MarlaineBeoordelingen

Marlaine- Logo - Beoordelingen
Marlaine- Logo - Beoordelingen

Marlaine - Alles voor haken, breien, baby en knuffels

Wij zijn als zeer uitgebreide wolwinkel in Zoetermeer gevestigd en bieden onze producten aan via onze webshop, in de showroom aan de Wattstraat in Zoetermeer en op vele hobby en haak-&breibeurzen in Nederland en België. Wij onderscheiden ons door ons eigentijdse assortiment, persoonlijke service en goede kwaliteit van onze producten. In ons assortiment hebben wij garens van de merken Rico Design, Schachenmayer, Scheepjes, Yarn and Colors, Lang Yarns, Bobbiny en Durable. Wij hebben meer dan garens alleen. Je kunt bij ons terecht voor allerlei artikelen voor de pasgeboren baby zoals bijtringen, speenkoorden en rammelaars. Ook als je opzoek bent naar kralen, oogjes of boeken hebben wij een ruime keuze. Wij staan je graag persoonlijk te woord, via e-mail of telefoon om je verder te helpen bij je keuze. Laat je eigen leren labels maken bij ons, of kies uit ons grote assortiment. Gepersonaliseerde bijtringen en knopen kan je ook bij ons vinden. Wij ontwerpen zelf super leuke patronen voor knuffels en amigurumi. Ook staan onze ontwerpen regelmatig in het haaktijdschrift Aan de Haak. Onze patronen kan je bij ons direct downloaden of aanschaffen in handige boekjes. Met de complete haakpakketten die wij aanbieden van deze knuffels kan je direct aan de slag. Laat je verrassen door de verschillende haaknaalden en voorbeelden die wij hebben liggen in de showroom in Zoetermeer. Kom eens langs en geef je ogen de kost! Je bent van harte welkom.
Creapack
Wattstraat 13
2723RA Zoetermeer
M.J.C. Prins

Beoordelingen voor Marlaine

4.77/5.00

766 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Contact gehad via Facebook omdat mijn kleur wol niet in de gewenste hoeveelheid beschikbaar was. Kreeg een berichtje dat het weer leverbaar was en direct besteld, volgende dag geleverd. Wat ik zonde vond was dat elke kleur (had er 5 besteld) in een apart doosje geleverd werd, had wat mij betreft ook in 1 doos gekund. Netjes verpakt met papiertje om de bolletjes heen. Keurig.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Verpakking was open bij ontvangst op donderdag. Wel gevraagde ontvangen. Kan onderweg zijn gebeurd. Weet niet of er meer inhoud was. Had wel graag een goed leesbare gebruiksaanwijzing ontvangen.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over Marlaine

Filter  Sorteren Relevantie
Knoopjes besteld, snelle levering maar ik zou het voortaan in een enveloppe stoppen dan past het gewoon door de brievenbus. Hoef ik er niet voor thuis te blijven. Bedankt voor de leuke knoopjes.
Ik vind zelf dat 3 kleine zakjes met labels wel in een enveloppe kunnen in plaats van een doosje waar de onderkant van open stond ze zaten er gelukkig nog wel in
Supersnelle bezorging, heel netjes verpakt en het zijn fijne produkten zoals op de site. En als verassing zat er een heel leuk cadeautje bij.
Snelle afhandeling van de bestelling beviel mij goed en de mogelijkheid om het pakket af te halen. De bestelde poef was goed ingepakt.
Heel blij! De eerste keer dat ik gehaakt heb en ik wilde niet te duur aanschaffen. Dit is dus erg leuk om te doen op deze manier!!
Ondanks de drukte bij postNL, supersnel geleverd. Dat geeft aan dat ze bij Marlaine direct voor je aan de slag gaan!
super vriendelijk en behulpzaam, ze hebben snel geregeld dat ik mijn bestelling de volgende dag ophaalde.
Duidelijke shop, snelle verzending, goed verpakt (ring van 1m besteld, kwam prima aan).
De klantvriendelijkheid. En ze zijn altijd hulpvaardig ook tijdens deze moeilijke tijd
Zoals beloofd levering volgende dag, goed verpakt en zelfs een klein cadeautje! Top
Snelle levering maar de ballen rolde los in de doos mocht wel beter verpakt worden
De nette verzorging, de snelheid. En een kleine attentie erbij is super lief.
altijd vriendelijk en goed geholpen. blij zo een winkel in de buurt te hebben
Snelle levering, mooie producten naar wens en een leuk presentje erbij 😃👍
Zowel in de winkel als online uitstekende service en heel snel geleverd!
Lekker snel,ook handig dat er vermeld is hoeveel voorraad er is!
Zeer snelle levering, ook net voor de feestdagen. Zeer tevreden.
Dag na mijn bestelling, mijn pakketje al op kunnen halen.
Ben heel tevreden over Marlaine, vlotte bediening vooral!
Was heel vlug voor het patroon via een e-mail. Proficiat