MarlaineReviews

Niet gecertificeerd

Marlaine- Logo - Beoordelingen
Marlaine- Logo - Beoordelingen

Marlaine - Alles voor haken, breien, baby en knuffels

Wij zijn als zeer uitgebreide wolwinkel in Zoetermeer gevestigd en bieden onze producten aan via onze webshop, in de showroom aan de Wattstraat in Zoetermeer en op vele hobby en haak-&breibeurzen in Nederland en België. Wij onderscheiden ons door ons eigentijdse assortiment, persoonlijke service en goede kwaliteit van onze producten. In ons assortiment hebben wij garens van de merken Rico Design, Schachenmayer, Scheepjes, Yarn and Colors, Lang Yarns, Bobbiny en Durable. Wij hebben meer dan garens alleen. Je kunt bij ons terecht voor allerlei artikelen voor de pasgeboren baby zoals bijtringen, speenkoorden en rammelaars. Ook als je opzoek bent naar kralen, oogjes of boeken hebben wij een ruime keuze. Wij staan je graag persoonlijk te woord, via e-mail of telefoon om je verder te helpen bij je keuze. Laat je eigen leren labels maken bij ons, of kies uit ons grote assortiment. Gepersonaliseerde bijtringen en knopen kan je ook bij ons vinden. Wij ontwerpen zelf super leuke patronen voor knuffels en amigurumi. Ook staan onze ontwerpen regelmatig in het haaktijdschrift Aan de Haak. Onze patronen kan je bij ons direct downloaden of aanschaffen in handige boekjes. Met de complete haakpakketten die wij aanbieden van deze knuffels kan je direct aan de slag. Laat je verrassen door de verschillende haaknaalden en voorbeelden die wij hebben liggen in de showroom in Zoetermeer. Kom eens langs en geef je ogen de kost! Je bent van harte welkom.
Creapack
Wattstraat 13