dochorse.nl

1.161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.873 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Wacht al een tijdje op een deken. Vanochtend gebeld en zou terug gebeld worden maar helaas………
De prijzen ???
De spullen die ze leveren zijn top! Maar ik had aangegeven dat ik mijn product nu bij een dpd afhaal punt (bij mij om de hoek) afgeleverd wilde hebben. En ik moest uiteindelijk 10 km rijden naar een postnl punt!! Welke niet open was op de tijden die ik kon! Erg vervelend! En een dag later was mijn gekozen product ineens 15 tot 20 % duurder op de site... erg opmerkelijk.
Levert niet conform afspraak de volgende dag met PostNL maar met een ander postbedrijf. Dit gaat in de levering niet goed (pakket zoek, vertraagd, niet afgeleverd). Uiteraard eerst een onderzoek voordat het pakket wel wordt geleverd of geld terug.
SV
Sofie V.
Buggenhout
De verzending was rap. Maar het staat gepresenteerd als gewone sedochol en als het aan kwam was het de sedochol gold. Dus niet de juiste. Ben hem nu wel aan het opgebruikt omdat ik hem dringend nodig had.
Antwoord van dochorse.nl
Hi Sofie, bedankt voor je review. Ons excuus voor het ongemak. Dit is de nieuwe versie van de sedochol. We zullen het aanpassen op de site.
RL
Reb L.
Zwolle
Ik bestelde vrijdag een product en ging er vanuit dat deze dan ook vrijdag met de post mee zou gaan. Dat werd dus uiteindelijk de maandag erop pas; beetje jammer.
Bezorgen op tijd die beloofd word
een eczeemdeken besteld (levertermijn 2a10dagen volgens webshop) na 8 dagen stuur ik een mailtje omdat dit nog steeds niet verzonden was. blijkt de levertermijn eind maart te zijn (besteld eind januari) Ze antwoorden wel snel via mail en correct maar de communicatie hieromtrent kan wel echt beter. Op zijn minst een mailtje vooraf om me op de hoogte te brengen van deze levertermijn was wel handig geweest....

Verzendbeleid klopt niet

Vrijdagavond besteld ruim voor 23.59 uur. Zou de volgende dag geleverd worden. Dit stond ook vermeld in de bevestigingsmail van de bestelling. Helaas kreeg ik maandag pas bericht dat mijn bestelling verzonden was. Het verzend beleid was de reden dat ik bij dochorse besteld heb. Wilde er graag het weekend al mee starten. Echter had ik beter bij de goedkopere concurrent kunnen bestellen.
De aflevering was erg slecht, ondanks dat ik had aangegeven dat ze het in de schuur konden zetten, hebben ze het bij de buren afgegeven en die waren hier ook niet blij mee.
Klantenservice mag wel wat vlotter antwoord geven. Er gaat elke keer een dag voorbij voordat je reactie hebt.
23 jun 2023

Veel keus bij verzendopties, maar...

Veel keus bij verzendopties. Koos voor verzending via DPD, levering bij een servicepunt om de hoek. Kreeg een track&tracé van DPD, maar ook van PostNL. Uiteindelijk werd het door PostNL geleverd bij een ander servicepunt. Onlogisch en verwarrend. Geef dan de keuzemogelijkheid niet, zou ik zeggen. Bestelde artikel is verder prima.
Antwoord van dochorse.nl
27 jun 2023
Hi, wat jammer om te horen. Normaliter bezorgen wij in Nederland enkel met PostNL en staat dit op onze site. Excuus voor de verwarring.
9 jun 2023

Niet op voorraad, jammer..

Artikel stond "op voorraad, volgende dag geleverd". Bleek nog besteld te moeten worden (niet op voorraad dus). Zit er nu al een week op te wachten. Das wel jammer, want dit motiveert natuurlijk niet opnieuw bij Dochorse te kopen, en ze hebben wel erg leuke spullen aan mooie prijzen.
9 mei 2023

Levertijd

Als er staat voor 23:59u besteld volgende dag geleverd en dat klopt niet zijn mensen teleurgesteld... Als het er staat zou het ook zo moeten zijn want dit is een belofte maken om klanten te overtuigen en zich er dan niet aan houden. Spijtig
26 apr 2023

Vandaag besteld volgende dag bezorgd klopt niet.

De bestelling werd niet zoals vermeld de volgende bezorgd, net als bij mijn eerdere bestelling. Voor mij geen groot probleem maar de vermelding "vandaag besteld de volgende dag bezorgd" klopt dus niet.
FS
14 okt 2023

A really good range of products, but ...

A really good range of products. But I really don't like promotions stating "25 % on a product of choice" and when you look closely, a lot of the offered brands are excluded from the promotion.
DZ
desiree z.
Waddinxveen
2 mei 2023

Belofte niet nagekomen.

Op de site stond dat het bestelde in voorraad was maar dit bleek niet zo te zijn. Als je voor 23.59 bestelde zou het er de volgende dag zijn . Dit was dus niet zo
WW
Willemien W.
Ouderkerk aan de Amstel
4 aug 2023

Te veel e-mails

Niets aan te merken op service en levering. Wel op de niet te stuiten stroom e-mails die erop volgde, met reclame en informatie waar ik niet om vroeg.
5 jun 2023
Ik bestel wat en dat is op voorraad en zou de zelfde dag verstuurd worden ik heb er 4 dagen langer op moeten wachten .