Wellsana.nl- Logo - Beoordelingen

Wellsana.nl

108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.426 beoordelingen in totaal

27 mrt 2023
Wat ik bij Wellsana koop bevalt bijna altijd goed. Ook deze bestelling was oke. Eind vorig jaar was veel niet voorradig en had ik niets aan de kortingsbon, omdat wat ik hebben wilde allemaal uitverkocht was. Lijkt nu weer beter te gaan. Wel vind ik dat de klant moet kunnen kiezen tussen digitaal artikelen bekijken en een papieren folder. Ned. heeft nog best veel mensen die niet goed thuis zijn in de digitale wereld. Met vriendelijke groet.

26 jul 2023
Heb wandelstok nodig vermeld -niet leverbaar op dit moment ! Kon email adres opgeven wanneer weer leverbaar Op 8-07-2023 leverbaar ,besteld bevestigt0p 09-07-2023 levering ~9-11 dg levering.! Gebebeld op 24-07-2023 levering pas ~ 03 -08-2023 Moest zelf bellen overl evering dit vind ik ongepast gedrag !!! Bestelling geanuleerd !
JM
Johannes M.
zoutelande

Beoordelingen voor Wellsana.nl

27 mrt 2023
28 mrt 2023
Dank u wel voor uw review en uw score! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
18 jun 2023
Goede waar, 2 paar schoenen. Alles prima. Maar .... Welsana moet wel aan het milieu denken. Verpakking in verpakking in verpakking. Een doos van hier tot in Tokio. Vervoer van lucht en onnodige verpakkingsmateriaal. Doe er wat aan!
Antwoord van Wellsana.nl
Dank u wel voor uw beoordeling én uw feedback. Wij gaan dat doorgeven aan ons magazijn. Met vriendelijke groet, Team Wellsana
LV
Lieke V.
Leusden
29 jun 2023
Matraswonder gebruik ik al jaren, maar bij de leverancier waar ik dat kocht kon ik het niet meer kopen. Na wat googelen kwam ik. bij jullie terecht
Antwoord van Wellsana.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat wij u verder hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wellsana
HP
Hennie P.
STADSKANAAL
30 apr 2023
Prima website alleen al die mails om het product te beoordelen dat hoeft echt niet, je moet hier zoveel dingen invullen waar je geen zin in hebt.
1 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en feedback. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
3 mei 2023
ik had in het verleden iets besteld maar dat paste niet terug gestuurd en kreeg heel vlot mijn geld terug ik vind dat een pre
4 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
26 jul 2023
Levering was prima. Stuur je een artikel terug dan word je goed op de hoogte gehouden. Het geld wordt snel terug geboekt.
27 jul 2023
TB
toja b.
zutphen
31 mrt 2023
Dat je gelijk verzekerd bent over de goederen die ik bestel en dat vind ik van jullie toppie want dat vind ik wel veilig
3 apr 2023
Dank u wel voor uw top review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
Snel bezorgd, zo’n moeilijk te vinden bh ( in mijn maat en met voorsluiting). Zit fantastisch!
2 aug 2023
FF
Frieda F.
nieuwegein
14 mei 2023
De snelle levering en het correct afhandelen van het bestelde artikel. Compliment !!!
15 mei 2023
18 jul 2023
Netjes geleverd. Het zou fijn zijn als ik het pakket bij een afhaalpunt kan ophalen.
19 jul 2023
Dank u wel voor uw review en uw feedback. Uiteraard, momenteel is het alleen mogelijk om een afhaalpunt te selecteren, wanneer u een e-mail ontvangt dat het pakket bij de vervoerder ligt. Met vriendelijke groet, team Wellsana
MT
Maryam T.
Leeuwarden
19 aug 2023
Ik heb meestal uw producten besteld en ze zijn fantastisch en ben zeer tevreden.
21 aug 2023
.bestelling was vlug geregeld en op tijd binnen producten voldeed aan eisen
Antwoord van Wellsana.nl
Erg prettig om te vernemen dat alles goed is verlopen. Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Wellsana
28 sep 2023

Kwaliteit en prijs gaan goed samen...

Zeer goede en kwalitatieve producten tegen een heel schappelijke prijs!
2 okt 2023
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Wellsana
3 apr 2023
Keurig en snel ontvangen en de ontvanger is blij met het product
4 apr 2023
Bedankt voor de 5 sterren! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wellsana
DB
dora B.
den haag
20 aug 2023
Handig mandje voor aan de douchstang. Eenvoudig te bevestigen.
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wellsana
AC
a c.
tegelen
20 jun 2023
producten zijn gewoon goed , ligt er maar aan wat je keuze is.
21 jun 2023
Hartelijk dank voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Wellsana
19 aug 2023
Goede evaring mooie En goede slipper en keurige verzending
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Wellsana
AS
Anne S.
Den Haag
21 mei 2023
Ruim aanbod van goede spullen. Klantenservice kan beter.
22 mei 2023
15 apr 2023
jammer dat er geen aparte catalogus meer verzonden wordt
17 apr 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Wellsana
AD
alie d.
Amersfoort
1 okt 2023
vind het fijn dat ik in gedeelde termijnen mag betalen
2 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wellsana