dochorse.nl

1.163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.760 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Prima service en goede producten
Snel en overeenkomstig de website zijn de producten geleverd.
Heel veel kennis en een heel ruim assortiment. Het enige is dat er staat ‘voor 23.59 uur besteld, volgende dag in huis’. Dat is bij mij nog niet gelukt, het duurt meestal een paar dagen voordat je je bestelling hebt.
Goed advies en snelle levering
DD
snelle en correcte levering !
Correct en snel
Snelle service, goede prijzen voor fijne producten.
Dochorse zegt bestel vandaag, morgen in huis. Dat is helaas niet zo. Thunkrs levert namelijk niet af. De bestelling is 20 maart geplaatst en het is nu 25 maart en ik heb de spullen nog steeds niet. Ik heb naar een zakelijk adres laten sturen, zodat er altijd iemand aanwezig is, om pakket aan te nemen. Dan komen ze savond om 21:30. Vervolgens probeer ik op de site het adres te wijzigen, dat kan dan niet. Dus ik ga niet meer bestellen als ik iets dringends nodig heb.
Altijd vriendelijk en snelle service.
Ik krijg deze mail over de beoordeling maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. 1 product zou wel op voorraad zijn en volgende dag in huis de andere zou 2 tot 10 dagen kunnen duren. Maar ik heb nu 1 week later nog geen 1 product ontvangen.
Antwoord van dochorse.nl
Hi, wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Gewoonlijk wachten we tot de volledige bestelling compleet is voordat we verzenden, zoals vermeld tijdens het afrekenen. Onze excuses als dit voor enige ongemak heeft gezorgd. We streven ernaar om duidelijkheid te bieden in onze procedures, maar we waarderen jouw feedback enorm.
TM
Tineke M.
Goudswaard
Snel geleverd en goeie prijs
Snelle levering,goede service, goede producten
Snelle levering!
RL
Reb L.
Zwolle
Ik bestelde vrijdag een product en ging er vanuit dat deze dan ook vrijdag met de post mee zou gaan. Dat werd dus uiteindelijk de maandag erop pas; beetje jammer.
Snelle levering, goede prijs.
Fijn dat je nu kan kiezen welke pakketvervoerder de pakketten levert!
NN
Nicole N.