paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl
Beoordelingen:

1.716 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.336 beoordelingen in totaal  

4,37
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
paradigit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een nieuwe laptop nodig en mijn zoon adviseerde een kijkje te nemen op de site van Paradigit. Hij had zijn eigen laptop voor school ook via de website van Paradigit besteld en was ervan overtuigd dat ik ook zou slagen. Een aantal eisen had ik bij voorbaat al voor mijn nieuwe laptop. De keuzehulp op de site maakte het nog gemakkelijker. Het is de ASUS TUF Gaming F15 FX506LHB-HN364W laptop geworden. De betaling verliep goed en de volgende dag werd mij laptop via DHL afgeleverd. Ook al geef ik 5 sterren, toch heb ik kritiek, maar dan op DHL als vervoerder. Paradigit stuurt via de mail met een 4 cijferige code en een QR-code. Deze 4 cijferige code of de QR-code zou je aan de bezorger moeten laten zien. Dan pas zou de bezorger de laptop mogen overhandigen. Een wassen neus! Toen ik de sleutel in het slot van de voordeur had gedaan om deze te openen, was de bezorger al weer teruggelopen naar zijn bestelauto. Voor de voordeur stond wel mijn bestelde laptop, maar ik heb hier niet voor hoeven te tekenen of de 4 cijferige code of de QR-code laten zien.

de meest kritische beoordeling

15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geachte heer/mevrouw, Met deze recensie wil ik mijn frustratie en ongenoegen uiten over mijn bestelling die ik begin augustus heb geplaatst bij jullie en waar ik helaas achteraf spijt van heb gehad tot op de dag van vandaag. Laat me even de hele situatie uitleggen. Begin augustus, ben ik gaan googlen om voor een goede, eerlijke en leuke prijs een Apple Watch en AirPods Max voor mijn vriendin te halen in een leuke dameskleur. Hierbij kwam ik bij jullie webwinkel uit. Weliswaar hadden jullie concurrenten wel leukere en betere prijzen, maar wat mij opviel bij jullie waren alle positieve reviews op Trustpilot. Trustpilot erken ik als een zeer betrouwbare bron waardoor dit zeker invloed heeft geweest om de aankoop bij jullie webwinkel te plaatsen. Winkels als MediaMarkt, Coolblue en andere elektronica winkels heb ik helaas altijd fysiek in de winkel nooit goede ervaringen gehad… laat staan hun online webwinkel. Dus begin augustus heb ik deze 2 producten besteld voor mijn vriendin. Waar ik wél erg tevreden over was, was de zeer maar dan ook erg zeer snelle levering. Ik had volgens mij zondag besteld, en deze werd letterlijk de volgende dag of twee dagen later afgeleverd. Tenminste, een gedeelte van de bestelling. Mijn complimenten hiervoor. Hierop had ik dus ook de klantenservice van jullie benaderd via WhatsApp, gezien ik mij afvroeg waar de koptelefoon was en vanwege het feit dat bij deze eerste levering, ik een verkeerde kleur Apple Watch had ontvangen in plaats van wat ik had besteld. Overigens dacht ik dat het om een gloednieuw en gesealde smarwatch ging, maar dit was niet zo gezien het kennelijk een “tweede kansje” was. Hierop heb ik besloten om deze te retourneren wat ik ook tegelijk direct vroeg aan hen, aangezien ik zelf via de site de retour niet kon aanmelden. Zij zeiden dat dit pas mogelijk was, nadat ik alles binnen zou krijgen. Begrijpelijk en ik wachtte dus totdat de koptelefoon binnen zou komen. De koptelefoon kwam uiteindelijk binnen. Helaas, zag de kleur er in het echt heel erg anders uit dan wat ik had verwacht online en op de site. Hierop heb ik dus besloten om naast de smartwatch die ik sowieso wou retourneren om óók de koptelefoon te retourneren. Dit heb ik dus zelfstandig gedaan via jullie site waarop ik toen wél mijn retour kon aanvragen en deze aanmelden. Vrijwel vanaf hier toen ik de retour had afgegeven, begon deze achtbaan van ellende waar ik mij nog steeds in bevind… Op 10 augustus, heb ik beide producten geretourneerd in een fysiek DHL servicepunt die elk hun eigen retourlabel met bijbehorende RMA bevatten. Hierbij heb ik een digitaal verzendbewijs ontvangen via mijn mail. Na 2 weken, kreeg ik ineens een mail van jullie met als onderwerp dat jullie beide retouren nog niet van mij hebben ontvangen. Heel erg vreemd, aangezien ik ze 2 weken geleden had geretourneerd én voor beide verzendbewijzen ervoor heb gekregen. Ook heb ik gezien in de track & trace’s van beide zendingen dat ze beide zijn opgehaald door de bezorger waarbij dus geconcludeerd kan worden dat de retourzendingen niet meer aanwezig zijn bij het DHL servicepunt. Hierbij heb ik besloten om dit te vragen aan jullie klantenservice via WhatsApp. De communicatie ging en gaat erg slordig. Er wordt vaak niet gereageerd of pas nadat ik een vervolgbericht stuur dat ik wacht op een antwoord. Nadat ik eindelijk wat van ze hoorden, vroegen zij mij de track & trace’s van beide retourzendingen. Deze stond ik af, waarop er werd gevraagd of ik ook de bijbehorende verzendbewijzen had. Deze stuurde ik als een screenshot. Echter, werd deze kennelijk niet geaccepteerd door hen. Er werd de hele tijd gezegd dat ik een fysiek bewijs moet krijgen en een één of ander scanbewijs waar ik ten eerste nog nooit van heb gehoord en ten tweede; alle zendingen die ik doe met DHL. Of het nou gaat om retourzendingen of normale zendingen. Ik heb altijd een digitaal verzendbewijs ontvangen. Dit is vooral toepasselijk in deze tijd, gezien de klimaatmaatregelen en dat er zo min mogelijk papier gebruikt moet worden. Dit zei ik allemaal tegen hen, maar zij bleven maar achter hun standpunt waarbij zij ook nog erbij toevoegden dat de screenshots die ik stuurde, slechts een “gedeelte” waren van het verzendbewijs. Dit vond ik ook heel erg naar om te lezen, want ik als klant ondervind een probleem en dan wordt er ineens wantrouwen op me gezet? Het leek wel alsof zij mij een dader noemen nadat ze dat zeiden. Hierop heb ik besloten om het volgende te doen: nogmaals langs de servicepunten gaan om het gevraagde van jullie klantenservice na te vragen én DHL contacteren zowel telefonisch als via livechat over of een fysiek verzendbewijs en scanbewijs überhaupt wel bestaan gezien ik hier nog nooit van heb gehoord of nooit een heb mogen ontvangen. Kortgezegd, zei DHL zowel telefonisch als via de livechat dat fysieke en scanbewijzen inderdaad nog bestaan, maar nauwelijks worden gebruikt vanwege het feit dat er zo min mogelijk papier moet worden gebruikt. En ook dat een digitaal verzendbewijs een officieel bewijsmiddel is om een onderzoek te starten via DHL die ALLEEN Paradigit kan opstarten in plaats van ik, als klant van jullie. Ik ben ook nogmaals langs de afhaalpunten geweest en ik kreeg precies te horen dat zij nooit fysieke verzendbewijzen hebben en niet aan scanbewijzen doen, omdat digitale verzendbewijzen voldoende zijn én vanwege milieuredenen. Overigens het überhaupt contacteren van DHL duurde ontzettend lang. Telkens een wachtrij van 50 man, en zodra ik eindelijk aan de beurt was viel de verbinding vanuit hun kant wacht of werd ik niet meer doorverbonden en moest ik de hele cyclus opnieuw doen. Datzelfde geldt voor de servicepunten gezien het daar ontzettend druk was en men wel erg lang deed. Dit heb ik toen allemaal verteld aan de klantenservice via WhatsApp waar ik slechts enkel leuk kreeg te horen dat het volgens DHL wel een bewijsmiddel is, maar volgens Paradigit niet. Dit voelde heel erg k**. Zo veel moeite gedaan om contact met deze partijen op te zoeken, en dan doodleuk dit te horen krijgen. Hierop heb ik als antwoord de volledige mails met de verzendbewijzen gestuurd van beide retourzendingen. Ook heb ik verteld dat het wel lijkt alsof Paradigit mij überhaupt gewoon niet wil helpen gezien ze er de hele tijd omheen draaien. Alles doen ze eraan, om mij maar niet te helpen. En we waren hier al weer 2 weken verder voor iets wat ik begin augustus heb besteld. Hierop kreeg ik eindelijk gehoor, en is er na 2 weken eindelijk besloten om een onderzoek via DHL op te starten. In de hoop dat mijn retourzending wellicht nog ergens naar boven wordt getoverd of dat het gewoon een fout is in de tracking maar tevergeefs… begin deze week kreeg ik te horen dat de retourzendingen nooit het sorteercentrum van DHL hebben bereikt en dat ik hiervoor verantwoordelijk ben… dit voelt als een dolkstoot die ik krijg in mijn rug. Letterlijk dat ik word gezien als dader van dit hele gebeuren in plaats van als slachtoffer. Sowieso toen ik de track & trace’s had bekeken helemaal aan het begin van dit hele gebeuren, had ik een klein vermoeden dat het wellicht gestolen kan zijn door de bezorger. Naarmate dit proces langer duurde én dat ik te horen kreeg dat het nooit het sorteercentrum van DHL heeft bereikt, is dit vermoeden inmiddels een 100% verdenking geworden dat de retourzendingen wel door de bezorger is gestolen want het kan niet anders. Hoe kan het dat beide retourzendingen wél zijn afgehaald door de bezorger, maar nog nooit het sorteercentrum hebben bereikt? Dit allemaal had ik verteld aan de klantenservice waarop ik weer doodleuk te horen kreeg dat ik dan maar aangifte moet gaan doen en dat het nog steeds mijn verantwoordelijk is en blijft over de retourzendingen. Ik heb hierop geantwoord dat aangifte gaan doen helemaal niks gaat helpen gezien de politie mijn retour niet gaat verwerken, mijn creditcard niet gaan terugcrediteren én gewoon helemaal niks voor mij gaan betekenen. Dit sowieso al door de hoge werkdruk daar en alle personeelstekorten wat we in het dagelijks leven allemaal zien. Ook heb ik verteld dat DHL zegt dat Paradigit verzekerd is hiervoor en dat Paradigit dit dan met DHL moet regelen aangezien er gepaste oplossingen hiervoor zijn. Tevergeefs wordt hier ook geen gehoor aan gegeven! En dit was dan vrijwel het laatste contactmoment die ik met Paradigit via WhatsApp heb geprobeerd aangezien ze mij nu compleet negeren van mijn bestaan… ik heb gisteren nog een kort berichtje gestuurd waarin ik heb gestuurd: “Dit is precies wat ik bedoel met lak aan communicatie vanuit jullie kant…” En nog steeds wacht ik dus op een reactie. Ik denk ook niet meer dat zij mij gaan helpen en dat een klacht indienen via deze mail nog één van mijn enige manieren is om dit hele gebeuren op te lossen. Overigens, het resultaat van het onderzoek moest IK opvragen. Waarom deed Paradigit dit niet uit zichzelf naar mij? Ik vind het heel erg vervelend dat ik als slachtoffer de hele tijd achter een probleem moet aanlopen waar ik helemaal geen invloed op heb. Ik heb netjes de producten retour afgegeven, een verzendbewijs ontvangen en dat het dan wordt gestolen door de bezorger is dan mijn schuld? Dan kan ik dus net zo goed ook bezorger gaan worden, gaan stoppen met studeren én stoppen met mijn huidige bijbaan waar ik toch maar het minimumloon krijg. Ik vind het ronduit schandalig dat ik als klant als de dader wordt gezien en dat het wel lijkt alsof jullie mij gewoonweg niet willen helpen in plaats van kunnen. Jullie willen het gewoon niet en dat merk ik duidelijk aan de manier van hoe er allemaal is geantwoord op mijn berichten, het negeren en de trage reacties. Het is wel lekker makkelijk hè om zo tegen je klanten te doen als het geld al eenmaal is geïnd en de retourzendingen gestolen door een bezorger van jullie bezorgpartner… Ik hoop dat mijn retour dus alsnog wordt verwerkt en dat er een wonder gaat plaatsvinden zodat deze ellende eindelijk voorbij is. Als er nog steeds niks gebeurd, ben ik helaas genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen…
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor paradigit.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Contact met klantenservice was goed, maar trage afhandeling

Contact met klantenservice was goed, maar het duurde veel te lang voordat mijn bestelling uiteindelijk is afgerond. Er moesten enkele wijzigingen worden aangebracht op mijn bestelling en het duurde iedere keer dagen voordat er gereageerd werd op mijn e-mails, waardoor ik na 3 weken eindelijk pas het product ontving.
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
8 dagen geleden
Hoi Robert. Bedankt voor je feedback. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat de reden vooral was omdat er een aanpassing gedaan moest worden in het moederbord omdat deze niet voldoende aansluitingen had. ook het alternatief waar we daarna op uitkwamen bleek niet mogelijk te zijn wat er voor zorgde dat we op zoek moesten naar een andere oplossing. De uiteindelijke oplossing werd uiteindelijk een ander moederbord met een nieuwere processor. Omdat er meerdere aanpassingen hebben plaats gevonden en deze gecontroleerd moesten worden of deze mogelijk waren heeft het helaas iets langer geduurd. Ook was er voor de uiteindelijke oplossing een bijbetaling nodig, welke ook verwerkt moet worden voordat wij verder kunnen met de assemblage van je systeem. We proberen natuurlijk altijd een systeem zo snel mogelijk te bouwen, dit kan doorgaans 5-10 werkdagen duren, maar als er aanpassingen gedaan moeten worden kan dit helaas langer zijn. Desondanks hoop ik dat je heel veel plezier zal hebben van je systeem, mocht je ooit vragen hebben of ergens tegenaan lopenhoren wij dit natuurlijk heel graag! Met vriendelijke groet, Dave Team Paradigit
15 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet op tijd kunnen leveren behuizing. Als je vragen iedere keer door anderen wordt beantwoord lezen ze kennelijk je "dossier" niet waardoor je dus niet goed geholpen wordt.
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering, bedenkelijke service

De levering was veel trager dan beloofd op de website, bellen is niet mogelijk en de chat wordt weliswaar snel beantwoord maar je wordt er niet veel wijzer van.
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

geen hulp

ik heb norton erbij maar kan deze niet activeren, bellen bod geen hulp
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snellere omruilservice kapot product

Snellere omruilservice bij kapot geleverd product
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
2 dagen geleden
Beste Jennifer. Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je ook al een email had gestuurd. Ik heb mijn collega gevraagd je mail zo snel mogelijk op te pakken zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen. Mijn collega zal vandaag nog op je mail reageren. Mocht je toch nog vragen hebben horen wij dat natuurlijk graag, je kunt dan het beste op de mail van mijn collega reageren. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen onderdelen opsturen waarvan de verpakking kapot en zwaarvervuild is, beter controleren wat er wordt verstuurd. Daarna een onbevredigende en onvolledig antwoorden op vragen via de service desk.
Beoordeling melden
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Krassen op beeldscherm
Beoordeling melden
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Juist nu minder mensen online winkelen..

Juist nu veel mensen het online winkelen steeds meer beu worden en terug gaan naar fysieke winkels is Paradigit met fysieke winkels gestopt. Of dit een goede beslissing is geweest zal de toekomst uitwijzen. Ik wou een zelfbouw computer face to face gaan samenstellen maar dit was niet mogelijk bij Paradigit dus is de pc nu in een andere (fysieke) winkel gekocht.
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren heb 5 dagen moeten wachten op 2de helft bestelling. Met 4x bellen uiteindelijk onderdeel geleverd
Beoordeling melden
PB
Peter B.
Niezijl
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vind het wat vaag er staat dat het product verstuurd gaat worden maar.geen track en tracé of iets dergelijks.
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
31 jan 2024
Beste Peter, Het kan voorkomen dat je geen track en trace krijgt wanneer je bestelling vanuit een partner van ons wordt verzonden. Zij hebben niet altijd de mogelijkheid om die te delen. Uiteraard kunnen wij deze wel met je delen, hiervoor kan je dan contact met ons opnemen via onze website. Groet, Simone Team Paradigit
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd is te lang

Besteld artikelen hebben een vreselijk lange levertijd.
Beoordeling melden
DD
Dennis D.
Hilversum
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vreemd een artikel te kunnen bestellen en betalen en dat deze dan vooralsnog niet geleverd kan worden omdat het niet op voorraad i

Vreemd een artikel te kunnen bestellen en
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds niet het bestelde binnen een jullie hebben al een paar keer gevraagd hoe het is, via mail, hoe kan ik zoiets beoordelen als de spullen nog niet bij mij binnen zijn, is wel een slechte zaak dat u daar niet in de routing mee werkt
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niet ontvangen en pas laat een mail gehad dat het later ging worden
Beoordeling melden
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat ik gesteld heb is nog niet geleverd
Beoordeling melden
DB
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Eerst krijgen we onze laptop gestuurd en blijken we een QR code te moeten hebben voor een levering De QR code bleek in de spam terecht te zijn gekomen, maar daar kwamen we pas achter toen de bezorger al weer weg was. Wordt er ook nog verstuurd met een andere naam KBV i.p.v Paradigit. Als ik dan ga zoeken op KBV, kom ik ook geen Paradigit tegen. Dus laptop gaat terug met vervoerder, dan wordt er donderdag een nieuwe poging gedaan en krijgen we te horen dat DHL dat we er niet zijn. Maandagmorgen paradigit maar is bellen, zijn ze pas bereikbaar vanaf 11.00 en moeten we wachten tot de laptop weer bij Paradigit is, ondertussen wacht ik dan twee weken op mijn bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
15 aug 2023
Beste Dirk, bedankt voor je bericht. Wij kunnen inderdaad zien dat deze retour komt. Mijn collega zal vandaag nog contact met je opnemen om een nieuwe laptop jullie kant op te sturen, mocht dit de wens zijn natuurlijk. Hopelijk zal het dan allemaal goed verlopen en ontvang je de laptop snel in huis! Groet, Simone
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakket geleverd, maar te laat en zonder verzendinfo

Mijn product was op voorraad en had volgens de website één werkdag levertijd. 4 werkdagen later had ik nog niets gehoord. Ik mailde Paradigit waar het product bleef, maar een dag later had ik nog geen reactie. Toen heb ik gebeld. Het product was al afgeleverd na 3 dagen bij een UPS punt. Ik had hier echter nooit bericht van gehad. De telefonist zei dat dat wel vaker gebeurde en hij klonk alsof hij dat wel redelijk normaal vond. Het product was wel degelijk verpakt en verder naar wens. Ook was het een stuk goedkoper dan bij anderen, maar ik denk dat ik de volgende keer toch voor een ander kies.
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
18 jul 2023
Beste Hugo, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te lezen dat het op deze manier is gelopen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Omdat je bestelling speciaal voor je is ingekocht bij onze partner kan het voorkomen dat er geen mail verstuurd wordt met de tracking gegevens. Wij zijn in de achtergrond bezig om dit te verbeteren voor de toekomst. Desondanks ben ik toch blij om te horen dat je je bestelling alsnog hebt ontvangen, via deze weg zouden we je alsnog heel veel plezier willen wensen met je bestelling! Mocht je in de toekomst vragen hebben horen wij dit natuurlijk heel graag, schroom dan zeker niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb het product nog niet ontvangen.

Met enige spoed behoefte aan een ram kit - die de volgende dag in huis zou zijn - maar helaas een week later nog niet ontvangen. Deze zou verstuurd worden via een partner. Track & trace moest apart aangevraagd worden (?) en de shipper (UPS) weet blijkbaar niet hoe een bel werkt, of gebruikt 'm moedwillig niet, tot twee keer toe. Al met al een vrij arbeidsintensieve en teleurstellende winkelervaring, ondanks de redelijk vlotte support van de klantenservice. Ik hoop dat het een uitzonderingssituatie is, maar de volgende keer kies ik helaas toch voor een andere shop.
Beoordeling melden
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

misleiding stelling op website

Voor 23:30 uur besteld, morgen in huis Stelt men op de website. Echter is niets van waar (misleiding) Dit is de 3e bestelling (binnen een half jaar) en alle drie zaten er 3 dagen tussen bestelling en ontvangst. Helaas is dit de enige optie om artikelen te bestellen van een tegoed bij een andere organisatie. (hierbij even de 'vervoerder' buiten beschouwing gelaten (verplicht 'huisarrest' ivm gebrekkige communicatie qua bezorgingstijdsvak' (slechts korte tijd voor bericht definitieve tijdvak, waardoor effectieve planning onmogelijk word.
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
5 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw bericht. Als u via een andere organisatie besteld met tegoeden dan kan het langer duren voordat er levering plaatsvindt. Dit komt omdat er een verificatie moet plaatsvinden en wij ook afhankelijk zijn van de externe organisatie. Dit staat ook duidelijk vermeld op de inlogomgeving/ website van de organisatie. Met vriendelijke groet, Ramon.
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

De duurste, langzame verzending en geen good will

Verzending kwam in 3x 3 schermen besteld met monitor steun voor 3 schermen na order zie ik dat se schermen 32 euro goedkoper zijn bij meerdere andere winkels een mail gestuurd dat het bijna 100 scheelde maar zei hebben geen laagste prijs garantie dus helaas 34 kon enkele compensatie van af. Vervolgens track en trace 3 schermen onder weg daar us meneer dhl hij heeft er 2 weer contact met paradigit en foutje 1 moet nagezonden worden. Uit eindelijk binnen en de beugel weer een dag daarna
Beoordeling melden