kabelsenmeer.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor kabelsenmeer.nl

4.39/5.00

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Product snel en correct geleverd. Ingesloten pakbon / retour formulier met als Logo BRACA EUROPE. Voor een tweede bestelling geprobeerd in te loggen op dit logo. Reactie: Ik moest wachten op een "activatie email". Die bleef uit. Via info contact gehad met Steven Muller die mij perfect heeft geholpen en gewezen heeft op "Kabels en meer" als afsplitsing/onderdeel van: BRACA EUROPE. Aldaar kon ik gewoon inloggen. Mijn verwarring dus!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Besteld op donderdag 29 oktober voor 12:00. 2 november gebeld waar artikel bleef. Postnl had het niet opgehaald zo zei men. Waarom was het dan niet op 29-10 aangemeld zoals even later na het telefoontje op 2-11 wel gebeurde? Artikel op 3-11 ontvangen bleek niet zoals vermeld op de site om een : "Krimp tangvoor F, N, BNC, TNC, UHF, ST en SMA connectoren." (SMA was voor mij de reden van bestelling), te gaan maar een andere. Na telefonisch contact is de internet pagina aangepast. Nu staat er: "Krimptang voor F-plug, BNC-plug etc., voor RG6/ RG58/ RG59/ RG62 cables" Men "verschuild zich achter de aanlevering van de plaatjes en gegevens door de leverancier. na de aanpassing in de pagina is in de url ook nog steeds SMA te zien, ook het plaatje is nog steeds van een "SMA" geschikte tang. Dit weet ik omdat ik nu deze tang heb, zoals op het plaatje, van iemand anders wel binnen een dag geleverd.
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste, Het insinueren dat wij liegen vinden wij heel vervelend. Wij vertellen u namelijk gewoon de waarheid. Zowel over PostNL als de productinformatie is 100% waarheid. Jammer dat u insinueert dat wij hierover liegen of gelogen zouden hebben. Maar wij zijn blij voor u dat u de juiste tang heeft en bedanken u voor het melden van de SMA en wat betreft het plaatje, dit is het plaatje dat wij van de toeleverancier krijgen. Ik kan u overigens wel vertellen, dat wij deze tang volledig van de website zullen halen en verder op onderzoek zullen gaan, naar aanleiding van uw opmerking.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over kabelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
snelle levering, compleet assortiment
Niet liegen over de hdmi kabel dat het gecertificeerd is
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Goedemorgen, Daar liegen wij niet over, alle kabels waarbij staat dat hij HDMI 2.0 gecertificeerd is, zijn gecertificeerd. Die certificering komt vanuit de fabrikant, evenals de informatie. Overigens staat er bij de HDMI kabel die u gekozen heeft, de HDMI 2.1 kabel, helemaal niet dat hij gecertificeerd is. Wellicht haalt u nu 2 kabels door elkaar. Zeer vervelend, om onterecht als leugenaar te worden uitgemaakt en dit via Trusted Shops te vernemen. mvg, Braca Europe
Verpakking wat kleiner.Kan daardoor geleverd worden via brievenbus . Klant hoeft niet thuis te blijven . Tenzij levering in wijken waar alles gepikt wordt uit brievenbus .
Goede kabels ontvangen voor een prima prijs. Snelle levering en goed verpakt. Ik kende de site niet, maar zal er nu vaker gebruik van maken.
perfect, goed en snel geleverd. Alleen jammer dat we geen bevestiging hebben gehad van de bestelling, pas toen het werd verstuurd.
Ik persoonlijk vond het een beetje te lang duren. Misschien ben ik wel verwend. Verder alles top en koop hier zeer zeker weer.
Snelle verzending, goede kwaliteit breed aanbod en goede prijs in vergelijking met andere shops!
smiddags besteld en de volgende morgen al in huis. Dat is super service. Hartelijk dank.
Jullie denken mee en geven goed advies, bedankt voor re snelle levering van de goederen.
Prima product voor een hele goede lage prijs. Ook prima levering op tijd.
Direct foutief product omgeruild en werkend exemplaar geleverd.
Goed telefonisch advies en snelle verzending. Kan niet beter,
Schnelle lieferung, alles in ordnung. Gutes produkt.
de vlugge levering,maar heb er nog al besteld,super