dochorse.nl

1.163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.760 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Ik krijg deze mail over de beoordeling maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. 1 product zou wel op voorraad zijn en volgende dag in huis de andere zou 2 tot 10 dagen kunnen duren. Maar ik heb nu 1 week later nog geen 1 product ontvangen.
Ik heb 5 keer proberen te chatten maar nooit een antwoord op gekregen…
Wijze van bezorging staat niet duidelijk op website. Voor 23:59u besteld is volgende dag bezorgd door PostNL is niet waar. Wordt 's avonds laat door een of ander vaag bedrijf bezorgd zelfs als je voor bezorging met PostNL hebt gekozen.
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, het kan inderdaad voorkomen dat wij je pakket met Trunkrs verzenden, dit doen wij om aan onze volgende dag leveren afspraak te kunnen voldoen.
CA
Heb iets besteld maar niks meer over gehoord of ontvangen (twee potten honingzalf)

Ontevreden

Heb mijn bestelling nog steefs niet ontvangen....
24 feb 2024
Bestelling is reeds week onderweg
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, helaas bleek het pakket vermist en hebben we je hierna een nieuw pakket opgestuurd. Hopelijk heb je plezier van je bestelling.
Geen pakket ontvangen nog
TB
T B.
Franeker
Ik heb de producten op 29 december besteld, en nog steeds niet binnen. Zie onderstaande factuur Uw factuur #2000105154 voor bestelling #2000129766 Factuuradres Tineke Hoekstra Buijs Stal Aristocraat Kie 3 Franeker, 8801 PJ Nederland T: 0640301050 Verzendinformatie Tineke Hoekstra Buijs Stal Aristocraat Kie 3 Franeker, 8801 PJ Nederland T: 0640301050 Betaalmethode iDEAL Bezorgmethode Ma-vr voor 23:59 besteld volgende werkdag in huis - PostNL Producten Aantal Subtotaal Ekkia Kneveltrens met roller Art.nr.: EK605784135 Maat - cm 13,5 cm 1 € 39,95 Dy'on Teugels Rubber 16 mm 'Working' Art.nr.: DYWO05BBRC Kleur Bruin Maat Cob 1 € 47,00 Subtotaal € 86,95 Verzending en verwerking € 0,00 Eindtotaal (excl. BTW) € 71,86 NL VAT - 21% (21%) € 15,09 BTW € 15,09 Eindtotaal (incl. BTW) € 86,95
13 jan 2024

Komt afspraken niet na

Beloofd levering volgende werkdag. Zaterdagmiddag een deken besteld en uiteindelijk pas woensdagavond om 22u in huis. Zeer teleurstellend want ik rekende er op met de vrieskou. Ik vraag een compensatie maar hier krijg ik geen antwoord op. Eerste keer hier besteld en mij zie je nooit meer!
Slechte service. Pakket niet verzonden en dan niet even de moeite nemen de bestelling aan te passen. Nee ineens is dan de bestelling wel al verzonden. Jammer, was eerst veel beter.
2x pakket niet op de afgesproken plek. Maar voor de voordeur waar iedereen het mee kan nemen. Zal niet snel meer iets bestellen waarbij met deze organisatie wordt gewerkt
Nog niet geleverd en ook geen bericht of indicatie. Staat alleen in verwerking. En er wordt reclame gemaakt met voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis.
SA
Silvia A.
Tilburg
1 jan 2024
Als ik van tevoren had geweten dat ik 2 weken op een trustbit test bit moet wachten had ik hem ergens anders besteld😔
3 dec 2023

Verkoopt dure producten maar neemt geen verantwoordelijkheid bij defect

Dochorse neemt geen verantwoordelijkheid voor producten die niet voldoen aan de kwaliteit. In februari 2021 heb ik een Rambo Optimo gekocht, na 2 seizoenen is de stof aan de binnenkant op de naad van de voering gescheurd. De terugkoppeling vanuit Dochorse/Horseware is het komt door ‘externe kracht’. Het is het meest gemakkelijke antwoord om een klant af te wimpelen en niet bepaald geloofwaardig aangezien het de binnenkant van de deken betreft en precies op de naad loslaat. Jammer Dochorse!
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik snap dat het vervelend is als het product niet vergoed wordt. Helaas zijn er richtlijnen en lijkt dit een defect van buitenaf. Ons excuus voor het ongemak.
Als jullie beloven dat een bestelling de volgende dag wordt besteld, dan moet je die belofte nakomen. En als er staat dat er een artikel wordt nageleverd, dan lever je dat artikel na en stuur je de rest direct op. Daarnaast heb ik wel 3 keer eerder geprobeerd om te bestellen, maar iedere keer lukte het niet omdat zodra ik overging naar de betaling hij stopte.

Geen juiste voorraad en geen communicatie!

Voor de zoveelste keer is er niet op voorraad wat ik besteld had en moet ik hier zelf achteraan bellen aangezien het pakje gewoon niet geleverd werd. Het zou fijn zijn als ze eens netjes de voorraad bijhouden zodat je niet keer op keer teleurgesteld word!
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik begrijp dat het erg vervelend is dat er een voorraad verschil was. Wij hopen je in de toekomst hopelijk een betere ervaring te kunnen geven.

Jullie zeggen Vandaag besteld voor 24.00 is volgende dag geleverd ….

Jullie zeggen Vandaag besteld voor 24.00 is volgende dag geleverd …. Niks van gemerkt Vorige week woensdag besteld ( 20 december) Was bedoeld als kerstcadeau Het was op voorraad stond erbij ….

Slechte service

Dochorse kan de afspraak 'morgen in huis' niet nakomen, terwijl alle artikelen voorradig waren. Na mijn bestelling heb ik hierover gemaild, ik kan echter geen contact met Dochorse krijgen.