MarlaineBeoordelingen

Marlaine- Logo - Beoordelingen
Marlaine- Logo - Beoordelingen

Marlaine - Alles voor haken, breien, baby en knuffels

Wij zijn als zeer uitgebreide wolwinkel in Zoetermeer gevestigd en bieden onze producten aan via onze webshop, in de showroom aan de Wattstraat in Zoetermeer en op vele hobby en haak-&breibeurzen in Nederland en België. Wij onderscheiden ons door ons eigentijdse assortiment, persoonlijke service en goede kwaliteit van onze producten. In ons assortiment hebben wij garens van de merken Rico Design, Schachenmayer, Scheepjes, Yarn and Colors, Lang Yarns, Bobbiny en Durable. Wij hebben meer dan garens alleen. Je kunt bij ons terecht voor allerlei artikelen voor de pasgeboren baby zoals bijtringen, speenkoorden en rammelaars. Ook als je opzoek bent naar kralen, oogjes of boeken hebben wij een ruime keuze. Wij staan je graag persoonlijk te woord, via e-mail of telefoon om je verder te helpen bij je keuze. Laat je eigen leren labels maken bij ons, of kies uit ons grote assortiment. Gepersonaliseerde bijtringen en knopen kan je ook bij ons vinden. Wij ontwerpen zelf super leuke patronen voor knuffels en amigurumi. Ook staan onze ontwerpen regelmatig in het haaktijdschrift Aan de Haak. Onze patronen kan je bij ons direct downloaden of aanschaffen in handige boekjes. Met de complete haakpakketten die wij aanbieden van deze knuffels kan je direct aan de slag. Laat je verrassen door de verschillende haaknaalden en voorbeelden die wij hebben liggen in de showroom in Zoetermeer. Kom eens langs en geef je ogen de kost! Je bent van harte welkom.
Marlaine / Creapack
Wattstraat 13
2723RA Zoetermeer
J.A.G.M. Taal-Ubachs

Beoordelingen voor Marlaine

4.76/5.00

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Marlaine

Ruim aanbod, netjes verpakt En snelle levering
Enige minpuntje is dat de voorraad per product niet heel ruim is maar dat zal ook aan covid liggen misschien
Ontzettend goed geholpen. Heel veel tips en advies via telefoon gekregen over wat ik nodig had voor mijn voorgenomen projectje. Daarna direct besteld en volgende dag geleverd.
Levering goed verlopen. Was zeer verrast met de bijgevoegde attentie. Blij mee. Als cijfer geef ik een acht. Vr. Groet Greetje.
Snelle en goede service!
Niks op aan te merken. Alles was er en ook op de juiste dag.
Snelle en nette verzending!
Geweldige service
een dag na de bestelling al geleverd! Supervlot, netjes verpakt. Erg tevreden!
Verpakking was open bij ontvangst op donderdag. Wel gevraagde ontvangen. Kan onderweg zijn gebeurd. Weet niet of er meer inhoud was. Had wel graag een goed leesbare gebruiksaanwijzing ontvangen.
Prefect net als de vorige bestelling, En ook weer volgende dag geleverd!
Snel verzonden!
Vlugger dan vlug verstuurd. Prijs/kwaliteit prima Kom gauw weer kijken
Prima verzorgd.
Snelle bezorging en goed product.
Alles ging hellemaal naar wens
Alles wat ik besteld had was er al een dag later en keurig verpakt.
Besteld en bezorgd
Snelle levering, perfect product.!