paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.752 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.211 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
paradigit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Ik had een nieuwe laptop nodig en mijn zoon adviseerde een kijkje te nemen op de site van Paradigit. Hij had zijn eigen laptop voor school ook via de website van Paradigit besteld en was ervan overtuigd dat ik ook zou slagen. Een aantal eisen had ik bij voorbaat al voor mijn nieuwe laptop. De keuzehulp op de site maakte het nog gemakkelijker. Het is de ASUS TUF Gaming F15 FX506LHB-HN364W laptop geworden. De betaling verliep goed en de volgende dag werd mij laptop via DHL afgeleverd. Ook al geef ik 5 sterren, toch heb ik kritiek, maar dan op DHL als vervoerder. Paradigit stuurt via de mail met een 4 cijferige code en een QR-code. Deze 4 cijferige code of de QR-code zou je aan de bezorger moeten laten zien. Dan pas zou de bezorger de laptop mogen overhandigen. Een wassen neus! Toen ik de sleutel in het slot van de voordeur had gedaan om deze te openen, was de bezorger al weer teruggelopen naar zijn bestelauto. Voor de voordeur stond wel mijn bestelde laptop, maar ik heb hier niet voor hoeven te tekenen of de 4 cijferige code of de QR-code laten zien.

11 apr 2023
Het bestellen ging prima, verzending rommelig en onduidelijk. 1 deel verstuurd en geleverd via DHL, 2e deel via DPD, deze bezorgt schijnbaar niet op woonadressen dus moest ik zelf achter het pakket aan. Paradigit zou het een en anders uitzoeken en terugbellen. Helaas heb ik niets meer vernomen

Beoordelingen voor paradigit.nl

Paradigit zou bijna 5 sterren hebben gekregen als ze de monitor eerder hadden geleverd. Op de website stond dat als je voor half 5 de bestelling had gedaan je het product de volgende dag zou ontvangen. Helaas was dat niet gelukt. Voor de rest zeer tevreden over het product en het gemak van het bestellen ervan.
Kreeg om 19:00 vrijdagavond een mail dat de pc klaar staat voor versending, echter na een telefoontje Maandag werd hij pas verzonden. Waarom niet 's zaterdags direct?
TJ
Timo J.
Margraten

Order Paradigit

Op website stond dat product dezelfde dag verstuurd zou worden, is echter 1 werkdag (na het weekend) verstuurd.
Bestelproces is vlot. Garantie verlengen voor de MS Surface Pro 9 heb ik niet kunnen vinden
De site is duidelijk en overzichtelijk, dit vind ik niet van iedere site
Met paradigit geen probleem maar dhl is mijn pakketje kwijtgeraakt

Geen opmerkingen hier, tevreden over alles

Geen opmerkingen hier, de prijzen waren goed, de levering was goed.
Goede duidelijke website . En snelle levering
Alles vrij snel in goede orde ontvangen
AI
Anja I.
Holland
Goede apparaten en ook snel geleverd!
Duidelijke site, snelle service!
product netjes en optijd binnen
Goede en snelle levering
Niks op aan te merken.