street-one.nl- Logo - Beoordelingen

street-one.nl

988 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.108 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Ik had de kortingscode niet ingevoerd waardoor ik 10% korting was misgelopen. 1 mailtje met klantenservice die mij direct toezei dat ze de korting alsnog toe zouden kennen. Ik moest doorgeven als ik nog iets zou terugsturen zodat ze wisten welke korting ze daadwerkelijk moesten crediteren. Zodra de retouren waren verwerkt, kreeg ik DIRECT het kortingsbedrag op mijn rekening terug. Echt zo super! Niet moeilijk doen, direct reageren en meedenken met de klant. Echt TOP! De levering van de bestelling ging trouwens ook snel en ik ben tevreden over de kwaliteit van de kleding.

3 okt 2023
Bestelling gedaan, artikel was ten tijde van de bestelling voorradig. Mail ontvangen van Street one dat zij met de bestelling aan de slag gaan en daarna werd het stil....geen mail geen bericht en of telefoontje. Na meer dan een week gebeld en toen bleek het artikel niet meer voorradig en stond de bestelling on hold. Ik had het artikel besteld voor speciale gelegenheid. Doordat Street one niet heeft gecommuniceerd dat de bestelling on hold stond vanwege geen voorraad, (terwijl zoals eerder beschreven ten tijde van de bestelling er volgens de website er wel voorraad was) heb ik geen gelegenheid meer gehad om wat anders te gaan zoeken. Buitengewoon jammer

Beoordelingen voor street-one.nl

24 jun 2023
JW
jeannette w.
wilhelminadorp
7 okt 2023

Aanrader

Kwalitatief goede producten voor schappelijke prijzen. Aangeven welk model broek bij lichaamsbouw past. Ik ben vrij tenger van bouw en niet zo groot, het is steeds zoeken naar het type broek (naam) dat bij mij past. Ik vind het zonde van het versturen/terugzenden van producten die niet passen met het oog op milieu.
9 jun 2023

Snelle en nette levering

De producten die ik had besteld had ik in no time in huis. Helaas paste enkele kledingstukken niet en die gingen dan ook retour. Deze waren ook erg snel verwerkt en van het te betalen bedrag afgehaald. Maar echt, hele leuke kleding, snelle levering en ook alles netjes verpakt!
30 jun 2023
Ik had een probleempje met de levering, mijn pakketje was bezorgd bij de buren, maar er stond niet bij welke buren. Na een aantal pogingen te hebben gedaan gaf ik het op en mailde ik Street one. Binnen notime had ik antwoord en kon ik mijn pakje ophalen. Wat een service!!
2 okt 2023
Bestel al jaren kleding van street one en nooit geen problemen.Snelle levering en als er een retour is wordt het bedrag ook snel weer teruggestort. Goede kwaliteit van de kleding en wordt altijd goed verpakt en keurig aangeleverd door Post. NL. Geen aanmerkingen.
3 sep 2023
Zeer tevreden over street one, kleding is mooi en de maat die ik moet hebben klopt bijna altijd. Snelle levering en retour geld krijg je snel weer terug. Ik koop regelmatig bij street one en ben tot nu toe zeer tevreden en blij. Helga
TK
T K.
De Krim
20 jul 2023

Goede ervaring met Street one.

Beter? Ik zou niet weten wat. De retour ging super en telefonisch contact ook en de punten/ korting werden overgezet naar het omgeruilde product,*(2 mooie shirts) dat nu naar wens is. En snel verzonden Street one dankjewel.
11 jun 2023
Mooie en leuke kleding. Goede service. En als een maat niet past, kan je het op de kosten van Street one terug sturen en een andere maat laten bezorgen. Veel leuke afgeprijsde kleding. Hele goede service en geen verzendkosten.
17 aug 2023
Keurig en in een zeer korte tijd afgeleverd. Indien het door de brievenbus kan, als je bv net niet thuis bent, geen probleem. Je ontvangt keurig een e-mail dat het pakketje op je huisadres bezorgd is.
AZ
Antoinette Z.
Heerhugowaard

Moeite met de maten.

Gewoon een prettige en duidelijke web winkel met leuke kleding in de sale. Jammer dat de maten vaak groter vallen, waardoor de kleding teruggestuurd moet worden. Ik zit dan net tussen 2 maten in.
4 sep 2023
Mooie collectie ....ben blij met wat ik gekocht heb...de mouwen mogen , als de maat wat groter wordt , wel een beetje in de wijdte mee groeien ...niet in de lengte ....dat is mn enige kritiek ...
13 jun 2023
Wat mij bevalt in de winkel als in de webwinkel dat ik altijd slaag . Wat ook prettig is dat de maten altijd kloppen . Goede prijs voor een prima kwaliteit ! Street one is mijn favorite winkel
MK
Marlou K.
ZOETERMEER
20 jun 2023

Ik bestel regelmatig bij Street One, prima kwaliteit/prijsverhoudingen van de artikelen. De verzending is altijd vlot en retour zenden makkelijk. Het retourbedrag wordt ook snel teruggestort.
22 aug 2023
Snel bezorgd. Shirts waren een beetje strak ,dus dezelfde terug gestuurd . Groter maat besteld en werden 2dagen later al weer bezorgd . 3dagen later al een krediet nota . Super service !
17 mei 2023
Snelle levering en leuke spencers ontvangen, wel paar retour gestuurd en ook een snelle retourafhandeling, perfekt ik ga zeker vaker bij street one bestellen. M.V.G Miranda
4 jun 2023

Geslaagde eerste ervaring met Street One

Bestellen gaat heel eenvoudig Betalingsmethode, meer dan voldoende keus Bezorging: zou ik graag zelf willen bepalen Levertijd: wellicht kan die korter, net als bij Wehkamp
7 okt 2023

Zeer tevreden

Zowel over fysiek als bij webshop kopen ben ik heel tevreden over de snelle en correcte afhandeling. Streetone is voor mij “Het Merk”, heeft leuke en betaalbare kleding.
13 okt 2023

Slaag heel vaak bij Street One

Altijd leuke kleding. Zeker de broeken Redelijke prijs Helaas boven kleding voor mij wat minder. Ik ben 1.76 maar vaak vind ik de armen van de kleding te kort
3 aug 2023
Snelle levering. Goede maatvoering In mijn bestelling zat een kledingstuk dat niet meer leverbaar was. Binnen 2 dagen het geld terug op mijn rekening
20 jul 2023
Mooie kleding, veel leuke sales producten. Goede service! Ben blij met Street One! Heel blij. Vind hier altijd iets leuks, dat betaalbaar is voor mij.