street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

962 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

MK
Marga K.
Den Haag
28 apr 2023
Jasje was niet op voorraad, ik kon mijn mailadres achterlaten zodat zij mij konden waarschuwen als het weer op voorraad was. En dat is ook gebeurd.
20 jun 2023
De laatste keer was het kledingstuk erg gekreukeld en de zakken waren niet goed gestikt. Ik heb niet eerder iets verkeerd toegestuurd gekregen.
20 jun 2023
Hallo Street One klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u ontevreden bent over onze producten. Wij controleren onze producten zeer zorgvuldig op materiaalkwaliteit, pasvorm en afwerking voor levering. Street One / Cecil produceert twaalf collecties per jaar. Kijk gerust rond in onze online shop - u vindt zeker nog andere mooie items in ons uitgebreide assortiment. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
18 aug 2023
Fijne webshop met mooie sale artikelen. 2 mooie tops gescoord. 1 helaas te groot. Retour gestuurd en binnen 3 dagen was het geld teruggestort
AP
AnneMieke P.
Anersfoort
17 mei 2023

Snelle -en goede levering.

Snelle en goede levering. Service via mail wanneer een artikel weer op voorraad is. Shirtvestje is zo fijn voor in de zomer. Heel blij mee.
CW
Carola W.
Nieuwstadt
28 sep 2023

Goede ervaringen.

Overzichtelijk site, goede kwaliteit, snelle levering en ook de retouren worden netjes afgehandeld. Tot nog toe alleen goede ervaringen.
8 mei 2023
Fijne webshop, na een vraag over mijn bestelling, direct reactie met een oplossing. Snelle levering en snelle verwerking van retouren.
28 jul 2023
Over het algemeen mooie kwaliteit kleding, dat geldt voor de duurdere spullen. De rest is minder. Vooral de levering is snel! Super!
9 jul 2023
Snel bezorgd, jammer dat de korting niet meer geldt , als je retourneert. En dan maat groter besteld, korting was verlopen/gebruikt
29 jul 2023
De kleding die ik online heeft besteld Is goed aan gekomen. Apart besteld en toch samen bezorgd sper fijn. Niets te verbeteren
7 jun 2023
Had meerdere blouses besteld , een paar pasten niet , kon gemakkelijk weer terug en kreeg mijn geld terug gestort , super fijn .
WG
W G.
LISSE
21 mei 2023
1e levering voldoet helemaal aan de verwachting. Nog een bestelling gedaan en even afwachten of deze net zo correct is als eerste.
25 mei 2023
Hello dear Street One customer, thank you for your review. We are always happy when our customers are satisfied. We look forward to welcoming you again in our online store. Kind regards from your Street One Service Team
13 sep 2023
Zou niet weten wat er beter zou kunnen. Levering goed, verpakking goed, artikelen goed, communicatie goed, dus ja, geen idee :-)
31 mei 2023

Prima service

De verzendkosten vindt ik betaalbaar en het verzenden ging snel . Het product is van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs .
YJ
Y J.
Montfort
11 jun 2023
Kleding precies zoals verwacht. Ook maat aanduiding (artikel valt groter uit) is prima. Meer filter mogelijkheden bijv blouson
4 sep 2023

Super.

Snelle levering en duidelijk op de hoogte gehouden wanneer pakket verstuurd is en bezorgd zal worden. Kleding netjes verpakt.
29 jul 2023

Tevreden klant

Ik koop regelmatig street one en ben erg tevreden over de kwaliteit/prijsverhouding. De maatvoering is ook altijd duidelijk.
9 jun 2023
Alles wordt keurig geregeld. Tevens een snelle bezorging van de bestelde artikelen. Ook de retouren worden snel afgehandeld.
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team.
25 mei 2023
snelle levering, echter kleur besteld jasje was in werkelijkheid anders dan op de site. Ik ga het product daarom terugsturen
25 mei 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
AA
ANTOINETTE A.
IJsselstein
2 jul 2023

Het is altijd fijn winkelen voor iedere maat bij Street One

Het is altijd fijn winkelen voor iedere leeftijd. En is je maat niet aanwezig, dan wodt het besteld. Prettige medewerkers
HD
17 sep 2023
Veel leuke items in de sales, goedkoper dan in de winkel en met minimale verzendkosten snel geleverd. Heel tevreden dus.