MarlaineBeoordelingen

Marlaine- Logo - Beoordelingen
Marlaine- Logo - Beoordelingen

Marlaine - Alles voor haken, breien, baby en knuffels

Wij zijn als zeer uitgebreide wolwinkel in Zoetermeer gevestigd en bieden onze producten aan via onze webshop, in de showroom aan de Wattstraat in Zoetermeer en op vele hobby en haak-&breibeurzen in Nederland en België. Wij onderscheiden ons door ons eigentijdse assortiment, persoonlijke service en goede kwaliteit van onze producten. In ons assortiment hebben wij garens van de merken Rico Design, Schachenmayer, Scheepjes, Yarn and Colors, Lang Yarns, Bobbiny en Durable. Wij hebben meer dan garens alleen. Je kunt bij ons terecht voor allerlei artikelen voor de pasgeboren baby zoals bijtringen, speenkoorden en rammelaars. Ook als je opzoek bent naar kralen, oogjes of boeken hebben wij een ruime keuze. Wij staan je graag persoonlijk te woord, via e-mail of telefoon om je verder te helpen bij je keuze. Laat je eigen leren labels maken bij ons, of kies uit ons grote assortiment. Gepersonaliseerde bijtringen en knopen kan je ook bij ons vinden. Wij ontwerpen zelf super leuke patronen voor knuffels en amigurumi. Ook staan onze ontwerpen regelmatig in het haaktijdschrift Aan de Haak. Onze patronen kan je bij ons direct downloaden of aanschaffen in handige boekjes. Met de complete haakpakketten die wij aanbieden van deze knuffels kan je direct aan de slag. Laat je verrassen door de verschillende haaknaalden en voorbeelden die wij hebben liggen in de showroom in Zoetermeer. Kom eens langs en geef je ogen de kost! Je bent van harte welkom.
Marlaine / Creapack
Wattstraat 13
2723RA Zoetermeer
J.A.G.M. Taal-Ubachs

Beoordelingen voor Marlaine

4.76/5.00

447 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Marlaine

Metalen ringen besteld, helaas was de grootste verbogen . Terug sturen is voor zoiets geen optie. Verder was het versturen van de bestelling snel .
Netjes verpakt en snel geleverd
Snelle levering Mooi katoen om mee te haken
Alles goed en snel geleverd
Prima verzending en levering
snel, persoonlijk, tevereden
Goede service
Alles netjes verpakt en bezorgd
Snelle levering Mooi garen voor klein bedrag super blij mee
Snelle levering! Het etiket van 1 van de strengen wol was los, dat zat behoorlijk door elkaar, dat was even een klusje om het uit elkaar te halen. Maar daar kunnen ze waarschijnlijk ook niks aan doen.
Zeer tevreden
Leuke haakpakketten!
Hele snelle levering en keurig verpakt.
Snelle levering, prima produkten.
snel en goed
Mooi materiaal, snelle verzorgde levering.
Snel geleverd en fijne om mee te werken, we bestellen zeker vaker
Prachtig katoen en haakt geweldig.
Bestelling was goed verpakt en keurig op tijd geleverd.