Bouwonline.com

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.811 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 nov 2022
Bouwonline.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke communicatie en update per mail. Bestelde producten vlot geleverd, ziet er zeer goed uit. Er is geen e-mail verstuurd wanneer producten geleverd zouden worden, chauffeur belde een half uur voor afleveren, maar was niet bekend dat hij zou komen. Op dat moment was er niemand thuis, heb met de chauffeur af kunnen spreken dat hij het in tuin neer kon zetten, maar was wel fijn geweest als we hadden geweten wanneer de levering zou zijn.

19 okt 2023
Op maandag producten besteld dat op donderdag geleverd zou worden. Op woensdag gebeld maar telefoon blijkbaar overbelast. Terugbelverzoek ingediend waar niet op gereageerd wordt. Donderdagochtend weer gebeld en wordt er gezegd dat ik op maandag gebeld ben. Uit mijn telefoonhistorie blijkt dat niet. Maar ook geen mail gestuurd. Nu blijkt het product geheel niet leverbaar. En ook in de komende weken is het er niet. Nu duurt het nog 10 werkdagen voordat ik mn geld terug heb. Dit was de laatste keer bouwonline.nl

Beoordelingen voor Bouwonline.com

communicatie

geen reactie gehad op de mail die ik heb gestuurd naar het mail adres wat vermeld stond op de site. krijg nu een beoordeling die ook gaat over de levering maar die heeft nog niet plaats gevonden.
Ik krijg wel verzoek om Bouwonline te beoordelen terwijl ik na mijn order en betaling nog niks heb vernomen. Dus beetje te voorbarig om nu al beoordeling te vragen.
makkelijk online spullen besteld en later nog iets bijbesteld en werd keurig meegeleverd met de eerdere bestelling
We kregen wat we bestelden en dat met een glimlach. Dus wij tevreden.
Netjes afgeleverd op afgesproken tijd verder geen aanmerkingen.
Prima product, voldoet volledig aan de verwachtingen.
Altijd goede service en snel geleverd!
Scherp prijzen en zaag service.
JK
jan k.
zeeland
1- Niet complete levering 2- zonder kennisgeving sturen vervangende product. 3- Slechte comunicatie, reageren niet voor mailberichten en contakt verzoeken.
Goede bestel module. Was mij wat onduidelijk hoe ik de maten moest invullen maar na een mailtje is dit prima opgelost door hun. Goed service.

info afh. locatie

Niet duidelijk betr. afhaal locatie bij bestelling dat is mij in ieder geval overkomen. Prima product, perfect verpakt, en een scherpe prijs.
11 feb 2024

Netjes geholpen

Na kleine mis communicatie, goed geholpen en alles netjes opgelost.
Vriendelijk contact, lekker meedenken en snel geregeld! Ben meer dan tevreden
Artikel was niet leverbaar. Keurig en snel terugbetaald. Zeer betrouwbaar.
Snelle levering en vriendelijk personeel!
Goed assortiment en lekker snel geleverd.
Goede ervaring
Duidelijk