webshop.viv.nl- Logo - Beoordelingen

webshop.viv.nl

231 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.872 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 mei 2019
webshop.viv.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Ik ben tevreden over de levertijd , het verpakking dozen . Er is niets wat er moet verbeterd worden. Alleen toen ik.als nieuweling doos wilde openen met de mes die ik bijna wilde doorsnijden. Het blijkt dat het verpakking zelf is. Dus ik heb het bijna kapot gemaakt. Het was misschien beter als duidelijk de scheiding tussen bezorging doos en verpakkingsdoos te zien is.

Ik had hier autolockdozen besteld. Van een maat die ik besteld had heb ik 10 stuks te weinig ontvangen, maar dit hebben ze wel opgelost. Van een andere maat die ik besteld had heb ik een andere soort dan afgebeeld was ontvangen en VIV weigert dit op te lossen. Ze weigerden mij hiervoor een retourlabel te geven, dus heb ik het zelf terug moeten sturen, echter weigeren ze nog steeds de retourkosten te betalen. Dit terwijl dit wettelijk verplicht is bij een niet-conform product.

Beoordelingen voor webshop.viv.nl

5 jun 2023
15 jun 2023
Altijd enorm tevreden over VIV, ook deze keer weer. Had gevraagd of het mogelijk was om op dinsdag ochtend te laten bezorgen ivm aanwezigheid en ook dit wordt netjes geregeld. Dinsdag ochtend werd alles mooi op tijd geleverd en de producten zaten zoals altijd weer netjes verpakt.
PD
Paul D.
Wassenaar
4 jul 2023
Verpakking iets beter (b.v. kartonnen hoekjes eromheen voordat plastic erover gaat.). Nu heeft de vervoerder de pakken waarschijnlijk ruw behandeld (mee gegooid), waardoor punten van de dozen beschadigd zijn.
24 apr 2023
Helaas hadden ze 30 doosjes minder gestuurd. Dit werd direct opgepakt door de heer Omar! Snelle service en ben zeker dik tevreden met jullie! Groetjes, Top en Toppie Nijmegen
21 jul 2023

Grote keuze, Vlotte afhandeling

Een webshop zoals die hoort te zijn. Heel tevreden. Er was een kleine glitch met het leveringsadres, maar dat was snel geregeld. Aanrader.
18 jul 2023
Fijne goede producten en snelle verzending. Echter verzenden met dpd em deze laten de producten onbeheerd achter terwijl je niet thuis bent
24 jul 2023
Alles perfect. Snelle levering, goede service. Mogelijkheid om het voor de deur te zetten als je niet thuis bent. Toppie. Goed verpakt.
9 jul 2023
Bij het adres was de toevoeging weggevallen… even gebeld en daarna super op gelost met nog een telefoontje als bevestiging!
BD
Bart d.
Leersum
14 jul 2023

Prima website, goede prijzen, snelle levering

Ik bestel hier al jaren, naar tevredenheid. Overzichtelijke website, prijzen zijn prima en een vlotte levering, prima!
JW
25 mei 2023
Snelle en correcte levering van kartonnen verzenddozen, elke keer opnieuw. (Ik mis alleen de dropjes. ;)) Prima!
14 jun 2023

Altijd alles wat je nodig hebt is hier te vinden

Alles wat je nodig hebt is hier altijd te vinden. Fijn shoppen, goede kwaliteit en een prettige prijs.
HV
29 mei 2023
DE verpakkingsfirma VIV heeft mijn bestelling zeer goed verpakt en goed ingeseald. En snel verzonden.
23 aug 2023

Snelle levering, goede prijs

Verzenddozen zijn van uitstekende kwaliteit, scherp geprijsd en worden snel en netjes afgeleverd
14 jul 2023
Super fijne website! Makkelijk bestellen en fijn dat je het ook gewoon kunt ophalen op locatie.
27 mei 2023
Niks op aan te merken altijd netjes en op tijd geleverd. Kwaliteit prijs verhouding dik in orde!
28 jun 2023

Duidelijke webshop en snelle levering

Duidelijke webshop en bladerbare pdf. Snelle vriendelijke reactie opvragen en snelle levering.
7 mei 2023
Beste leverancier voor verpakkingen. Snelle levering, super klanten service en prima prijzen
22 aug 2023
Fijn bedrijf, goed bereikbaar en snel bezorgd. Ik ben voornamelijk geholpen door Mohcen.
20 jun 2023
Heel snel bezorgd in ook een goede verpakking waardoor de verpakkingen goed blijven!
15 aug 2023
Veel keus in dozen, ook in lagere quantiteit (30) te bestellen en snelle levering.