kabelsenmeer.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor kabelsenmeer.nl

4.39/5.00

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Product snel en correct geleverd. Ingesloten pakbon / retour formulier met als Logo BRACA EUROPE. Voor een tweede bestelling geprobeerd in te loggen op dit logo. Reactie: Ik moest wachten op een "activatie email". Die bleef uit. Via info contact gehad met Steven Muller die mij perfect heeft geholpen en gewezen heeft op "Kabels en meer" als afsplitsing/onderdeel van: BRACA EUROPE. Aldaar kon ik gewoon inloggen. Mijn verwarring dus!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Besteld op donderdag 29 oktober voor 12:00. 2 november gebeld waar artikel bleef. Postnl had het niet opgehaald zo zei men. Waarom was het dan niet op 29-10 aangemeld zoals even later na het telefoontje op 2-11 wel gebeurde? Artikel op 3-11 ontvangen bleek niet zoals vermeld op de site om een : "Krimp tangvoor F, N, BNC, TNC, UHF, ST en SMA connectoren." (SMA was voor mij de reden van bestelling), te gaan maar een andere. Na telefonisch contact is de internet pagina aangepast. Nu staat er: "Krimptang voor F-plug, BNC-plug etc., voor RG6/ RG58/ RG59/ RG62 cables" Men "verschuild zich achter de aanlevering van de plaatjes en gegevens door de leverancier. na de aanpassing in de pagina is in de url ook nog steeds SMA te zien, ook het plaatje is nog steeds van een "SMA" geschikte tang. Dit weet ik omdat ik nu deze tang heb, zoals op het plaatje, van iemand anders wel binnen een dag geleverd.
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste, Het insinueren dat wij liegen vinden wij heel vervelend. Wij vertellen u namelijk gewoon de waarheid. Zowel over PostNL als de productinformatie is 100% waarheid. Jammer dat u insinueert dat wij hierover liegen of gelogen zouden hebben. Maar wij zijn blij voor u dat u de juiste tang heeft en bedanken u voor het melden van de SMA en wat betreft het plaatje, dit is het plaatje dat wij van de toeleverancier krijgen. Ik kan u overigens wel vertellen, dat wij deze tang volledig van de website zullen halen en verder op onderzoek zullen gaan, naar aanleiding van uw opmerking.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over kabelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij begrijpen niet waarom u 1 ster voor de levering geeft, gezien u op 28-11 heeft besteld (Black Friday) en op 2 December geleverd krijgt. Dat lijkt mij zeer goed zelfs in deze tijd. Daarnaast geeft u 1 ster voor de service, echter heeft u nooit gebruik gemaakt of voor zover wij het kunnen achterhalen contact met ons gezocht. Dus wij vragen ons af wat voor service wij hebben kunnen bieden en hoe? Daarnaast 1 ster voor het product. Dat kan uiteraard altijd, dat u niet tevreden bent. Echter leveren wij als Service gratis retour, via een PostNL punt. U bent vrij daar gebruik van te maken, dan zullen wij het artikel crediteren. mvg, Braca Europe
Niet liegen over de hdmi kabel dat het gecertificeerd is
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Goedemorgen, Daar liegen wij niet over, alle kabels waarbij staat dat hij HDMI 2.0 gecertificeerd is, zijn gecertificeerd. Die certificering komt vanuit de fabrikant, evenals de informatie. Overigens staat er bij de HDMI kabel die u gekozen heeft, de HDMI 2.1 kabel, helemaal niet dat hij gecertificeerd is. Wellicht haalt u nu 2 kabels door elkaar. Zeer vervelend, om onterecht als leugenaar te worden uitgemaakt en dit via Trusted Shops te vernemen. mvg, Braca Europe
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen Is er iets aan de hand met de verzending ???
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste, Zoals aangegeven op de website, had het door u bestelde product 2 tot 5 werkdagen levertijd. U heeft gekozen voor vooruit betaling via bank en daarbij niet de instructies opgevolgd die in de email stonden. Hierdoor is er buiten de dag die het overmaken duurt, nog een dag verloren gegaan. Dit houd dus in, dat er nog 2 dagen verloren zijn gegaan. U heeft maandag de 13e besteld en de 15e is uw betaling verwerkt. In dat opzicht is vandaag de 4e werkdag en ik kan u vertellen, dat hij als het goed is, vandaag naar u verstuurd kan worden. Alles dus binnen de aangegeven termijnen en dat in deze tijd, wij betreuren het dat u ons dan ook met 1 ster beoordeeld en nog meer dat u via deze weg communiceert. met vriendelijke groet, Braca Europe
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen