dochorse.nl

1.165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.879 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Bestelling na een week nog steeds niet in huis, geen updates

Fijne website, maar ik heb na een week nog steeds niets in huis. Er stond bij dat het 2-10 werkdagen kon duren, dus officieel moet ik nog even afwachten. Maar wel heel jammer dat het dan altijd uitkomt aan het hoogste aantal werkdagen en dat er tussentijds geen updates worden gegeven. Het aangegeven interval is dusdanig groot dat het wel fijn is om een wat preciezere inschatting te krijgen.
VV
Ik had een bit besteld die helaas de na maak bleek te zijn van het echte bit. Het info papiertje dat er bij hoort is gekopieerd en het bit was een hele andere vorm als het origineel. Veel grover. Ook stond er op de website voor 6 uur en een aantal minuten morgen in huis. Helaas niet de volgende dag in huis.
Jammer dat het nu via Post-NL bezorgd wordt. Dan heb je het de volgende dag niet in huis ondanks toezegging. 1 vd redenen dat ik het bij jullie bestelde was dat je ervan op aan kon dat je het de volgende dag had.
Melding van verloren pakken wordt niks meegedaan
Trage verzending zonder communicatie.
L.
Lotte ..
Rosmalen
Informatie over de levering is echt beroerd!! Bij het bestellen en in de bevestigingsmail staat postnl maar jullie versturen helemaal niet met postnl. Dit is misleidend. De trackinglink die jullie vervolgens sturen werkt niet. Klachtenmails worden echt heel slecht gelezen en half beantwoord
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, dat mag niet de bedoeling zijn. We hebben je klacht over het niet kunnen tracken gelijk intern besproken en bij je volgende bestelling zal dit weer goed moeten gaan. Helaas hebben we te maken gehad met een fout in de website deze dag.
Geen communicatie over een na-order. Terwijl je er van uit gaat dat je bestelde product binnen 24 uur afgeleverd wordt.

Weer niet leverbaar terwijl dit wel op voorraad zou zijn.

Dit is nou de tweede keer dat ik iets bestel bij Dochorse dat op de website op voorraad is en dan bij nader inzien niet leverbaar. De eerste keer 5 maanden gewacht, dit overigens in goed overleg maar dit keer al direct ge-apt hoe het zat. Pas na 3 dagen voor de eerste keer antwoord, maar ook bevestiging dat het product binnen de termijn van 2-10 dagen geleverd gaat worden. Weer twee dagen later alsnog mail dat het toch niet geleverd gaat worden. Gezien dit een deken betreft, waardeloos! Ik bedenk me volgende keer wel twee keer voordat ik iets bestel wat ik snel nodig heb.
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, dit is absoluut niet de bedoeling. Helaas bleek bij jouw order het product achteraf niet voorradig.
Prijs van retour label kost 11,60€ echt overdreven! Tip gratis retour aanbieden
28 jan 2024
Er worden iedere kortingen gegeven een dag na dat ik besteld heb.
Levering blijft regelmatig uit, net als terugbetaling of communicatie hierover en als je het dan aangeeft wordt er heel moeilijk en vaag gereageerd of weet in ene niemand ergens van. Als je dan verwijst naar een ontvangen mail komt er geen bevestiging dat je inderdaad niet juist geholpen bent.. Na mijn vorige feedback hier kwam er een schijnheilig bericht wat niet waar was. En compensatie voor alle ongemak wordt ook niet gedaan, niet echt klantgericht
30 dec 2023
Paardendeken besteld met hoge korting. Hebben jullie hem niet. Moet er zelf achteraan bellen cen krijg er dan ook geen andere deken voor. Wel netjes geld terug gestort maar daar had ik niets aan. Ik had die deken nodig.
21 jan 2024

Slechte (geen) communicatie

29 dec 2023 bestelling geplaatst..nog niet ontvangen. Zelfs geen bericht dat er vetraging is opgetreden.. Slechte (geen) communicatie.
6 okt 2023
Mooi assortiment maar wat ik verschrikkelijk vervelend vind is dat de verzendtijden niet kloppen. Ik heb nu 4 bestellingen gedaan waarbij er iedere keer stond aangegeven 'Voor 23:59 besteld is volgende werkdag in huis', dit staat zelfs op hun homepage. Alle bestellingen voor 12 uur gedaan en dan nog werd het niet dezelfde werkdag verzonden. Prima, maar dan moet je dat niet aangeven op de homepage en bij de bestelling/betaling nogmaals, had ik dat geweten had ik ergens anders besteld. Ook op de chat op de site werd niet gereageerd, werd aangegeven dat er nog 1 klant voor me was of kreeg gewoon het scherm maar geen reactie op mijn vraag. Dit een aantal keer geprobeerd maar steeds nul reactie.
MH
M H.
Zutphen

Storing product,extra bij betalen

Het product van effol dazen was in de aanbieding 2,5 liter voor 19,95. Ik hwb 2 jerrycan besteld (en betaald)en later kreeg ik een mail dat er een storing was met mijn bestelling. Ik kon het bestelde product wel krijgen maar dan moest ik €100 euro extra nog bij betalen. Ik als klant vind niet dat je daar de dupe van moet worden. Het is vervelend dat er een storing is maar dan verstuur je het product dat de klant besteld,en recht op heeft netjes op voor de prijs die er betaald is. Niet dat de klant nog veel bij moet betalen.
2 jun 2023
Hi, ons excuus voor het ongemak. Helaas hadden wij te maken met een technische storing. Wij hebben het bedrag gecrediteerd aan u.
16 jun 2023

Niet de volgende dag in huis

Normaal altijd erg tevreden. Nu op vrijdagavond een bestelling gedaan, savodns nog specialist mijn zadel van stal gehaald om de kussens te meten omdat ik een pad ging bestellen en hem graag de volgende dag in huis wilde hebben. Helaas vrijdagavond besteld en pas maandag in huis! Gemaild maar kreeg alleen een reactie met wanneer de pad kwam en er werd verder niet gereageerd op mijn opmerking over voor 00.00 uur besteld, volgende dag in huis
20 jun 2023
Hi, wat vervelend dat de pad niet de volgende dag binnen kwam, ons excuus hiervoor dit is niet de bedoeling.

Bestelling steeds niet ontvangen

Ik heb 2 producten besteld. 1 stond op voorraad wordt direct verzonden de andere 2 tot 10 dagen. Toen ik betaald heb en factuur ontvangen stond er op factuur dat allebei producten zijn niet op voorraad en worden tot 10 dagen gestuurd. Bestelling was 24 november geplaatst en tot nu toe geen bericht over verzending van product. Het was belangrijk om deze product zsm te ontvangen vanwegen blessure van mijn paard. Jammer dit.
Weet dat het druk is wegens feestdagen Maar had dekens besteld die jammer genoeg te klein waren gevraagd of ik ze kon ruilen in een maat groter en de korting kon houden van de black Friday actie Dat kon zeiden ze Na vele app ,mail en telefonisch contact nog steeds geen nieuwe dekens maar wel netjes mijn geld teruggestort Helaas is dat wat ik niet wilde, en tot nu nog geen nieuwe dekens
17 okt 2023
Leveringen blijven regelmatig uit ZONDER communicatie hierover. Leverbeloftes komen ze ook regelmatig niet na, en als het dan fout is gegaan voor de zoveelste keer komt er op geen enkele wijze een tegenkoming/goedmaker/ blijk van sorry Toevoeging: levering van 19 september is er gewoon nog steeds niet. Dus hoezo heb ik het inmiddels ontvangen? Betaal maar gewoon terug