jammer dat het zo lang duurde voor dat het pakket binnen kwam.
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Wellsana
CH
cissy h.
drachten
11 jun 2023
Slechte beschrijving op de site
Antwoord van Wellsana.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback.Met vriendelijke groet, Team Wellsana
23 mei 2023
24 mei 2023