kabelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor kabelsenmeer.nl

4.47/5.00

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Product snel en correct geleverd. Ingesloten pakbon / retour formulier met als Logo BRACA EUROPE. Voor een tweede bestelling geprobeerd in te loggen op dit logo. Reactie: Ik moest wachten op een "activatie email". Die bleef uit. Via info contact gehad met Steven Muller die mij perfect heeft geholpen en gewezen heeft op "Kabels en meer" als afsplitsing/onderdeel van: BRACA EUROPE. Aldaar kon ik gewoon inloggen. Mijn verwarring dus!
Verder lezen

Alles was netjes geregeld , alleen zat ik wat te tobben met het het bestellen op uw site, mijn wijziging van van 1 naar 2 artikelen vond ik wat lastig

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over kabelsenmeer.nl

snelle levering, compleet assortiment
Niet liegen over de hdmi kabel dat het gecertificeerd is
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Goedemorgen, Daar liegen wij niet over, alle kabels waarbij staat dat hij HDMI 2.0 gecertificeerd is, zijn gecertificeerd. Die certificering komt vanuit de fabrikant, evenals de informatie. Overigens staat er bij de HDMI kabel die u gekozen heeft, de HDMI 2.1 kabel, helemaal niet dat hij gecertificeerd is. Wellicht haalt u nu 2 kabels door elkaar. Zeer vervelend, om onterecht als leugenaar te worden uitgemaakt en dit via Trusted Shops te vernemen. mvg, Braca Europe
Snel en goed product
Ik persoonlijk vond het een beetje te lang duren. Misschien ben ik wel verwend. Verder alles top en koop hier zeer zeker weer.
Hele fijne service en snel geleverd
Direct foutief product omgeruild en werkend exemplaar geleverd.
Snel en goed bezorgd prima info op de site! Netjes
Snel geleverd, goede kwaliteit.
accuratesse en snelheid
Prima service
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen Is er iets aan de hand met de verzending ???
Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste, Zoals aangegeven op de website, had het door u bestelde product 2 tot 5 werkdagen levertijd. U heeft gekozen voor vooruit betaling via bank en daarbij niet de instructies opgevolgd die in de email stonden. Hierdoor is er buiten de dag die het overmaken duurt, nog een dag verloren gegaan. Dit houd dus in, dat er nog 2 dagen verloren zijn gegaan. U heeft maandag de 13e besteld en de 15e is uw betaling verwerkt. In dat opzicht is vandaag de 4e werkdag en ik kan u vertellen, dat hij als het goed is, vandaag naar u verstuurd kan worden. Alles dus binnen de aangegeven termijnen en dat in deze tijd, wij betreuren het dat u ons dan ook met 1 ster beoordeeld en nog meer dat u via deze weg communiceert. met vriendelijke groet, Braca Europe