WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

864 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.951 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

26 mei 2023
6,95 euro betaald voor thuislevering ... conflicterende info vanuit webshop (levering DHL, levering Bpost), en moest het pakje uiteindelijk zelf afhalen in postkantoor ZONDER dat poging was ondernomen voor thuislevering

Beoordelingen voor WielenOutlet

Producten zaten in doosje , alle kleine naaldlagertjes los in de doos 2 te weinig het busje waar naaldlagertjes in moesten ook een kapot en miste een stukje van voor meer info bel mij nico kolvenbach 0653120125
EK
Eddy k.
spalbeek

veel te traag

bestelling geplaatst dan komt het mailtje word verzonden .Meer dan een week laten nog niets . Mail gestuurd maar zelfs daar geen snel
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen Eddy, Vervelend om uw bericht te lezen. Wij zien een mail vanuit u in ons systeem. Wij gaan contact met u opnemen, helaas zijn wij in het weekend gesloten en is het daarom niet eerder mogelijk geweest om uw mail te beantwoorden. U krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord met een passende oplossing. Excuses voor het ongemak. Groet, Klantenservice Wielenoutlet

Hele lakse mensen die de mails…

Hele slechte mensen die de mails beantwoorden.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u het contact als niet prettig heeft ervaren. Wij nemen uw reactie mee om te bespreken en te verbeteren intern. Met vriendelijke groet, klantenservice Wielenoutlet
DHL parcel als verzendpartner is een no go
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag Thomas, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over DHL. Wij zien wel dat uw bestelling is bezorgd. Veel plezier met de wielen. Groeten Klantenservice Wielenoutlet
18 feb 2024
Nous n’avons pas reçu notre colis et n’avons pas de nouvelles
Antwoord van WielenOutlet
Bonjour, nous avons eu un contact avec vous concernant la livraison. Nous avons résolu le problème, donc si tout va bien, vous recevrez la commande aujourd'hui ou demain. Cordialement, Service client Wielenoutlet
25 jul 2023

Nog steeds niks ontvangen.

Ik krijg continu het zelfde domme antwoord dat mijn pakket klaar ligt op een pakketpunt. Maar voor de pakket automaat heb ik een code nodig die niet word toegezonden. Nog steeds niks ontvangen.
26 jul 2023
Goedemorgen, Wij zijn per mail in contact met u om te kijken waar het mogelijk is het pakket op te halen. Daarvoor overleggen wij met de verzender DHL. U heeft meer informatie al per mail ontvangen over de afhaal plek. Groeten klantenservice WielenOutlet
Wielen besteld en vervolgens 5 dagen niks gehoord, blijkt dat wielen niet voorradig zijn en totaal geen bericht via mail dat het langer duurt. Heb zelf contact opgenomen.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat de communicatie niet goed is verlopen. Onze excuses daarvoor. Wij gaan per mail contact met u opnemen om te kijken naar een passende oplossing. Groeten Klantenservice WielenOutlet.
26 nov 2023
De bestelling was beloofd op één dag, het is nu al langer dan een week en nog steeds geen zicht op levering!
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien dat de levering door DHL niet helemaal loopt zoals het hoort. Daarom gaan wij per mail contact met u opnemen om te kijken naar een passende oplossing voor dit moment. Groeten klantenservice WielenOutlet.
22 apr 2023
Het pakket is nooit aangekomen Dhl zegt dat we het geweigerd hebben
25 apr 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u nog geen bestelling heeft mogen ontvangen. Wij gaan als klantenservice met u per mail contact opnemen. Hopelijk komen we snel tot een passende oplossing. Groeten klantenservice WielenOutlet
2 okt 2023
Kit tubes waren gewoon los keer gegooid.
12 okt 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met de bezorging vanuit DHL. Wij nemen uw klacht op en koppelen dit terug richting DHL, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Groeten klantenservice WielenOutlet
Heb nog niets ontvangen!
Antwoord van WielenOutlet
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u nog niks heeft ontvangen. Wij nemen per mail contact met u op om te kijken naar een passende oplossing. Groeten Klantenservice WielenOutlet
24 mei 2023
Afspraak nakomen.
24 mei 2023
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat de bezorging niet juist is gegaan. Wij zien een levering van DHL niet aan huis maar door een verhinderde bezorger levering bij een servicepunt. Excuses dat dit niet juist is verlopen. Groeten Klantenservice WielenOutlet