MarlaineBeoordelingen

Marlaine- Logo - Beoordelingen
Marlaine- Logo - Beoordelingen

Marlaine - Alles voor haken, breien, baby en knuffels

Wij zijn als zeer uitgebreide wolwinkel in Zoetermeer gevestigd en bieden onze producten aan via onze webshop, in de showroom aan de Wattstraat in Zoetermeer en op vele hobby en haak-&breibeurzen in Nederland en België. Wij onderscheiden ons door ons eigentijdse assortiment, persoonlijke service en goede kwaliteit van onze producten. In ons assortiment hebben wij garens van de merken Rico Design, Schachenmayer, Scheepjes, Yarn and Colors, Lang Yarns, Bobbiny en Durable. Wij hebben meer dan garens alleen. Je kunt bij ons terecht voor allerlei artikelen voor de pasgeboren baby zoals bijtringen, speenkoorden en rammelaars. Ook als je opzoek bent naar kralen, oogjes of boeken hebben wij een ruime keuze. Wij staan je graag persoonlijk te woord, via e-mail of telefoon om je verder te helpen bij je keuze. Laat je eigen leren labels maken bij ons, of kies uit ons grote assortiment. Gepersonaliseerde bijtringen en knopen kan je ook bij ons vinden. Wij ontwerpen zelf super leuke patronen voor knuffels en amigurumi. Ook staan onze ontwerpen regelmatig in het haaktijdschrift Aan de Haak. Onze patronen kan je bij ons direct downloaden of aanschaffen in handige boekjes. Met de complete haakpakketten die wij aanbieden van deze knuffels kan je direct aan de slag. Laat je verrassen door de verschillende haaknaalden en voorbeelden die wij hebben liggen in de showroom in Zoetermeer. Kom eens langs en geef je ogen de kost! Je bent van harte welkom.
Marlaine / Creapack

4.75/5.00

403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Marlaine

Snel geleverd. Super kwaliteit. Bedankt voor de snelle service
Goede service, en snelle reactie op je vragen. Nu nog af wachten,of ik genoeg garen heb?
Snelle levering! En gekregen wat ik had verwacht
Zeer tevreden!
Ja,de levering en service was goed. Als ik weer iets van wol nodig heb ga ik zeker eerst weer bij Marlaine kijken. Groetjes Carol
Prima service en goed bereikbaar.
Ales volgens wens, snelle levering, goed verpakt. Ik kom zeker terug!
Snelle levering, netjes verpakt +n leuke attentie
Prima, snel bezorgd!
Geen commentaar
Snelle service. Dik te vreden Voor herhaling vatbaar.
Levering was twee dagen later, maar dat stond op de website dat ze die week bezig waren met hun verzending te verbeteren en dat het mogelijk iets verlaat werd.
Super snelle service en alles netjes oke binnen
Vooral de snelle levering vond ik een pluspunt
Snell levering, prachtige zachte katoen en ik erg klantvriendelijk. Wijzigen van verzendadres op dag van verzending mogelijk gemaakt. Ze hadden mij dit per mail nog willen bevestigen, wat helaas niet gebeurde, maar de verzendlink bevestigde dat het gelukt was. Ik zal hij zeker nogmaals bestellen
Oké
Snelle levering mooi verpakt en heb een lief klein cadeautje gekregen
Mijn vrouw is er super blij mee. Verkoop bedankt
Top!
Als goed ervaren snelle levering metertjes verzorgd