WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

868 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.957 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

26 mei 2023
6,95 euro betaald voor thuislevering ... conflicterende info vanuit webshop (levering DHL, levering Bpost), en moest het pakje uiteindelijk zelf afhalen in postkantoor ZONDER dat poging was ondernomen voor thuislevering

Beoordelingen voor WielenOutlet

26 mei 2023
8 aug 2023
De levering ging goed. Bestelling was fout. Ik had 4 zwenkwielen besteld en 4 die niet zwenken maar ik kreeg 5 zwenkwielen en 3 die niet zwenken . Ik had geen zin om hierover te gaan klagen maar nu u erom vraagt
8 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te lezen dat u niet de juiste wielen heeft ontvangen. Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen. Wij kijken dan namelijk altijd naar de beste oplossing. Groeten klantenservice Wielen outlet

Wielen

S.v.p. zorg dat wielen compleet worden ingepakt ( met lagers en al) en ook zorgvuldig worden ingepakt zodat onderdelen er tijdens transport niet uit kunnen vallen. Nalevering van onderdelen was wel prima verzorgd.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal is gegaan zoals het hoort. Wij nemen deze feedback mee richting de juiste afdeling. Gelukkig hebben wij als klantenservice goed contact met u gehad om het uiteindelijk allemaal op te lossen. Veel plezier met de wielen! Groeten Klantenservice WielenOutlet
De producten zijn van zeer lage kwaliteit. Ik bestelde bijvoorbeeld een steekwagen, waarvan de wielen zo wiebelig waren dat een van de wielen al bij het eerste gebruik scheurde. Kortom een ondeugdelijk product
Antwoord van WielenOutlet
Beste Meneer Brouwer, Naar aanleiding van uw review neem ik graag per e-mail contact met u op. Het is natuurlijk nooit de bedoeling om een ondeugdelijk product te ontvangen en dat is dan ook niet waar wij voor staan. Wanneer het product niet aan de wensen of eisen voldoet dan kunt u deze uiteraard op onze kosten retourneren en zullen wij u helpen om het juiste product uit te kiezen of voorzien van een terugbetaling van het aankoop bedrag. Met vriendelijke groet, Team WielenOutlet
4 mei 2023
Leveringstijd komt helemaal niet overeen met wat ze beweren …
5 mei 2023
Goedemorgen Kirby, In het systeem kunnen wij zien dat u op koningsdag heeft besteld. Helaas hebben wij deze dag geen pakketten verzonden i.v.m. deze nationale feestdag. De dag daarna is het pakket ingepakt en naar u verzonden. Excuses dat het pakket wat vertraging had opgelopen. Groeten klantenservice WielenOutlet
Levert niet zoals aangegeven op de website.
Antwoord van WielenOutlet
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de levering door DHL niet goed is gegaan. Helaas is het in deze tijd van het jaar druk met leveringen bij DHL. Daarom zien wij soms wat vertragingen met leveringen helaas. Gelukkig heeft u de bestelling uiteindelijk wel mogen ontvangen. Veel plezier met de bestelling en excuses voor het ongemak! Groeten Klantenservice WielenOutlet.
8 okt 2023
Het produkt is zeer zeer matig, scheef.
12 okt 2023
Goedemorgen, Vervelend om te lezen dat het product niet is ontvangen zoals het moet zijn. Wij nemen contact met u op om te kijken wat er mogelijk is. Groeten klantenservice WielenOutlet
Slecht verpakt, transportschade
31 mei 2023
Goedemorgen, Vervelend om te lezen dat er transportschade is aan uw product. Wij nemen contact met u op. Groeten Klantenservice WielenOutlet