street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

968 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

7 okt 2023
Ik heb vorige week zaterdag een bestelling gedaan en heb het nu nog niet ontvangen Tevens heb ik een bestelling gedaan voor 6 jeans en krijg nu waarschijnlijk 3 geleverd Ik baal dat ik niets hoort wanneer de bestelling geleverd word En ik baal tijdens mijn bestelling was alle artikelen nog aan welig En heb daarvoor betaald Echter blijkt een dag later dat niet alles geleverde wordt Hier baal Ik enorm van Ik ben een goeie klant van Streetone Een dag later keek ik weer op de site en was de maat die ik besteld had gewoon te koop op de site.
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, je feedback is belangrijk voor ons en het spijt ons oprecht te horen dat je niet tevreden bent. We nemen binnenkort per e-mail contact met je op. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team
5 aug 2023

Jeans niet in het pakket.

Bestelling gedaan, mooie spullen. Maar er zit 1 jeans niet bij. Gemaild krijg ik een antwoord terug van alles is gefilmd dat de jeans in de verpakking zit, mocht ik het geld terug willen moet ik een formulier in vullen. Wat best wel heftig is. Mocht je de waarheid niet spreken dat er een flinke boete op zit. Ik ga dat dus niet in vullen dit is hun woord tegen het mijne. Heb maar alles betaald uit frustratie maar ga hier NOOIT weer bestellen.
Antwoord van street-one.nl
Hallo Street One klant, bedankt voor uw review. Onze servicevertegenwoordiger zal contact met u opnemen om een nieuw ticket aan te maken en een specifiek antwoord te geven. Vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
1 jul 2023
Heb al zo vaak aangegeven dat mijn adres niet klopt, zelfs een nieuw mailadres aangemaakt maar gaat nog altijd fout na geloof ik 7x!!!!. Woon in 5855BG Well in Limburg maar op elk pakket staat 5321 Well Gld. Heb het dus nou nog een keer geprobeerd maar weer fout, dus lijkt me het beter om maar niet meer te bestellen wat ik eigenlijk jammer vindt.
Antwoord van street-one.nl
Hallo Street One klant, bedankt voor uw beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw Street One Service Team
SF
Selma F.
Heerlen
8 jun 2023

Niet - toch wel - toch niet

Krijg melding dat gewenste artikel weer leverbaar is. Vervolgens wordt artikel door mij besteld en betaald. Paar dagen later ontvang ik het bericht dat het bestelde artikel alsnog niet leverbaar is. Ter compensatie krijg ik 10% korting gedurende een zeer korte periode. Niet erg fijn deze manier van winkelen
9 jun 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. Street One produceert twaalf collecties per jaar. Om elke maand ruimte te hebben voor de nieuwste mode, bestellen wij normaal gesproken geen artikelen na. Daarom kan het gebeuren dat bijzonder populaire items, kleurvarianten of maten na korte tijd uitverkocht zijn. Kijk eens rond in onze online shop - u vindt zeker nog andere mooie items in ons uitgebreide assortiment. Of probeer een Street One winkel bij u in de buurt - misschien is het artikel daar nog op voorraad. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team.
11 okt 2023
Een week geleden een bestelling gedaan en tot nu toe niets gehoord. Ik heb gebeld en daar werd gezegd dat het yer verzending stond. Er was vertraging i.v.m. de salesweek. V.v.
11 okt 2023
Hallo beste Street One klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons oprecht dat je langer dan verwacht op je bestelling hebt moeten wachten. We hebben de afgelopen dagen wat vertraging opgelopen door het grotere aantal bestellingen. We zijn erg blij om te zien dat zoveel mensen onze producten waarderen, maar het stelt ons ook voor uitdagingen om alle zendingen op tijd te leveren. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons omdat het ons helpt onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Vriendelijke groeten van jouw Street One Service Team
5 sep 2023
Ik ben altijd zo blij met Street One en betaal meteen via mijn eigen bank ….nu moet ik de app van de ING ineens downloaden of via Klarna waarbij ik lid moet worden…zo jammer…
6 sep 2023
Hallo beste Street One-klant, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over onze betalingspartner Klarna. Helaas kunnen we hier geen invloed op uitoefenen. Als alternatief heb je de mogelijkheid om een andere betaalmethode te kiezen. Wij bieden onze klanten de volgende betaalmethoden: Paypal - onmiddellijke overschrijving, betaling binnen 30 dagen of in termijnen. Kredietkaart Vooruitbetaling Kopen op rekening (Klarna) Amazon Pay (alleen voor gastbestellingen) We hopen je weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Vriendelijke groeten van uw Street One Service Team

Niet geleverd

Op 1 oktober een blouse besteld. Op 10 oktober is het nog steeds wachten op de blouse.
Antwoord van street-one.nl
Hallo beste Street One klant, je feedback is belangrijk voor ons en het spijt ons oprecht te horen dat je niet tevreden bent. Het spijt ons zeer dat de blouse u nog niet heeft bereikt. We sturen je binnenkort meer informatie over je bestelling in een aparte e-mail en wensen je een fijne avond. Vriendelijke groeten van je Street One Service Team
29 jun 2023
Bestelling deed niet aan de verwachting en duurde te lang
29 jun 2023
Hallo beste Street One klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw Street One Service Team
6 jun 2023
Ik heb mijn bestelling helaas nog niet binnengekregen.
6 jun 2023
17 mei 2023
Mijn blouse is nog steeds niet bezorgd!!!!
17 mei 2023