kabelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor kabelsenmeer.nl

4.55/5.00

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Product snel en correct geleverd. Ingesloten pakbon / retour formulier met als Logo BRACA EUROPE. Voor een tweede bestelling geprobeerd in te loggen op dit logo. Reactie: Ik moest wachten op een "activatie email". Die bleef uit. Via info contact gehad met Steven Muller die mij perfect heeft geholpen en gewezen heeft op "Kabels en meer" als afsplitsing/onderdeel van: BRACA EUROPE. Aldaar kon ik gewoon inloggen. Mijn verwarring dus!
Verder lezen

Alles was netjes geregeld , alleen zat ik wat te tobben met het het bestellen op uw site, mijn wijziging van van 1 naar 2 artikelen vond ik wat lastig

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over kabelsenmeer.nl

Sorteren relevantie
Ik persoonlijk vond het een beetje te lang duren. Misschien ben ik wel verwend. Verder alles top en koop hier zeer zeker weer.
Direct foutief product omgeruild en werkend exemplaar geleverd.
accuratesse en snelheid
Prima service
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen Is er iets aan de hand met de verzending ???
 Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste, Zoals aangegeven op de website, had het door u bestelde product 2 tot 5 werkdagen levertijd. U heeft gekozen voor vooruit betaling via bank en daarbij niet de instructies opgevolgd die in de email stonden. Hierdoor is er buiten de dag die het overmaken duurt, nog een dag verloren gegaan. Dit houd dus in, dat er nog 2 dagen verloren zijn gegaan. U heeft maandag de 13e besteld en de 15e is uw betaling verwerkt. In dat opzicht is vandaag de 4e werkdag en ik kan u vertellen, dat hij als het goed is, vandaag naar u verstuurd kan worden. Alles dus binnen de aangegeven termijnen en dat in deze tijd, wij betreuren het dat u ons dan ook met 1 ster beoordeeld en nog meer dat u via deze weg communiceert. met vriendelijke groet, Braca Europe
Makkelijk besteld en betaald. Keurig ontvangen.
Snel geleverd, goede kwaliteit.
ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Snelle levering. Alles in orde.
Snelle en correcte levering
Verzending van bestelling vindt aanzienlijk trager plaats dan geadverteerd.
 Antwoord van kabelsenmeer.nl
Beste Jorrit, U heeft op zaterdag besteld. Zaterdag is bij ons geen werkdag. Het is maandag verstuurd. Ik hoop dat u dit wel beseft. Staat gewoon in onze leveringsvoorwaarde en ook nog eens genoemd in onze kassa. Kortom, er is niets trager gegaan dan wat wij geadverteerd hebben.
Verpakking wat kleiner.Kan daardoor geleverd worden via brievenbus . Klant hoeft niet thuis te blijven . Tenzij levering in wijken waar alles gepikt wordt uit brievenbus .
Snelle verzending, goede kwaliteit breed aanbod en goede prijs in vergelijking met andere shops!
de vlugge levering,maar heb er nog al besteld,super
Snelle bezorging. Product zoals verwacht.