kabelsenmeer.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor kabelsenmeer.nl

4.42/5.00

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Product snel en correct geleverd. Ingesloten pakbon / retour formulier met als Logo BRACA EUROPE. Voor een tweede bestelling geprobeerd in te loggen op dit logo. Reactie: Ik moest wachten op een "activatie email". Die bleef uit. Via info contact gehad met Steven Muller die mij perfect heeft geholpen en gewezen heeft op "Kabels en meer" als afsplitsing/onderdeel van: BRACA EUROPE. Aldaar kon ik gewoon inloggen. Mijn verwarring dus!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Besteld op donderdag 29 oktober voor 12:00. 2 november gebeld waar artikel bleef. Postnl had het niet opgehaald zo zei men. Waarom was het dan niet op 29-10 aangemeld zoals even later na het telefoontje op 2-11 wel gebeurde? Artikel op 3-11 ontvangen bleek niet zoals vermeld op de site om een : "Krimp tangvoor F, N, BNC, TNC, UHF, ST en SMA connectoren." (SMA was voor mij de reden van bestelling), te gaan maar een andere. Na telefonisch contact is de internet pagina aangepast. Nu staat er: "Krimptang voor F-plug, BNC-plug etc., voor RG6/ RG58/ RG59/ RG62 cables" Men "verschuild zich achter de aanlevering van de plaatjes en gegevens door de leverancier. na de aanpassing in de pagina is in de url ook nog steeds SMA te zien, ook het plaatje is nog steeds van een "SMA" geschikte tang. Dit weet ik omdat ik nu deze tang heb, zoals op het plaatje, van iemand anders wel binnen een dag geleverd.
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste, Het insinueren dat wij liegen vinden wij heel vervelend. Wij vertellen u namelijk gewoon de waarheid. Zowel over PostNL als de productinformatie is 100% waarheid. Jammer dat u insinueert dat wij hierover liegen of gelogen zouden hebben. Maar wij zijn blij voor u dat u de juiste tang heeft en bedanken u voor het melden van de SMA en wat betreft het plaatje, dit is het plaatje dat wij van de toeleverancier krijgen. Ik kan u overigens wel vertellen, dat wij deze tang volledig van de website zullen halen en verder op onderzoek zullen gaan, naar aanleiding van uw opmerking.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over kabelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Goede prijs, product werkt goed en werd snel geleverd. Echter was de veiligheid van gegevens en klantvriendelijkheid ver te zoeken. Al
perfect, goed en snel geleverd. Alleen jammer dat we geen bevestiging hebben gehad van de bestelling, pas toen het werd verstuurd.
Verkeerd besteld product terug genomen; geld geretourneerd en juiste product verzonden en dat alles in korte tijd.
De levering kwam supersnel, het product is precies zoals voorgesteld op de site. Prima over heel de lijn.
Snelle verzending, goede kwaliteit breed aanbod en goede prijs in vergelijking met andere shops!
smiddags besteld en de volgende morgen al in huis. Dat is super service. Hartelijk dank.
Jullie denken mee en geven goed advies, bedankt voor re snelle levering van de goederen.
Prima product voor een hele goede lage prijs. Ook prima levering op tijd.
Direct foutief product omgeruild en werkend exemplaar geleverd.
Goed telefonisch advies en snelle verzending. Kan niet beter,
Schnelle lieferung, alles in ordnung. Gutes produkt.
de vlugge levering,maar heb er nog al besteld,super
Snel en goed bezorgd prima info op de site! Netjes
USB 3.0 kabeltje werd laat verzonden, werkt goed.
Makkelijk besteld en betaald. Keurig ontvangen.
Altijd goede, betrouwbare en snelle levering.
Alles prima in orde en zeer snelle levering
Snelle bezorging. Product zoals verwacht.
Een Webshop zoals Webshop hoort te zijn
Goede producten en duidelijk advies.