internet-outdoorshop.com

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden667 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor internet-outdoorshop.com

24 feb 2024
Sorry maar heb het apparaat 48 uur aan de oplader gedaan,geen respons, dus wordt terug gestuurd
Antwoord van internet-outdoorshop.com
Hi Arnold, Bedankt voor je review. Wat jammer dat er problemen zijn met het artikel. Excuses voor het ongemak. Heb je het artikel al retour gestuurd? Wij kijken namelijk graag met je mee voor een oplossing. Je mag je vraag doorzetten naar: klantenservice@foris.nl. Hopelijk graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
Producten slecht verpakt, geen opvulling gebruikt en de flessen op de zijkant in de doos, die zijn gaan lekken.
Antwoord van internet-outdoorshop.com
Hi Edwin, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
26 okt 2023
Altijd goed en is het niet goed? Makkelijk retourneren!!
12 nov 2023
Snel geleverd, goed gecommuniceerd en lage prijzen