dochorse.nl

1.161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.873 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

21 jun 2023
Bestelling versturen zoals beloofd wordt en niet zonder bericht pas een dag later
13 aug 2023
Pakje is niet toegekomen en pakketdienst zegt afgeleverd. Wacht nog steeds
16 aug 2023
Hi, jammer om te horen dat je ons 1 ster geeft, we hebben contact met je opgenomen om het pakket nogmaals te versturen voor je.
Bestelling lag bij de briefenbus aan de openbare weg 100 meter van de woning
2 aug 2023
Hi, bedankt voor je review. wat vervelend zeg, ik ga deze klacht doorgeven aan onze vervoerservice. Ons excuus voor het ongemak.
22 mei 2023
Geen reactie op mail, en na een week nog geen bestelling binnen gekregen.
2 jun 2023
Hi, ik heb het even opgezocht en gelukkig zijn wij de 22e overeengekomen dat we een andere smaak liksteen hebben gekozen om het pakket toch zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen.
29 sep 2023

Dood gemailed

1 ding gekocht, meteen dood gespammed na mn aankoop met allerlei mailtjes.
Slechte communicatie, geen reactie op vragen op de app of in de mail.
3 sep 2023
Fijne site, groot assortiment. Beloofde bestel snelheid klopt niet
28 sep 2023
Als het product niet op voorraad is dat duidelijker aangeven
Super duidelijke en handige site, leveren duurt wel lang
12 okt 2023

Te laat geleverd

Het pakket niet op de tijd geleverd wat was aangeven.
20 okt 2023
Hi, wat jammer om te horen! Ons excuus voor de vertraging. Ik zie dat je gelukkig je pakket reeds hebt ontvangen.
24 mei 2023
Geen enkele communicatie over vertraagde levering
2 jun 2023
Hi Bas, ons excuus voor de vertraging op de levering. Wij zullen een extra bij uw volgende bestelling toevoegen.
23 jun 2023
Heb nog geen mening heb mijn bestelling nog niet
Nog niets gehoord of ontvangen! Wel betaald.
CT
C T.
Antwerpen
Problemen met uitlevering van distributeur
Antwoord van dochorse.nl
Hi, wat jammer om te lezen. Ik zie dat je pakket inderdaad terug is gestuurd, we zullen deze opnieuw voor je terugsturen.
14 mei 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
2 jun 2023
Hi Jessie, ik zie dat we al snel overeengekomen zijn dat we de bestelling in delen opsturen. Veel plezier van je bbesteling.
24 dec 2023
Retour zendingen worden niet verwerkt
28 sep 2023
Eerlijke communicatie over leverdatum
Bestelling is nog steeds niet binnen
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik begrijp dat het erg vervelend is dat je langer hebt moeten wachten op de bestelling dan normaal.
4 mei 2023
Ik heb helemaal niks ontvangen!
11 mei 2023
Beste, de zending is gelukkig verstuurd.
De levering duurt wel erg lang