street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

988 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

16 jun 2023
Mooie en actuele kleding, zeer regelmatig nieuwe kleding. Snelle levering en veel betalingsmogelijkheden.
24 jul 2023
Ondanks dat post.nl er anders over dacht toch volgens opgave geleverd. Prima passend en mooie kwaliteit.
16 okt 2023

Mooie rok

Erg mooie lange rok. Erg mooie kleuren. Lengte had nog iets langer mogen zijn. Maat XS klopte voor mij.
2 aug 2023
Had geen retourformulier bij retourzending gedaan , vlugge reactie van Street One . Alles goed geregeld
JT
Joy T.
Sassenheim
De bestelling werd vlot geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Ze deden wat ze belooft hadden.
16 sep 2023
Ik ben heel tevreden. Ik zou wel graag reviews over de kledingstukken kunnen willen lezen op de site.
28 apr 2023
Betrouwbaar. Helaas kreeg ik bij de laatste bestelling een creditnota. Daar word ik niet blij van.
AR
A r.
Julianadorp
17 aug 2023
Ruime sortering, goede prijzen en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket aankomt !
PD
Petra D.
Harmelen
4 mei 2023
Mooie kwaliteit kleding, duidelijke site zodat je een goede indruk krijgt van de maat en het model
15 jun 2023
Makkelijk te bestellen . Betalen kan op verschillende manieren. Levering heel snel. Mooi shirt!
21 mei 2023
Vind het alleen jammer dat het pakketje niet bij ons in het dorp bij de Dekamarkt gebracht wordt
Antwoord van street-one.nl
25 mei 2023
Hello dear Street One customer, first of all we would like to thank you for your feedback. Unfortunately, we have no influence on Post NL and where they deliver the packages. We hope that this will not deter you and that we can welcome you back in our store soon. Kind regards your Street One Service Team
6 sep 2023
De blazer was mooi,goede kwaliteit,en nog eerder geleverd als ze aangaven,ik ben super tevreden
2 aug 2023
De gekochte jurken zijn leuk en ideaal voor de tegenwoordige hete zomers. Fantastische stoffen!
28 jun 2023
De laatste kledingstukken die ik heb besteld waren in orde. Alleen de broek was wat gekreukeld.
Antwoord van street-one.nl
28 jun 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team.
8 jun 2023
Snel en makkelijk. Ik had 2 maten besteld en 1 retour. De terugbetaling was zeer snel geregeld
EV
E V.
Noordwijk
4 sep 2023
Makkelijke website, eenvoudig te bestellen en duidelijk wanneer bestelling wordt afgeleverd.
12 aug 2023
Goede leuke kleding, leuke sale dus lekker geshopt. Fijn van niet te hoge verzendkosten ook!
CR
23 jul 2023
Goede kwaliteit, goede prijs, snelle levering en levering in papieren zakken ipv grote dozen!
20 mei 2023
Snelle levering, als er aan iets retour gaat, snelle afwikkeling. Kortom: geweldige service!
RV
Ria v.
Vaals
7 sep 2023
ben zoals zo vaak erg tevreden - kan ook al eens mislukken maar dat is zelden. dus super !!