MarlaineBeoordelingen

Marlaine - Alles voor haken, breien, baby en knuffels

Wij zijn als zeer uitgebreide wolwinkel in Zoetermeer gevestigd en bieden onze producten aan via onze webshop, in de showroom aan de Wattstraat in Zoetermeer en op vele hobby en haak-&breibeurzen in Nederland en België. Wij onderscheiden ons door ons eigentijdse assortiment, persoonlijke service en goede kwaliteit van onze producten. In ons assortiment hebben wij garens van de merken Rico Design, Schachenmayer, Scheepjes, Yarn and Colors, Lang Yarns, Bobbiny en Durable. Wij hebben meer dan garens alleen. Je kunt bij ons terecht voor allerlei artikelen voor de pasgeboren baby zoals bijtringen, speenkoorden en rammelaars. Ook als je opzoek bent naar kralen, oogjes of boeken hebben wij een ruime keuze. Wij staan je graag persoonlijk te woord, via e-mail of telefoon om je verder te helpen bij je keuze. Laat je eigen leren labels maken bij ons, of kies uit ons grote assortiment. Gepersonaliseerde bijtringen en knopen kan je ook bij ons vinden. Wij ontwerpen zelf super leuke patronen voor knuffels en amigurumi. Ook staan onze ontwerpen regelmatig in het haaktijdschrift Aan de Haak. Onze patronen kan je bij ons direct downloaden of aanschaffen in handige boekjes. Met de complete haakpakketten die wij aanbieden van deze knuffels kan je direct aan de slag. Laat je verrassen door de verschillende haaknaalden en voorbeelden die wij hebben liggen in de showroom in Zoetermeer. Kom eens langs en geef je ogen de kost! Je bent van harte welkom.
Marlaine / Creapack

4.76/5.00

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Marlaine

Snelle levering en goede service.
1 dag geleden
Fijne site, niet duur en netjes en snel geleverd
Keurig en netjes verzorgd!
Eerste keer dat ik heb besteld bij deze webshop, eerste keer dat ik met dit garen haak, en ga zeker garen bij bestellen. Deze shop krijgt van mij een 10
Wat problemen met afmaken van de bestelling via de site. 2x opnieuw begonnen. Maar goed en snel geleverd.
Supersnelle levering van een mooi product
Ik werd er blij van! Een prachtige kwaliteit....had ik niet zo mooi verwacht. En dan ook nog een lief kleinigheidje erbij ;)
Fijne snelle levering, bedankt daarvoor
Het was er snel en het is wat ik er van verwachten.
Bestelling helemaal goed gegaan en op tijd geleverd ! top
Super zelfs met leuk cadeautje erbij. Bedankt.
Alles keurig netjes zoals het hoort.
Snelle levering. Vriendelijk. Goed product
Snelle en zorgvuldige levering
snel,correct.
Alles netjes verpakt maar volgens mij kon wel het verpakken minder zodat er ook minder kosten voor de verzendkosten zijn want het had ook gewoon in een envelop verzonden kunnen worden . Mijn menING dan maar voor de rest geen opmerking
Snelle levering. Geleverd pakket was overeenkomstig de omschrijving. Goede informatie over leveringstermijn.
1 week geleden
Jammer dat de kussens niet op voorraad waren.. Super dat ik getipt werd dat ze er weer zijn.
1 week geleden
Goede service product netjes verpakt Paar dagen voordat pakket kwam Kwam wel op dag volgens de mail
Het product was netjes verpakt met een kleine verrassing erin , en de bezorging was ook prima.