WielenOutlet- Logo - Beoordelingen

WielenOutlet

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.885 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2019
WielenOutlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wel het is duidelijk dat ik al eerder een pluimpje had gegeven bij Trust pilot omdat ik het nodig vind om mijn bevindingen te delen met andere mensen. Ik weet van me zelf dat wanneer je iets online wilt kopen dat je via een review mensen gerust kunt stellen of waarschuwen. Bij Wielen outlet heb ik dit ook gedaan daarom bij deze 5 sterren zijn mijn waardering waard!! 1 set van 4 steiger wielen geschikt voor o.a. mijn Altrex kamersteiger. Harry.N
HN
Harry N.
LANDGRAAF (NL)

26 mei 2023
6,95 euro betaald voor thuislevering ... conflicterende info vanuit webshop (levering DHL, levering Bpost), en moest het pakje uiteindelijk zelf afhalen in postkantoor ZONDER dat poging was ondernomen voor thuislevering

Beoordelingen voor WielenOutlet

Transportwieltjes

Wij hadden transportwieltjes nodig maar kon die niet vinden op de website. Mail gestuurd met vraag kreeg meteen mail terug met juiste exemplaar en besteld Volgende dag al in huis

Tevreden

Wij zijn zeer tevreden. Meestal de volgende dag al geleverd. Prima service, maar ook bereikbaarheid als er onverhoopt iets is.

Fijne en overzichtelijke site.

Makkelijke site, snelle verwerking en levering. voldoende en relevante orderupdates zonder dat dit tot overlast leid.
Makkelijk overzichtelijk, goede foto's En als je belt wordt goed en netjes te woord gestaan. Goed bedrijf.👌

Aanrader

Uiterst vriendelijk en een prima service. Defect onderdeel van de levering direct en kosteloos vervangen.
Aanvankelijk vertraging in de bezorging, maar na een mailtje werd dit snel en voortvarend rechtgezet
Prima website en snelle verwerking van de order. Levert prima producten, heb er veel plezier van.
Wielen zien er goed uit en waren lekker snel geleverd. Jammer dat het assortiment niet groter is.
Snelle levering, goede kwaliteit en geheel in overeenstemming met de verstrekte informatie.
Snel geleverd, precies wat ik nodig had. 3 kruiwagenwielen voor de tuin vereniging
Snel gevonden wat ik nodig had en zeer vlotte levering. Bedankt hiervoor.
9 mrt 2024
Doen wat ze beloven en bestelling goed te volgen en op tijd geleverd
Goede kwaliteit wielen. Niet te duur en vlot geleverd. Ga zo door.

Goede kwaliteit.

Bestellen gaat makkelijk. Wordt vlot geleverd. Goede kwaliteit.
3 mrt 2024
Snel thuis. Goed verpakt en prima prijs-kwaliteitsvervhouding.

Fijne website met handige keuzehulp

Fijne website, overzichtelijk, goede prijzen, fijne keuzehulp!
Goede hulp, snel geregeld, betalen achter af als bedrijf.
HA
Hilde A.
Brugge
3 mrt 2024
Prijs kwaliteit een zeer goede keuze. Vlotte levering!
Product besteld en snel geleverd! Fijne afhandeling!
3 mrt 2024
Duidelijke foto’s/omschrijving en snelle verzending.