dochorse.nl

1.167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.858 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

30 mrt 2024
20 mrt 2024
Antwoord van dochorse.nl
Hi, het spijt me als er sprake is van ontevredenheid over de levertijd. Inmiddels is er contact geweest en is een korting is aangeboden als tegemoetkoming voor het ongemak van het wachten. Helaas zijn prijsverhogingen soms onvermijdelijk en de tijd van het aanpassen hier kan verschillend zijn bij (web)shops.
9 februari een bit besteld, zou tussen de 2 en 10 dagen worden geleverd. Na 3 weken gemaild waar het blijft. Het zou eind maart weer op voorraad komen. Begin april gemaild of dat er zicht is op een levering. Maar schijnbaar ben ik niet eens de moeite om terug te beantwoorden?! Communicatie is slecht, levering is er niet. Gewoon niet hier bestellen.
VV
Ik had een bit besteld die helaas de na maak bleek te zijn van het echte bit. Het info papiertje dat er bij hoort is gekopieerd en het bit was een hele andere vorm als het origineel. Veel grover. Ook stond er op de website voor 6 uur en een aantal minuten morgen in huis. Helaas niet de volgende dag in huis.
24 mrt 2024
Ik krijg deze mail over de beoordeling maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. 1 product zou wel op voorraad zijn en volgende dag in huis de andere zou 2 tot 10 dagen kunnen duren. Maar ik heb nu 1 week later nog geen 1 product ontvangen.
Antwoord van dochorse.nl
Hi, wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Gewoonlijk wachten we tot de volledige bestelling compleet is voordat we verzenden, zoals vermeld tijdens het afrekenen. Onze excuses als dit voor enige ongemak heeft gezorgd. We streven ernaar om duidelijkheid te bieden in onze procedures, maar we waarderen jouw feedback enorm.
Jammer dat het nu via Post-NL bezorgd wordt. Dan heb je het de volgende dag niet in huis ondanks toezegging. 1 vd redenen dat ik het bij jullie bestelde was dat je ervan op aan kon dat je het de volgende dag had.
RL
Reb L.
Zwolle
Ik bestelde vrijdag een product en ging er vanuit dat deze dan ook vrijdag met de post mee zou gaan. Dat werd dus uiteindelijk de maandag erop pas; beetje jammer.
Onduidelijkheid over verzend tijden. Teee producten besteld waarvan 1 op voorraad en de ander niet dan worden beide niet verzonden zonder communicatie daar over
Product na een week nog niet geleverd, terwijl op de site op voorraad staat. Geen verdere communicatie hierover.
Bestelling na 10 dagen nog niet geleverd , terwijl het deken de volgende dag geleverd zou worden…
Wacht al een tijdje op een deken. Vanochtend gebeld en zou terug gebeld worden maar helaas………
Trage verzending zonder communicatie.
Bezorgen op tijd die beloofd word
De prijzen ???